Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Sondy lambda w Accordzie (1.8/2.0/2.3)

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
235 odpowiedzi w tym temacie

#46 remek

remek
  • Forumowicz
  • 929 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:14, 28.06.2013

Witam.Mialem problem z sonda przy kolektorze w accordzie VI 2.0 98r wersja ES .Wymienilem sonde DU1 DENSO 192400-1000 06T18 na sonde NS6 DENSO 234000-2121 07C27.Po wymianie samochod nie dusi sie pracuje lepiej ale obawiam sie ze zakupilem nie ten typ sondy i szczerze mowiac zalezy mi na czasie gdyz zamowilem ja z allegro i mam 10dni na odeslanie jej w razie czego.Mam obawy ze owa (nowa) sonda nie jest ta ktora powinna byc przy kolektorrze gdyz wykrecilem sonde zza katalizatora i nr i wyglad byl bardzo podobny tj NS6 DENSO 234000-2121 07T17.Czy nowa sonda jest odpowiednia? Czy po podlaczeniu do kompa check engine zgasnie?


10 dni na zwrot ale zakupiony przedmiot ma być w stanie nienaruszonym, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu. Jeżeli już na niej jeździłeś to wątpię że odda Ci kasę. Chyba że jakiś początkujący naiwniak.
Podaj numery oryginału tej nowej sondy to będzie wiadomo czy pasuje.
  • 0

#47 Śmigło

Śmigło
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:20
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg95
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:55, 10.07.2013

Witam
Znalazłem w katalogu ngk sonde do f20b5, mam f20b6 czy sonda podejdzie?
Gdzieś na forum wyczytałem, że jedyna różnica pomiędzy b5 a b6 to miejsce produkcji (usa/uk) i panewki (Glacier Vandervell/Daido)/

Link do katalogu NGK
http://www.ngkpartfi...e=2.0&pos=Front

sonda NGK OZA501-H4.

Pozdrawiam
  • 0

#48 Nerlik

Nerlik
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:zdolnyśląsk
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:25, 29.07.2013

a gdzie i za ile kupić pomocniczą sondę do F20B6? wszędzie jest tylko o podstawowej Denso?
  • 0

#49 Guest_slajders_*

Guest_slajders_*
  • Guests

Napisano 16:00, 29.07.2013

Panowie - czy są jakieś różnice (w charakterystyce) między sondą za katalizatorem i ta przed katalizatorem. Pytam bo jak wiadomo zamiennika do D16B6 próżno szukać a oryginał kosztuje kosmiczną kasę. A jest możliwość kupienia w dobrej cenie tej za katem. Tylko czy poza dłuższym kablem i gumową zaślepką różnią się czymś jeszcze ??
  • 0

#50 radziozam

radziozam
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:lublin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:11, 02.01.2014

Witam.Kupiłem sondę OZA624-e4 do Accorda 1.8 z 2000r.Na początku było wszystko w porządku,kiedy przyszły mrozy to tylko rano zapala się błąd nr.41.
Nie wiem czy to wina sondy czy coś innego.Sonda jest Nowa,czy mógłby ktoś zmierzyć opór grzałki w takiej sondzie,w mojej jest ok.6ohm.
  • 0

#51 bartiH22A

bartiH22A
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Piła
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Ictdi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:47, 15.02.2014

u mnie mam to samo ciagle wywala blad 41, zmienilem juz sonde ori ngk z 2001r ale bez zmian, accord 1.8 z 2000r czy przczyna moze byc wlasnie ta sonda z polifta czy musi byc typowo z 99-00r ?


  • 0

#52 chlebe

chlebe
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:08, 15.02.2014

U mnie w polifcie 2002 1.8 zalozylem wlasnie OZA624-E4 i pracuje prawidlowo. Wydaje mi sie, że nie powinno być różnicy miedzy przedlift/polift, wg. katalogu IC dedykowana NGK (ta z wtyczką, reszta bez różnic) jest ta sama dla całej generacji VI.
  • 0

#53 bartiH22A

bartiH22A
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Piła
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Ictdi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:11, 19.02.2014

czyli, u mnie albo nie podaje napięcia do kostki albo?... no właśnie co może być???


  • 0

#54 jaca

jaca
  • Klubowicz
  • 791 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:57, 19.02.2014

Nie ma różnicy przedlift/polift.

Może to banalna porada, ale najpierw musisz skasować istniejący błąd, żeby go na nowo zczytało (jeśli faktycznie się nadal pojawia)


  • 0

#55 bartiH22A

bartiH22A
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Piła
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Ictdi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:36, 20.02.2014

kasowałem już go chyba z 5 razy, bezpiecznikiem, i odpinałem aku, bez rezultatów, po resecie odpalam i za kilka chwil znowu kontrolka sie świeci


  • 0

#56 Dawid09

Dawid09
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:BIAŁYSTOK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:26, 12.03.2014

Witam ma Honde Accord 2002r  2.0 v tec  oznaczenie silnika F20b6  wyskakuje mi check engine  bład sondy lambda  wymieniłem sonde przed kat  na dox 0307 i dalej czek siepojawiał teraz wymieniłem na dox 1452 i tez jest zle ? Zaznacze ze samochod zagazowany  jezdzac nabenzynie  około 350-400 km czek nie wyskakiwał czy to wina  gazu ? A moze jest ktos w  okolicy Białegostoku kto to sprawdzi ?


  • 0
:)

#57 Sławek81

Sławek81
  • Forumowicz
  • 65 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:1,6
  • Wersja:M62AZ1
  • KM:90
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:ED/ SW
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:26, 28.03.2014

Witam ma Honde Accord 2002r  2.0 v tec  oznaczenie silnika F20b6  wyskakuje mi check engine  bład sondy lambda  wymieniłem sonde przed kat  na dox 0307 i dalej czek siepojawiał teraz wymieniłem na dox 1452 i tez jest zle ? Zaznacze ze samochod zagazowany  jezdzac nabenzynie  około 350-400 km czek nie wyskakiwał czy to wina  gazu ? A moze jest ktos w  okolicy Białegostoku kto to sprawdzi ?

Robiłeś samodiagnostykę? Jaki kod błędu wyskakuje po wymianie sondy? 41 może? Resetowałeś ECU po wymianie?


Użytkownik Sławek81 edytował ten post 20:29, 28.03.2014

  • 0

#58 rafal8719

rafal8719
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Ozorków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:41, 05.04.2014

Witam może to komuś pomóc. Posiadam Silnik F20b6 2000rok obie sondy orginał walnęła 1 błąd 41 kupiłem bosha błąd nadal dopiero denso orginał Dox 1452 dął rade i jak ręką odjął acco również zagazowane opór pierwszej sondy ; orginał 1.2 ohm natomiast bosh 10.2 ohm i tu leży przyczyna a ta za katalizatorem na miejsce 1 sondy nie lata bo próbowałem moze to komuś pomoze pozdrawiam:)


  • 0
Rav.

#59 djadi

djadi
  • Forumowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Kostrzyn N/o
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:09, 08.05.2014

Mam pytanie :) odnośnie sond lambda. Mam polifta z 1.8 CG8 spalanie benzyny było 10l zawsze nawet i więcej założyłem LPG łyka 11,5 - 12 ale zaczołem się zastanawiać czy to nie sonda bo jak mam zimny silnik z rana odpalę i przełaczy się na gaz to przy zmianie biegów podszarpuje mi autem :/ az  nie przejadę np 4 kilometry póżniej jest ok, czy to sonda ? żaden czek się nie zapala. Jak sprawdzić domowymi sposobam iczy jest dobra ?


  • 0

#60 remek

remek
  • Forumowicz
  • 929 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:02, 08.05.2014

Ale gdzie pali te 10 litrów? Miasto, trasa czy cykl mieszany bo jeżeli mieszany z przewagą na miasto to spalania masz w normie.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq