Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Świece/przewody

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
824 odpowiedzi w tym temacie

#1 cieniu_

cieniu_
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:0.0
  • Wersja:itd.
  • KM:0
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:0
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:19, 02.09.2008

Hej!
Przymierzam sie do wymiany świec oraz przewodów, możecie napisac jakie Waszym zdaniem powinienem dobrać, co polecacie? :-D


  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:12, 02.09.2008

Co do swiec to Denso lub NGK, zwlaszcza polecam te Iridium. Co do przewodow to moze ktos inny doradzi.
  • 0

#3 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 1501 postów
  • Skąd:Police
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:23, 02.09.2008

Przewody zapłonowe - NGK !! lub Seiwa
Świece - Denso, NGK !!, Champion.
  • 0
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#4 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:36, 02.09.2008

Ja śmigam na przewodach KERNELSON highvoltage cena 150 pln i sobie chwale bo NGK jest coraz częściej podrabiana.
  • 0
Tomek
czarna perła Hania 2.0 i-VTEC

#5 cieniu_

cieniu_
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:0.0
  • Wersja:itd.
  • KM:0
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:0
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:12, 03.09.2008

Dziękować Panowie, dziękować :-D
  • 0

#6 Guest_slajders_*

Guest_slajders_*
  • Guests

Napisano 14:39, 25.09.2008

Ponowię temat. Mianowicie chcę wymienić przewody WN w mojej hundawce Myślałem nad NGK ale nie produkują do mojego modelu. Zadzwoniłem do serwisu a tam śpiewają 402zł :st Podzwoniłem po kilku sklepach no i z lepszych to proponują tylko BOSCHA Czy ktoś z was miał odczynienia z tymi przewodami

[ Dodano: 2008-09-30, 14:09 ]
Dzisiaj wymieniłem przewody na Boscha Koszt to 150zł Wyglądają dość solidnie. Od sprzedawcy dowiedziałem się że problemy z przewodami tej firmy występują jeśli są produkowane w Polsce a te które ja nabyłem są Made in UK wiec problemu nie powinno być Zobaczymy.

Mam jeszcze jedno spostrzeżenie Na opakowaniu mam wypisane silniki do jakich te przewody pasują Jest tam napisane że idą do silnika 2.0 i 2.2 ( od 95 do 98r )( nie ma 1.6) a katalog pokazuje że także do 1.6 pasują (no i pasują) Wygląda więc na to że do tych silników idą takie same przewody
Na starych przewodach (oryginał) jest wytłoczony nr. 12243 ciekaw jestem czy także ASO powie że do tych silników idą te same przewody :?: :?:
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:49, 30.09.2008

podepnę się tutaj, ponieważ ostatnio też się zastanawiam nad wymianą przewodów w niedalekiej przyszłości, chciałbym tylko się zorientować czy te które mam teraz w aucie są oryginalne czy inne.
napis na nich jest Bougicord 600 - jak sprawdzałem na stronie tej firmy o serii czy też tyoie 600 nie ma żadnej wzmianki
czy ktoś może zerknąć do swojego Accorda 6gen (silniki F18 lub F20) jakie ma napisy na przewodach?
  • 0

#8 Guest_slajders_*

Guest_slajders_*
  • Guests

Napisano 15:37, 30.09.2008

Bougicord 600 class C-1 takie oryginalne były u mnie Dodatkowo był napis z rokiem produkcji 99 :mrgreen: Na fajce powinieneś mieć wytłoczony nr. Jeśli mógłbyś zerknąć co wkładali do silnika 2.0 i podać byłoby fajnie

Moje przewody przebite może i nie były ale zrobiły się już strasznie sztywne Wymiana już się im należała z racji wieku. Po wymianie różnica jest zauważalna.
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:48, 30.09.2008

jutro za dnia postaram się spisać oznaczenia oraz sprawdzić czy są napisy na fajkach i je podać,

a możesz napisać w jakim zakresie obrotów jest poprawa? u mnie mam słaby dół, co prawda to standard ale chyba da się coś poprawić...

mierzyłeś może rezystancję starych przewodów i nowych?
  • 0

#10 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6456 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 40
Super

Napisano 20:32, 30.09.2008

Hmm a jak sprawdzić że przewody są już do wymiany? Czym objawiają się przebicia?
Bo moje są już sztywne to fakt. Ale jeśli są sprawne to szkoda kasy na wymiane.
  • 0

#11 Guest_slajders_*

Guest_slajders_*
  • Guests

Napisano 08:21, 01.10.2008

No u mnie objawem było szarpanie przy ruszaniu ze świateł, słabo się wkręcał na wysokie obroty i trochę nierówno pracował na biegu jałowym Mój mechanior stwierdził że albo świece albo przewody A że świece były wymienione jakieś 3kkm temu wiec teraz czas na przewody przyszedł Jak się okazało mechanior miał rację Teraz wszystko jest OK

Jako zamiennik oryginału polecam NGK Koszt ok 250zł Niestety wg katalogu do mojego 1.6 nie występują Dlatego jest mi potrzebny oryginalny nr.
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:35, 01.10.2008

Hmm a jak sprawdzić że przewody są już do wymiany? Czym objawiają się przebicia?
Bo moje są już sztywne to fakt. Ale jeśli są sprawne to szkoda kasy na wymiane.


najlepiej sprawdzić miernikiem rezystancję przewodu
jeśli dobrze pamiętam manual mówi żeby wymienić kiedy jest większa od 25[Ohm]. Z tego co czytałem na forach nowe przewody mają około 5-6 Ohm więc jest na nich mniejszy spadek napięcia i więcej energii idzie na świece przez co jest lepsza iskra itp.

podejrzewam również że przy tych 25Ohm to silnik nie chodzi już najlepiej i warto wymienić wcześniej
z drugiej strony producenci przewodów zalecają wymianę co 50k km albo 3-4 lata - ale wiadomo że to też przesada bo chcą po prostu nabić sobie kasę...

jak będę miał dostęp do miernika to sobie pomierzę z ciekawości ile jest u mnie,

co do samych przewodów najlepsze są z tzw. rdzeniem ferrytowym - było o tym duży artykuł w sierpniowej auto-moto technice (np Sentech produkuje takie przewody - problem tylko w tym jak są dopasowane do konkretnego modelu auta - zdarzają się historie z wyskakującymi fajkami, zbyt mała albo dużą długością przewodu, itp. ale czasem za 150zł warto podjąć ryzyko)
  • 0

#13 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 9179 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 34
Super

Napisano 09:56, 01.10.2008

Dołączona grafika
Dołączona grafika
kilka informacji z manuala dla VI
  • 0

#14 pawelski

pawelski
  • Klubowicz
  • 214 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:19, 01.10.2008

Według tego za zapodał Jarek do F20B6 są Denso KJ20CR-L11. Według katalogu NGK ZFR6F-11 a te z kolei są w linku Jarka przy silniku F18B2 - będą dobre do mojego F20B6 bo już zgłupłem?
NGK mam na miejscu a Denso tutaj: http://www.allegro.p...kj20cr_l11.html ciężki wybór :k
  • 0

Księga ulicy mówi jasno - kto raz miał Hondę ten nie kupi Golfa :-)


#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:05, 01.10.2008

No tak 25 000 Ohm a nie jak napisałem 25 :D
Co do świec to bierz pawelski te ngk - mam dokładnie te u siebie (też mam F20B6 i też myślałem na Denso) i jest OK
silnik F20B6 a F18... to jest to samo tylko skok tłoka większy nieco więc nie ma obaw że ta świeca będzie źle się sprawowała
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq