Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Sondy lambda w Accordzie (1.8/2.0/2.3)

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
235 odpowiedzi w tym temacie

#61 djadi

djadi
  • Forumowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Kostrzyn N/o
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:42, 09.05.2014

Ale gdzie pali te 10 litrów? Miasto, trasa czy cykl mieszany bo jeżeli mieszany z przewagą na miasto to spalania masz w normie.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4

 

Mieszany wychodzi 10l jazda spokojna czasem dynamiczna , na trasie 100km spalił 8,7 l jazda 90-100 jak depczesz to nawet  13l załozyłem LPG spalanie 11,5 litra ale bez oszczedzania 120-130-140 i dynamiczna jazda, trochę nie rozumiem tego bo narazie mam przejechane 220km na tankowanej butli do pełna, zostało tak mniej niż połowa a dopiero tyle przejechałem hmmm

wiem że wchodzi mi 40litrów gazu i na tym zrobie 340km ale cały czas testuję :) może faktycznie sonda wariuje skoro szarpie na zimnym ?


  • 0

#62 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6456 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:49, 09.05.2014

pali ci 11-12 LPG i co to dużo? To normalne nie licz w acco na spalanie LPG 9-10l chyba ze masz za uboga mieszankę, i tak wyregulowane aby spalał jak najmniej a dynamika zerowa w porównaniu z PB


jak ktoś pisze że mu acco w trasie spala poniżej 7 l PB to jest id...tą. 


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#63 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2382 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 52
Super

Napisano 14:15, 09.05.2014

kasowałem już go chyba z 5 razy, bezpiecznikiem, i odpinałem aku, bez rezultatów, po resecie odpalam i za kilka chwil znowu kontrolka sie świeci

Znalazłeś rozwiązanie tego? Bo u mnie jest dokłądnie tak samo :/ ogółem u mnie było mocno kombinowane coś, więc jest nowa wtyczka, nowa sonda, napięcie grzałki jest po zapłonie 13V, a błąd nadal momentalnie wyskakuje :/


  • 0

#64 Pakoo

Pakoo
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:XXXX
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:14, 11.05.2014

Siemanko wrzuciłem filmik z bloków pomiarowych accord lift 1.8 szukam przyczyny wyższego spalania

WorkshopData jest podane oscylacja sondy  0.97 - 1.03 ummie skacze 0.015 - 0.935  druga sonda wyżej oscyluje

prośba o sprawdzenie jak jest u was czy tak się zachowywać czy sonda świruje

check nie świeci zamulenie od 3000 do 4000rpm muł

 

youtu.be/8F8pceRnzRE


Użytkownik Pakoo edytował ten post 10:19, 11.05.2014

  • 0

#65 vaks18

vaks18
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Oleśnica
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:59, 24.05.2014

Witam czy sada z civica d14a7 bedzie pasowac do f18b2 poniewaz siadla mi a mam sprawna z d14 tylko nie wiem czy ma takie same wartosci ?z gory dziekuje za odp


  • 0

#66 Charlie

Charlie
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 02.06.2014

Przyłączam swoje pytanie...po wymianie kolektora na 4-2-1 z h23 do swojego F20Z1 została mi także wymieniona sonda - na tą z h22. Osoba, która to robiła, powiedziała, że będzie działać tak samo, tylko trzeba dobrze podłączyć. Ponieważ spalanie na pierwszym baku wyszło mi prawie 17,5 litra - zadzwoniłem i powiedział, żebym dwa białe kable zamienił ze sobą, bo te mogą być odwrotnie (były przedłużane). 

W związku z tym mam pytania:

1. Czy sonda z f20z1 i h23 jest taka sama czy to bzdura?

2. Jaki jest dokładnie schemat tych 4 przewodów, żeby to poprawnie podłączyć? (upewnić się, czy jest dobrze podłączone)

3. Nie mam żadnego błędu CheckEngine


Użytkownik Charlie edytował ten post 17:42, 02.06.2014

  • 0

#67 suchy21

suchy21
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:WR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:06, 15.06.2014

czy sonda NTK  V7548961 80-05 FL0    OB 10 będzie pasowała w miejsce mojej sondy przed katem silnik F20B6


  • 0
CG9

#68 djadi

djadi
  • Forumowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Kostrzyn N/o
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:40, 01.07.2014

Potrzebuję numery oem sondy do 1.8 polifta  ale te co na sądzie są nie te ze stronki japancar.ru ;)


  • 0

#69 Kris_cz

Kris_cz
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:08, 21.07.2014

Napisałem w innym temacie ale z racji iż potrzebuję odpowiedzi szybko to wklejam posta tutaj.

 

Chodzi mi o uniwersalną sondę NGK do mojego F18B2 CH6 przedlift

 

 

 

Wytłumaczy mi ktoś o co chodzi z tym wpisem:

Cytat

 

 

OSTRZEŻENIE! ROZPOZNANIE TYPU IZOLOWANEGO (TYP S4) LUB Z MASĄ W OBUDOWIE (TYP S4CG) DLA SONDY 4-KABLOWEJ. 
Prosimy sprawdzić opór pomiędzy sześciokantem oraz 
kablem masowym starej sondy (według tabeli 
identyfikacyjnej kabli). 
opór > 10 kfi => proszę użyć Typ S4 
opór < 10 kfi => proszę użyć Typ S4CG 
 

Czy do Acco f18b2 przedlift też trzeba sprawdzać? Czy jest jeden typ do tego silnika jak tak to który?

 

oraz 

Cytat

 

 

Krok 2. 
Umieścić Starą Sondę obok Uniwersalnej Sondy NTK. Mierząc od wierzchołka sześciokantu, prosimy się upewnić, że Nowa Sonda jest co najmniej o 40mm krótsza od Starej Sondy. Jeżeli Sonda NTK jest dłuższa, zalecamy obciąć jej kable tak, aby były o 40mm krótsze od Starej Sondy. 

Jak to wychodzi w rzeczywistości?

 

oraz

Cytat

 

 

Krok 3. 
Należy obciąć kable Sondy NTK w taki sposób, aby każdy kolejny kabel był o 40mm krótszy od poprzedniego. 

Tego to już nie rozumiem.

Po co tak robić skoro finalnie długość kabla po złączeniu z kostką ma być taka jak w oryginale.

Chodzi tylko o to żeby wszystkie połączenia nie były w jednym miejscu (ewentualne zwarcie) czy jest tu jakiś ukryty sens


  • 0

#70 djadi

djadi
  • Forumowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Kostrzyn N/o
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:52, 05.08.2014

Widzę że doprosić się o pomoc na forum to graniczy z cudem, kolega wyżej coś pyta a gdzie tam cisza.....  ale cwaniaków jak można poczytać wypowiedzi niektóre to nie brakuje. Pytanko sonda lambda jednak padła  - objawy to błąd P0132 Obwód sondy ambda (blok cyl. 1, czujnik 1 ) ? wysokie napiecie" szarpanie brak reakcji odrazu na gaz co kupić pomocy ?


  • 0

#71 Kris_cz

Kris_cz
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:01, 05.08.2014

Ja się zdecydowałem na uniwersalną NGK OZA624-E4 4-przewody z masą izolowaną. Montaż jest naprawdę prosty, instrukcja dobrze opisana a różnica w cenie naprawdę spora. Trudność może sprawić demontaż starej sondy i tu moja rada- odpiąć sondę, zdjąć kolektor, wkręcić w imadło i przy użyciu klucza hydraulicznego virax sonda napewno się podda.


  • 0

#72 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 651 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:46, 25.08.2014

Panowie przeszukałem forum i nie moge znależć informacji odnośnie drugiej sondy za katalizatorem w F20B6? Czy tylko oryginał czy są zamienniki tej sondy? Jak tak to jakie oznaczenie?


  • 0

#73 astralski

astralski
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:57, 29.08.2014

Czy w Warszawie lub okolicach jest ktoś albo kogoś może polecić żeby wymienił mi sondę? Mam błąd sondy, normalnie pali mi max 11l LPG (Stag, Hana) teraz z tym błędem już 14l. Instalacja świeżo wyregulowana, gazownik sczytał że błąd sondy, kasował błąd ale kilka sekund po uruchomieniu silnika błąd wraca i check świeci się na stałe. Wymiana na zamiennik albo oryginał używkę, nowa za duże koszty jak na 15 letnie auto :) , równie dobrze mógłbym oddać do ASO.


Użytkownik astralski edytował ten post 09:58, 29.08.2014

  • 0

#74 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 9179 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 34
Super

Napisano 19:52, 29.08.2014

Pogadaj z wolkiem :)
  • 0

#75 astralski

astralski
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:43, 31.08.2014

Pogadaj z wolkiem :)

Po telefonach do mechaników polecanych z forum, zdecydowałem się jednak na NGK OZA 501-H17, szczególnie że z ebay UK z wysyłką cena wychodzi ok 320 zł, tu dziwna sprawa bo to samo w Polsce kosztuje minimum 450 zł. Ciekawe. Jeszcze żeby sie upewnić, 501-H17 to jest na pewno do wersji z jedną sondą, przed liftem? W takim razie 421-H1 jest do której wersji, bo to wg mnie w pierwszym poście tego wątku jest dla mnie niejasne.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq