XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z VTEC'em
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:26, 05.01.2011
[ Dodano: 2011-01-05, 12:27 ]
dodam ze wszysctko dzieje sie na beznynie, nie jezdze w ogole na gazie od poczatku zimy.
#2
Napisano 12:58, 05.01.2011
S. sprawdzałeś poziom oleju?
#3
Napisano 14:26, 05.01.2011
u mnie jak świecił się check to auto miało takiego kopa że bania mała, czuć było
o wiele wyraźniej moment VTECa, a po włożeniu sondy to wszystko wróciło do normy
po prostu jak masz błąd sondy to komp daje większą dawkę paliwa i przez to jest taki
wzrost mocy, ale za to spalanie nie wyjdzie Ci 15-17l/100km
odłącz sondę z wtyczki i sprawdź czy Ci VTEC wrócił
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:31, 05.01.2011
#5
Napisano 18:41, 05.01.2011
#6
Napisano 21:25, 05.01.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#7
Napisano 22:03, 05.01.2011
Emiliano77, też jeździłem kilka dni bez sondy, wrażenia po przekroczeniu 4200rpm jak w 140KM siwiku
to jednka 1.8 ma potencjał
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:25, 07.01.2011
#9
Napisano 17:43, 07.01.2011
w niedziele atak na przepustnice egr i krokowy zobaczymy czy obroty wroca do normy oczywiscie wszystko według instrukcji na forum, bedzie zabawa cos czuje co 5 min latac do kompa z garazu:)
no jak kolega w niedziele samochód naprawia to ja nie wiem czy z garażu wyjedzie
ciekawa sprawa
Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232
Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.
#10
Napisano 18:55, 08.01.2011
no jak kolega w niedziele samochód naprawia to ja nie wiem czy z garażu wyjedzie
No co Ty ksiądz? Przecież sobie dłubie a nie na zarobek.
#11
Napisano 00:44, 10.01.2011
A co do nauki ecu po resecie to hmmm dużo o tym było ale szczerze to wątpie w ta nauke po resecie bo to jest cos na zasadzie sterownika progamowalnego cos może podobnego do PLC który ma wgrane w pamieci eprom mapy, czego resetem mu nie skasujesz, ecu szczytuje dane napieciowe z czujników i okresla na ich podstawie skład mieszanki, do tego dochodzą jeszcze korekcje z sond itp itd ale on to ma już wszystko wgrane wieć czego on ma sie uczyć tego nigdy nie zrozumiałem, tego ze ma sie wentylator właczyć i wyłączyć, on to już wie bo ecu już wie ze jak czujnik temperatury da odpowiednie napiecie to załączy wentylator, do dzis tego nie wiem na temat resetu kompa i co dalej robic pozdrawiam
#12
Napisano 08:52, 10.01.2011
a w sohc to załączenie vtec w modelach f18b2 i f20b6 jest od 2500-3200 begin_of_the_skype_highlighting 2500-3200 end_of_the_skype_highlighting zależy od obciążenia i typu silnika czy to 1.8 czy 2.0, a przy 4000-4200 druga przepustnica i wtedy na stożku słychac fajny dzwiek z mysla z to vtec, a vtec juz dawno załączony, tylko kolektor zmienił geometrie i dał dzwięk(przetestowałem to sobie sam podczas montażu kontrolki vtec) pozdrawiam
pierwszy raz słyszę taką wersję
#13
Napisano 09:31, 10.01.2011
było tych dyskusji trochę, a co do kontrolki VTEC i jej załączania
to na którymś zagranicznym forum czytałem, że są z tym spore kłopoty
i nawet w VTEC DOHC kontrolka zaczyna świecić za wcześnie,
więc jak to jest?
niestety nie mogę znaleźć linku do tamtych postów
grzesvtec, ale w naszych accordach nie ma zmiennej geometrii układu dolotowego,
bo co znaczy że
kolektor zmienił geometrię
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#14
Napisano 09:41, 10.01.2011
Potem ktoś wejdzie na forum naczyta się głupot , pójdzie do ludzi opowie im swoją historię i będą z niego koledzy toczyć pompę na spocie
krótki gif o zmiennych fazach oczywiście moment załączenia zależy od danego silnika . co niektórzy obniżają go nawet do 4000obr/min.taka ciekawostka
"Danger vtec " znalazłem te posty widać świadomość się nie zmienia
http://www.accordklu...b0d9ec134a94e9c
#15
Napisano 09:56, 10.01.2011
to znam.
Myślę, że na tym forum nie ma takiej głowy, która by to wyjaśniła.
Ale zaczynamy odbiegać do głównego wątku.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych