Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Co wybrać z alu 18'' do czerwonej VIII-ki

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
145 odpowiedzi w tym temacie

#31 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:51, 21.12.2010

kuzek, ale 18 czarna ze srebrnym rantem bedzie wygladala jak male kolo:) zobacz u mnie w galerii chyba na stronie jest zdjecie na czarnych 18 i wydaja sie jakos nie specjalnie duze choc wzor felgi jest taki ze optycznie powieksza bo ten "rant" jest mozliwie najcienszy bez zadnych schodkow wiec przestrzen wewnatrz felgi jest najwieksza jaka moze byc a i tak nie widac zeby to bylo mega duze kolo. a rant jeszcze optycznie zmniejszy o 1" tym bardziej ze opony bedzie mial dosyc sporo co innego jakby chcial 19.

msnet, oponka jest na pewno dobra tylko nie wiem czy Ci continental odpowiada, ja osobiscie nie lubie tej firmy:) jak masz czas to zawsze mozesz szukac pojedynczych sztuk jako wyprzedaz magazynowa. ja np tak kupuje goodyear F1 i teraz kupilem nowke sztuke za 260 z przesylka w rozmiarze 225/40R18 tylko ze rok produkcji to 08 ale mi to nie przeszkadza.
  • 0

#32 msnet

msnet
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:51, 21.12.2010

navaja, w marcu jak brałem mojego przebiegłem wszystkie wersje do ceny 28000 oiro gdzie od 21000 zaczynały się Executive i wszystkie były na 16'' z informacją, że może być dopłata do 17-tek. Dodatkowa ciekawostka taka, że nie ma w Niemczech Executive z silnikiem 2.0. Tylko 2.4 a tu akcyza ostro w górę i dlatego kupiłem Elegance mimo niewielkiej różnicy w cenie (2000).
Mówimy oczywista o nowych. Z drugiej ręki przewaga 17'' a i na 18'' często się zdarza.
Wracamy do tematu. Moje odczucie jest takie, że nasze Hondy mają bardzo duże nadkola. I z przodu i z tyłu. Dziwnie to wygląda taka duża czarna dziura a koło optycznie małe. Efekt ten pogłębia felga 16''. Opona nie jest w stanie tego wypełnić bo zlewa się z nadkolem więc z daleka widać jedynie małą felgę i długo długo nic. Z tego powodu chcę spróbować z felgą 18'' i zdecydowanie nie czarną bo nadal pozostanie ta dziura. Zaznaczam, że mogę być w błędzie. Przyznam, że przyglądam się inne Accordy ale niestety, prawie wszystkie na tych samych 17'' aluskach i nie mam odniesienia.
Możliwe, że z czasem jak auto trochę siądzie poprawi to wygląd ale na razie optycznie to jak pięść do oka. Dotyczy to jaśniejszych kolorów. W czarnych/grafitowych autach tego efektu nie ma. Może doczekam czerwonych opon bo zielone już prezentowali w necie - fluorescencyjne. I tu czarna felga na 100% pasi.
  • 0

#33 ntgale

ntgale
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:SC/WB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:38, 21.12.2010

msnet, kiedyś rzeczywiście nie było 2.0 exe w Niemczech, ale teraz już są i mają koła 17".

Edit..
Widzę, że podoba nam się podobny styl felg. Niestety przy ET Accorda będzie ciężko taki efekt osiągnąć.
Najbliżej pożądanego efektu będziesz montując następujące rozmiary kół:
- 18/7,5" ET 45 lub ET 47
- 18/8" ET 47 lub ET 50
(efekt jak na zdjęciu z allegro kilka postów wcześniej jest do osiągnięcia przy ET < 30-35)
Przy takich rozmiarach koła pozostaną jeszcze schowane w nadkolu a felga będzie już trochę chowała się ku środkowi. Problem w tym, że takich felg w rozmiarze 5x114,3 jest jak na lekarstwo, przy zachowaniu rozsądnych cen i w miarę porządnych.
Ja w czasie poszukiwań felg do mojego auta natknąłem się na takie: KLIK Wówczas nie były do kupienia w Polsce i co za tym idzie do zobaczenia na żywo, ale na tym widoku 180* wyglądają na ciekawe.
Pewnie znalazło by się coś jeszcze z BBS (super felgi) ale tu cena pewnie Tobie też nie będzie odpowiadać.
  • 0
C4 Grand Picasso 2.0 Hdi Exclusive automat 2011 brun hickory
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey

#34 msnet

msnet
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:48, 22.12.2010

Znalazłem parę modeli które wyglądem mogłyby pasować. Nie wypowiadam się co do marki bo na tym się nie znam.

