a w bydgoszczy kogoś polecacie do regulacji bo ASO też chce 200 zł + 60 zł za uszczelke.
#31
Napisano 09:55, 15.03.2015
#32
Napisano 17:40, 16.03.2015
Pytanie, przy regulacji zaworów należy wymienić uszczelkę pokrywy zaworów czy cały komplet?
Poprzednia regulacja była przy wizytach w ASO, ale nie jest wyszczególnione szczegółowo co i jak zrobili.
Firma Elring będzie dobra?
#33
Napisano 17:50, 16.03.2015
Cały komplet czego?...
Uszczelkę warto wymienić, kupić można w ASO.
#34
Napisano 18:06, 16.03.2015
http://e-katalog.int...wy-zaworow.html
oraz
http://e-katalog.int...wy-zaworow.html
Do ASO nie udało mnie się coś dodzwonić dziś.
#35
Napisano 20:00, 16.03.2015
Wymiana to 15min.
Wysłany z Tapatalk
#36
Napisano 20:56, 16.03.2015
nic nie trzeba wymieniać, jak jest dobra to się zakłada starą i tyle
#37
Napisano 23:23, 16.03.2015
Dzięki!
#38
Napisano 13:00, 19.03.2015
#39
Napisano 14:03, 19.03.2015
Dokładnie to nie wiem ale wydaje mi sie ze to samo.ALE poczekaj na odpowiedz kogoś kto bardziej "siedzi" w temacie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#40
Napisano 14:21, 19.03.2015
Wysłany z Tapatalk
#41
Napisano 17:29, 19.03.2015
Super. Dzięki wielkie raz jeszcze. Zawory ogarnięte
#42
Napisano 09:58, 20.03.2015
Jakies już efekty po regulacji odczuwalne ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#43
Napisano 21:32, 20.03.2015
Dzisiaj zrobiłem zawory. Po 20 tys, stwierdzam że z 5 tys mozna by jeszcze przelatac. Wydechowe co prawda troche siadły ale ssące praktycznie wcale. O podparciu nie ma mowy. Oczywiście ustawiłem wszystkie i to 2 razy, bo po pierwszej regulacji i przekręceniu wałem wszystkie jakby lekko były luźniejsze. Zauważyłem ze przy maksymalnych dozwolonych luzach Accord jest deko mniej zrywny niz np. po 10 tys. po regulacji. Mozna by to wytłumaczyć tym że zawór ssacy z większym luzem jest dłuzej zamkniety i automatycznie napełnianie jest mniejsze. Moim zdaniem cos w tym jest.
#44
Napisano 08:09, 24.03.2015
Taksówkarzom jeżdżącym po Warszawie reguluję co 30-35 tys, czyli tak 1-2 razy w roku Według mnie jest optymalna wartość na LPG.
Zauważyłem ze przy maksymalnych dozwolonych luzach Accord jest deko mniej zrywny niz np. po 10 tys. po regulacji. Mozna by to wytłumaczyć tym że zawór ssacy z większym luzem jest dłuzej zamkniety i automatycznie napełnianie jest mniejsze. Moim zdaniem cos w tym jest.
Bardziej agresywna krzywka to bardziej agresywne auto
Po przeczytaniu instrukcji obsługi accorda, zadajemy mądre pytania ...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 Jun 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 Nov 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 Nov 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 Apr 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 Aug 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych