Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Stuki w tylnym zawieszeniu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:06, 10.11.2010

Witam,

Podczas jazdy z tylnego zawieszenia na nierównościach dochodzi dziwne pukanie i stukanie.
Byłem w ASO na ścieżce i tam powiedzieli, że wszystko jest w porządku, nic się nie dzieje. Jednak to stukanie bardzo mnie irytuje i nie jest wszystko w porządku skoro coś stuka.
Ktoś może ma pomysł co to może być albo może polecić dobrego mechanika w lublinie, który się dobrze zna hondach?
  • 0

#2 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:04, 10.11.2010

było już przerabiane wielokrotnie kolego...użyj opcji Szukaj :roll:
  • 0

#3 mury

mury
  • Forumowicz
  • 256 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:33, 10.11.2010

mi tak stukało, głuchy dźwięk, tak jak by się coś tłukło w bagażniku, bez zwględu na prędkość i wielkość dziur w drodze, okazało się że gumowe mocowanie stabilizatora jest do wymiany
  • 0

#4 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:55, 10.11.2010

Na pierwszy ogien gumy i laczniki stabilizatora.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:32, 13.11.2010

No to widzę że nie jestem sam. Identyczne objawy mam. Byłem u mechanika bo już samemu mi pomysłów zabrakło. Znalazłem tuleję do której mocuje się amortyzator, wymienili mi (część 70zł a wymiana 230zł) więc ch** mnie strzelił ale miałem nadzieję że będzie OK. Sam też myślałem że to mogą być gumy stabilizatora więc też je wymienili. Pytałem o łączniki stabilizatora ale kilku speców się zeszło i stwierdzili że łączniki są OK.
W takim razie chyba nadszedł czas na łączniki bo jak mówią, że to nie to to znaczy że właśnie to muszę wymienić :k

A u Ciebie stuka z jednej strony czy obie? Bo u mnie słyszę tylko z prawej (stąd moje przypuszczenia co do tulei bo z tej strony była już cierpka)
A co do wielkości nierówności to fakt że czy duże czy małe to tak samo stuka. Dodam jeszcze że obciążenie w bagażniku nic nie zmienia bo akurat miałem ostatnio do przewiezienia sporo płytek ceramicznych i nic to nie zmieniło.

Ma ktoś pomysł co jeszcze poza łącznikami stabilizatora?
  • 0

#6 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:39, 13.11.2010

Może tak koncówka w wachaczu górnym przednim. U mnie to było zachodziłem w głowe łączniki wymieniłem a to wyszło przez przypadek jak koło zmieniałem. Cieżko było mi to znależć a na wszystkie stuki jestem uczulony.
  • 0

#7 Maryś

Maryś
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Prelude
  • KM:200?
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:BB8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:04, 14.11.2010

jawa, - 230zł za wymianę tulei ?!
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:16, 14.11.2010

230 za wymianę tulei i 2 gum, MASAKRA! oczywiście opowiedzieli mi ile to musieli się narobić przy wymianie, że wyjść nie chciało itp. No mniejsza z tym, akurat nie miałem gdzie tego zrobić samemu ale więcej tam nie pojadę. Gdyby ktoś z Łodzi to czytał to ostrzegam przed warsztatem przy Aleksandrowskiej/Bielicowe za stacją - warsztat spory ale ludzie totalnie bez pojęcia! A już nie wspomnę jak mi rozrząd robili.

marcoaccord - może i masz rację że to ten sworzeń w wahaczu. Ma to sens, chyba muszę go zobaczyć dokładniej. Dzięki za podpowiedź.
  • 0

#9 mlody_

mlody_
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:WPN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:09, 16.11.2010

u mnie jest to samo :D
narazie jeszcze az tak bardzo mi to nie przeszkadza ale po zimie trzeba bedzie sie za to zabrać :)

Gumowe mocowanie stabilizatora - mysle ze to własnie bedzie to
  • 0
Nasza strona na facebooku => http://www.facebook....201399383308621

#10 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:48, 16.11.2010

to moga byc albo górne mocowania albo amorki, było juz o tym tyle na forum ze nie mam siły pisac znowu tego samego
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#11 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:59, 17.11.2010

Kur** 230 za wymiane jakichs gumek? Straszni naciagacze. Nie daj sie zmylic tym mechaniorom. Moj mechanik na poczatku tez wymienil tuleje, ale stuki pozostaly. Zaczal juz podejrzewac mocowanie amortyzatora, ale ja sie uparlem, zeby laczniki tez wymieniac. Ostatecznie doszlismy do konsensusu, ze najpierw laczniki pojda do wymiany i potem "sie zobaczy". Po wymianie lacznikow halasy zniknely i wszystko do dzis chodzi jak w zegarku. Laczniki stare byly juz tak zuzyte, ze praktycznie nieruchome...
Najpierw proponowalbym sie zastanowic nad tymi lacznikami, a dopiero jesli po tym problem nie zniknie, brac sie za grubsze sprawy jak amortyzator. No i zmien warsztat, ceny maja jak w ASO :j
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:13, 17.11.2010

U mnie też stuka. Na szarpakach nic nie znaleziono. Podobnie jak Kolega wyżej podejrzewam górne mocowania amortyzatorów. Zresztą w Focie można kupić zestawy naprawcze mocowania amortyzatora, jak można kupić tzn. że chyba nie tylko ja mam taki problem. Ale kosztują około 80,- zł na jedną stronę a wymiana podejrzewam, że nie będzie tania więc na razie robię głośniej radio.
  • 0

#13 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:14, 19.11.2010

U mnie rowniez te same stuki. Wymienilem w tylnym zawieszeniu wszystko co bylo mozliwe i padlo ze to wina amorkow. Kombinowalem rozne patenty z gornym mocowaniem, ale to wina gdzies we wnetrzu amora. Nie wymieniam ich, bo maja po 65-70% sprawnosci.

Podobne tematy:
http://www.accordklu...?t=1585&start=0
http://www.accordklu...opic.php?t=5348
  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#14 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:18, 19.11.2010

Nie wymieniam ich, bo maja po 65-70% sprawnosci.



to bardzo niemądrze, bo ta "sprawność" tak naprawdę niewiele mówi o kondycji amora

a skoro zaczynają się odzywać to czas coś z tym zrobić


włożyłeś tyle pieniędzy w wymianę wszystkiego (a właściwe to co wymieniłeś?) i żydzisz 500pln na nowe amory?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#15 kosmos

kosmos
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:anglia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:24, 20.11.2010

witam! mam tez problem! Gumowe mocowanie stabilizatora mi sie ponownie zuzyly probowalem kupic w normalnym sklepie z czesciami ale facet mi powiedzial ze moge tylko kopic do cg8/cg9 a nie do cg4 nie wiem dla czego skoro przednie sa takie same niczym sie nie roznia! w aso ostatnio policzyl mi 220zl po przeliczeniu z funtow do przekladu do cg8/cg9 wychodzi 57zl a wiec spora roznica! prosze o pomoc czy jak kupie do cg8/9 beda pasowaly czy znowu czekaja mnie wydatki :roll: z gory dzieki za wszelkie odp. pozdro
  • 0
The Power of Dreams!!!!!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq