#16
Napisano 22:32, 15.04.2009
#17
Napisano 07:31, 16.04.2009
Moim zdaniem lepiej troche dołożyć i wybrać np. końcówke Ulter i wspawać, bedzie bardziej estetycznie
#18
Napisano 10:12, 16.04.2009
U ojca na warsztacie rozmawiałem z Panami i muszę kupić dobre końcówki do wspawania, a oni stare przytną - a w ich miejsce elegancko wspawają nowe.
Efekt będzie napewno
#19
Napisano 10:14, 16.04.2009
Też będę u siebie modernizował ostatni tłumik - jednak te końcówki dokręcane są nic nie warte - już testowałem i wywaliłem.
U ojca na warsztacie rozmawiałem z Panami i muszę kupić dobre końcówki do wspawania, a oni stare przytną - a w ich miejsce elegancko wspawają nowe.
Efekt będzie napewno
No właśnie też tak odrazu mówiłęm ci marco, że jeśli to ma ładnie wyglądać i być porządnie zrobione to najlepiej wspawać ładne końcówki.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#20
Napisano 10:52, 16.04.2009
jest jakiś sposób na sprawdzenie jakości starego tłumika żeby ocenić czy końcówki się opłaca dospawywać w ogóle do niego?
wyjścia są dwa: albo dospawać końcówki albo poczekać aż tłumik mi padakę zaliczy, bo jeszcze oryginalny mam i trochę go już bierze od spodu rdza, i kupić końcowy ultera sobie i bedzie git.
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord nr 1: VIIgen Comfort, rocznik 2003, sedan CL7, silnik 2.0 K20A6; Accord nr 2: VIgen ES, rocznik 1999, sedan CG9, silnik 2.0 F20B6
#21
Napisano 10:54, 16.04.2009
no to chyba sobie końcówki odpuszczę. najlepiej to chyba poczekam aż tłumik mi padakę zaliczy, bo jeszcze oryginalny mam i trochę go już bierze od spodu rdza, i kupie końcowy ultera sobie i bedzie git.
To chyba najlepsze wyjście.
A u mnie rdza bierze od góry, od spodu jest jak nówka
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#22
Napisano 13:53, 16.04.2009
#23
Napisano 11:26, 18.04.2009
poczekać aż tłumik mi padakę zaliczy, bo jeszcze oryginalny mam i trochę go już bierze od spodu rdza, i kupić końcowy ultera sobie i bedzie git.
Nie baw się w końcówki, zrób tak jak napisałeś
Całe forum pozdrawia Cię Guest.
Jeżeli masz pytania w sprawie giełdy, nie pisz do mnie. Giełdą zajmuje się Statom.
#24
Napisano 21:50, 19.04.2009
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord nr 1: VIIgen Comfort, rocznik 2003, sedan CL7, silnik 2.0 K20A6; Accord nr 2: VIgen ES, rocznik 1999, sedan CG9, silnik 2.0 F20B6
#25
Napisano 16:39, 03.10.2009
http://www.accordklu...ypes-z-bielska/
#26
Napisano 17:44, 04.10.2009
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord nr 1: VIIgen Comfort, rocznik 2003, sedan CL7, silnik 2.0 K20A6; Accord nr 2: VIgen ES, rocznik 1999, sedan CG9, silnik 2.0 F20B6
#27
Napisano 15:51, 05.10.2009
Wcale się nie trzeba męczyć, a koszt 3zł Za dwie sztuki papieru ściernego 2000 i 2500
#28
Napisano 10:09, 04.11.2009
Podrawiam,
Jaro.
#29
Napisano 10:36, 04.11.2009
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord nr 1: VIIgen Comfort, rocznik 2003, sedan CL7, silnik 2.0 K20A6; Accord nr 2: VIgen ES, rocznik 1999, sedan CG9, silnik 2.0 F20B6
#30 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:52, 28.11.2009