Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

końcówki wydechu

VI

Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
174 odpowiedzi w tym temacie

#16 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1,743 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:32, 15.04.2009

Plus końcówek jest taki,że jest totalna cisza.Takie końcówki solidne jak są przy podanym przez Grzeha w linku tłumiku mogą być dobre pod względem jakości i wyglądu(do przyspawania oczywiście).

#17 marianuss

marianuss
  • Forumowicz
  • 82 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:31, 16.04.2009

moim zdaniem te końcówki na śrubke są nic nie warte. Dość szybko korodują i zwykle jedna ze śrubek sie luzuje i blaszka pod spodem zaczyna dzwonić. miałem taki przypadek w poprzednim aucie (może zależy to od producenta końcówki)
Moim zdaniem lepiej troche dołożyć i wybrać np. końcówke Ulter i wspawać, bedzie bardziej estetycznie :)

#18 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 1,501 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:12, 16.04.2009

Też będę u siebie modernizował ostatni tłumik - jednak te końcówki dokręcane są nic nie warte - już testowałem i wywaliłem.
U ojca na warsztacie rozmawiałem z Panami i muszę kupić dobre końcówki do wspawania, a oni stare przytną - a w ich miejsce elegancko wspawają nowe.
Efekt będzie napewno :ok
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#19 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6,456 postów
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:14, 16.04.2009

Też będę u siebie modernizował ostatni tłumik - jednak te końcówki dokręcane są nic nie warte - już testowałem i wywaliłem.
U ojca na warsztacie rozmawiałem z Panami i muszę kupić dobre końcówki do wspawania, a oni stare przytną - a w ich miejsce elegancko wspawają nowe.
Efekt będzie napewno :ok


No właśnie też tak odrazu mówiłęm ci marco, że jeśli to ma ładnie wyglądać i być porządnie zrobione to najlepiej wspawać ładne końcówki. ;-)

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#20 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 1,071 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:52, 16.04.2009

no to chyba sobie końcówki odpuszczę.

jest jakiś sposób na sprawdzenie jakości starego tłumika żeby ocenić czy końcówki się opłaca dospawywać w ogóle do niego?

wyjścia są dwa: albo dospawać końcówki albo poczekać aż tłumik mi padakę zaliczy, bo jeszcze oryginalny mam i trochę go już bierze od spodu rdza, i kupić końcowy ultera sobie i bedzie git.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord nr 1: VIIgen Comfort, rocznik 2003, sedan CL7, silnik 2.0 K20A6; Accord nr 2: VIgen ES, rocznik 1999, sedan CG9, silnik 2.0 F20B6


#21 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6,456 postów
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:54, 16.04.2009

no to chyba sobie końcówki odpuszczę. najlepiej to chyba poczekam aż tłumik mi padakę zaliczy, bo jeszcze oryginalny mam i trochę go już bierze od spodu rdza, i kupie końcowy ultera sobie i bedzie git.


To chyba najlepsze wyjście.
A u mnie rdza bierze od góry, od spodu jest jak nówka :-P

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#22 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 9,179 postów
Reputacja: 34
Super

Napisano 13:53, 16.04.2009

wypolerować oryginał i to jest piękne :))

#23 Siwy

Siwy
  • Administrator
  • 5,467 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:26, 18.04.2009

poczekać aż tłumik mi padakę zaliczy, bo jeszcze oryginalny mam i trochę go już bierze od spodu rdza, i kupić końcowy ultera sobie i bedzie git.


Nie baw się w końcówki, zrób tak jak napisałeś :ok

Całe forum pozdrawia Cię Guest.

Jeżeli masz pytania w sprawie giełdy, nie pisz do mnie. Giełdą zajmuje się Statom.


#24 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 1,071 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:50, 19.04.2009

póki co wypolerowałem oryginał. nie było łatwo, bo na końcówkach był taki czarny nalot, który tylko poprzez skrobanie schodził. ale wpadłem na pomysł żeby to spsikać preparatem do czyszczenia przepustnic i efekt przeszedł moje oczekiwanie. czarny nalot się złuszczył częściowo a resztę szmatka wytarłem. potem na koniec przejechałem to pastą polerską i oryginalne końcówki tłumika póki co ładnie lśnią.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord nr 1: VIIgen Comfort, rocznik 2003, sedan CL7, silnik 2.0 K20A6; Accord nr 2: VIgen ES, rocznik 1999, sedan CG9, silnik 2.0 F20B6


#25 accord034

accord034
  • Administrator
  • 2,930 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:39, 03.10.2009

W kwestii tłumika Ulter dedykowanego pod silnik oferuję pomoc .Mam dojście za mniejszą kasę.Za swój dałem 320 zeta.Sprawdżcie wcześniej czy jest dostępny na stronie Ultera

#26 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 1,071 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:44, 04.10.2009

ja w końcu wyczyściłem końcówki i lśnią jak nowe. różnymi środkami próbowałem i dopiero preparat do czyszczenia przepustnic się sprawdził i rozpuścił ten paskudny czarny nalot. potem jeszcze przepolerowałem to pastą lekkościerną. tylko należy spryskać tym preparatem szmatkę ( z dlala od lakieru) i dopiero przelecieć tym kilkakrotnie końcówki, nie pryskać bezpośrednio na końcówki bo można załatwić lakier na zderzaku.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord nr 1: VIIgen Comfort, rocznik 2003, sedan CL7, silnik 2.0 K20A6; Accord nr 2: VIgen ES, rocznik 1999, sedan CG9, silnik 2.0 F20B6


#27 [H]-CluB-

[H]-CluB-
  • Forumowicz
  • 389 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:51, 05.10.2009

Ja już jakiś czas temu wypolerowałem końcówki papierem ściernym i efekt jest super http://img38.imagesh...6/p1030217u.jpg

Wcale się nie trzeba męczyć, a koszt 3zł :-P Za dwie sztuki papieru ściernego 2000 i 2500

#28 szagratus

szagratus
  • Forumowicz
  • 112 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:09, 04.11.2009

Jakiej firmy ten preparat ?? Bo moja nakładka na końcówkę faktycznie ma miejscami czarny nalot którego ni cholery nie da się usunąć ... A co do samej końcówki - była założona jak kupowałem w Niemczech samochód - jest na śrubki i opaskę i narazie nic nie odlatuje :mrgreen: tylko doczyścić ciężko ...

Podrawiam,
Jaro.

#29 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 1,071 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:36, 04.11.2009

ja miałem Wurtha, ale każdy inny też sobie poradzi. tylko jeszcze raz przestrzegam przed pryskaniem bezpośrednim, bo można lakier załatwić.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord nr 1: VIIgen Comfort, rocznik 2003, sedan CL7, silnik 2.0 K20A6; Accord nr 2: VIgen ES, rocznik 1999, sedan CG9, silnik 2.0 F20B6


#30 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:52, 28.11.2009

A jest możliwość do F18B2 podłączyć podwójny wydech z Accorda TypeR , to by było ciekawe i cały czas o tym myślę. Widzieliście gdzieś coś takiego??? :mrgreen:




IPB Skin By Virteq