#1
Napisano 20:27, 15.04.2009
czy warto wydać te pieniądze?
http://moto.allegro....ka_okragla.html
może coś innego polecicie jak tego nie warto kupować.
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord nr 1: VIIgen Comfort, rocznik 2003, sedan CL7, silnik 2.0 K20A6; Accord nr 2: VIgen ES, rocznik 1999, sedan CG9, silnik 2.0 F20B6
#2
Napisano 20:31, 15.04.2009
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 20:38, 15.04.2009
http://moto.allegro....om_30_48mm.html
chodzi tu przede wszystkim o śruby mocujące na klucz.Końcówkę na opasce zakręcisz i tyle,a na dwie lub trzy śruby możesz ją dopasować tak jak będziesz chciał.
#4
Napisano 20:47, 15.04.2009
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord nr 1: VIIgen Comfort, rocznik 2003, sedan CL7, silnik 2.0 K20A6; Accord nr 2: VIgen ES, rocznik 1999, sedan CG9, silnik 2.0 F20B6
#6
Napisano 20:51, 15.04.2009
[ Dodano: 2009-04-15, 21:54 ]
Nie wiem co masz na myśli.Śruby te się wkręca,a w środku są specjalne blaszki które dopasowują się do rury.Tych śrub praktycznie nie widać.O to chodziłoi te sruby mocujace by masakrycznie wygladaly u nas
#7
Napisano 21:02, 15.04.2009
Dokłanie o to, ale jak mówisz ze miałeś i się sprawdzało to może i fajna sprawaNie wiem co masz na myśli.Śruby te się wkręca,a w środku są specjalne blaszki które dopasowują się do rury.Tych śrub praktycznie nie widać.O to chodziło
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#8
Napisano 21:02, 15.04.2009
#9
Napisano 21:16, 15.04.2009
No właśnie nie trzeba bo od tego są te śruby mocujące(w niektórych modelach są 2 i 3).Jak tuningowałem swoje Suzuki Baleno to końcówka wydechu była wygięta lekko w dół,a ja dopasowałem nową lśniącą rureczkę lekko do góry-dało radę.W firmie gdzie montują takie końcówki nie kupisz tańszych niż na allegro.Zresztą to jest decyzja Marco i jak chce niech się decyduje.bo pewnie trzeba bedzie ponacinac kątówką te rurki zagięte.
#10
Napisano 21:22, 15.04.2009
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord nr 1: VIIgen Comfort, rocznik 2003, sedan CL7, silnik 2.0 K20A6; Accord nr 2: VIgen ES, rocznik 1999, sedan CG9, silnik 2.0 F20B6
#11
Napisano 21:27, 15.04.2009
#12
Napisano 21:46, 15.04.2009
Jedynym słusznym rozwiązaniem , które nie pachnie "calibrowym" tuningiem, jest odcięcie oryginalnych zagiętych i wspawanie nowych z "kwasówki".
Te które pokazałeś na linku i pozostałe zaproponowane zardzewieją lub odpadną po dwóch miesiącach.
Tłumik w VI gen. jest mocno wyeksponowany i wszelkie przeróbki muszą być zrobione profesjonalnie.
Podobny tłumik miałem w Mitsubishi Eclipse z 92, tam jednak końcówki były prostopadłe do ścianki tłumika i oryginalnie były z "kwasówki", gdybym kiedyś gdzieś dorwał taki tłumiczek na szrocie ,to właśnie takie końcówki zaaplikowałbym do acco.
#13
Napisano 21:54, 15.04.2009
#14
Napisano 22:13, 15.04.2009
Zdarzają się przypadki z taką końcówką jeździłem pół roku i nic się nie działo(tym bardziej korozji).Wiadomo każdy opisuje własne przypadki,a Marco musi coś wybrać,albo niech sobie da spokójTe które pokazałeś na linku i pozostałe zaproponowane zardzewieją lub odpadną po dwóch miesiącach.
#15
Napisano 22:20, 15.04.2009
przykładowo: http://www.ulter.com...f=11&m=52&s=117
bo ja czegos takiego szukam...