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Proszę o szczerą krytykę. Fela którą w ostatnim poście zaprezentował ntgale jest super. Nie znam jednak ceny.
Te pokazane powyżej to przedział 600-800PLN za sztukę.
  • 0

#35 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:28, 22.12.2010

Jak dla mnie to najlepsza jest 6, może jeszcze 5, boję się tylko, żeby to nie wyglądało jak te z Audi/Golfów itp.. ;-) Tylko ciekawe jak jeszcze by wyglądały na aucie...? Co do 3 to podobne do oryginalnych H...
  • 0

#36 msnet

msnet
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:53, 22.12.2010

Tu odnośnie 5-ki się zgadzam. Co do 3-ki to niestety brak możliwości mycia wnętrza felgi. Najpraktyczniejsza jest fela nr 6.
Gdyby 1-ka była cała srebrna to ją umieściłbym na początku listy. Jest głęboko wpuszczana do środka.
  • 0

#37 navaja

navaja
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:22, 22.12.2010

Fela którą w ostatnim poście zaprezentował ntgale jest super. Nie znam jednak ceny.

Z Odrą mają wszystko:
http://cgi.ebay.de/w...em=310214049652
I rozstaw 5x114 też powinien być dostępny ale jak kolo pisze lepiej się wcześniej dopytać. Za granicę też jest chętny do wysyłki. Cenowo mieści się w Twoim budżecie.
I żeby nie było podejrzeń sprzedający to nie mój brat, kuzyn czy szwagier. :-)
  • 0

#38 msnet

msnet
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:45, 22.12.2010

Wolałbym aby tak było.
  • 0

#39 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:01, 22.12.2010

msnet, zobacz te: http://moto.allegro....1362721232.html widzialem je na samochodzie i wygladaja naprawde bardzo dobrze, nic nie wystaje a i wzor jest elegancki i wyrozniajacy sie;) co wiecej jest 18x7,5 et 45 wiec bedzie minimalnie bardziej na zewnatrz niz oryginal a i cenowo z oponami continentala sie zmiescisz w szostce:) wytrzymalosc felg oem toyoty na pewno bedzie duzo lepsza niz takich zwyklych alu nawet firmowych bo wiadomo ze za 600zl nie daja kutej mocnej felgi a 18 niestety jest narazona na dziury i krawezniki.
  • 0

#40 ivanik

ivanik
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Wlkp
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:44, 22.12.2010

17'' seryjnie to w Polsce. Mam od niemieckiego dealera i tam seria to 16'' bez względu na wersję oprócz Type S.
U nich 17'' tak jak u nas 18'' to opcja


Nie do końca. Seria to jest dla wersji 2.0 Comfort (stalowe) bądź Elegance (alu). Wersje Elegance Advantage i Executive mają już felgi 17x7,5
Type S nie jest oficjalnie oferowany w Niemczech.

Dodam jeszcze, że przed nosem mam homologację mojego i jest tam tak jak napisałem wcześniej z poprawką na 16'' oponę 205/60/16

to się zgadza. Ale dla diesla jest to już 215/60/16


Hej. Przepraszam że się wtrącam w temat ale u nas w Dieslu są założone właśnie 205/60R16 a tu koledzy mówicie że powinny być 215/60 wiec pytam się czym to grozi? Czy ta różnica między 205 a 215 jest aż tak ogromna? Oponki mają przelatane może z 2 tys. km wiec ząbki są jeszcze - szkoda by było je zmieniać.

Wracając do tematu te Toyotowskie są extra o ile nie będzie przeszkadzał napis Toyota na nich:) Z tych zaproponowanych przez msnet wybrałbym nr 1 gdyby była srebrna cała i nie miała tych pseudo nakrętek czy czegoś przy łączeniu ramion z obręczą bo od razu przychodzi mi na myśl german style:)
  • 0

#41 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:01, 22.12.2010

ivanik, niczym nie grozi jezdzij na tym co masz:) po prostu diesel ma duzy moment i na 205 moze sie slizgac ale bez przesady:) wiekszosc samochodow na takich jezdzi. ale wydaje mi sie ze nie o tym jest temat:)

co do felg toyoty to takie sa tez w lexusie ale 19:) i wygladaja oblednie sam je chcialem kupic ale niestety 19 to troche za duzo a tych 18 nie widzialem na allegro w tym czasie. z tego co czytam to do tych felg sprzedawca doklada opony bridgeston potenza wiec wydaje sie ze cena jest dobra trzeba sie tylko dopytac co i jak. a w accordzie na pewno bedzie to wygladalo dobrze choc ja pokusilbym sie o te 19 do VIIIgen tam profil jest wyzszy wiec 19 w osemce to jak 18 w siodemce:)
  • 0

#42 Mekintosh

Mekintosh
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:wypasiony golas;)
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:17, 22.12.2010

ja pokusilbym sie o te 19 do VIIIgen

Fakt, że dopiero 19" wyglądałoby na duże przy tych nadkolach, ale patrząc na stan naszych dróg, który jeszcze pogarsza się po każdej zimie, to prostowanie co kilka tys. km prawie pewne.
Nie wspomnę już, że przy 19" to przynajmniej po 3 nakrętki zabezpieczające na każde koło. :-x
  • 0

#43 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:27, 22.12.2010

Mekintosh, bez przesady ja nie zauwazylem roznicy miedzy 17 a 18 a to tak samo jak 18 i 9 w VIIIgen, po prostu i tu i tu opony jest malo a roznica wizualna ogromna ale to wszystko kosztuje kiedy 18 zarowno felga jak i opona to jeszcze przystepna cena tak 19 juz troche zabija :mrgreen: nie wiem jak tam jezdzi autor tematu ale ja zawsze szanowalem samochodu i wydaje mi sie ze wiekszosc osob ktore kupuje nowy tak robi, na dziurach nie jezdze jak wariat i staram sie je omijac jak tylko sie da:) co do srub zabezpieczajacych to kupilem takie niby nie zabezpieczajace ale mam taka felge ze cala sruba sie chowa do srodka wiec zabka sie jej nie da chwycic a z zewnatrz nie jest to szesciokat ale okrag z nacieciami i da sie to odkrecic tylko specjalna nasadka a cena jak za kazde inne firmowe sruby.
  • 0

#44 msnet

msnet
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:09, 22.12.2010

Autor tematu jeździ tak, jak sądzę każdy posiadacz tak wykwintnego pojazdu jakim jest Accord. Trzeba przedmuchać od czasu do czasu tak jak i rasowego konia wypada raz na jakiś czas pogonić. Samochód szanuję jak każdy dotychczasowy, w dziury nie wjeżdżam ale gdy sucho. Jak mokro to niestety niektórych nie widać, to i zdarza się zakląć słysząc ten nieprzyjemny dźwięk zbyt mocno pracującego zawieszenia.
Tak jak piszecie, drogi są jakie są i wydaje mi się, że przy 225 to 45 jest minimum jakie można założyć na te nasze ścieżki. Na 50-kach jeździłem ładne parę lat i ani razu felgi nie uszkodziłem. Może i z lekko niższymi będzie to samo.
Tak jak napisał blackfly, jeżeli założę 17'' to nie zauważę różnicy zdejmując 16-kę. Dlatego decyduję się na 18'', choć rozsądek mówi - daj 17 bo to bardziej ekonomiczne/bezpieczne/standardowe.
Kolega ma na Passacie 225/40 i powiedział mi szczerze, że ostatni raz kupił auto na takich gumach.
  • 0

#45 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:13, 22.12.2010

msnet, to jest glupie gadanie ja jakos jezdze na 225/40 i nie widze problemu, wczesniej w acco mialem 225/45 i nie ma zadnej ale to zadnej roznicy jedynie sie lepiej prowadzi ale to za sprawao 8" felgi (poprzednie byly 7") wczesniej jezdzilem miniakiem a tam mialem 205/40R17 i to byl hardkor ale tez nie ze wzgledu na twardosc ale bardzo ciagalo po koleinach. mam sportowy zawias ustawiony na max twardo i jakos zebow nie stracilem, a i tylka tez nie mam bardziej kwadratowego:)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq