Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jak sie dostac do gornego mocowania amorka z tyłu?


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:13, 22.09.2009

Pytanie jak w temacie.
Zdemontowalem tapicerke bagaznika i myslalem ze dostane sie od bagaznika, ale cos mi sie zdaje, ze szybciej dostane sie od kabiny.
Czy ktos napisze krok po kroku co zdemontowac aby sie tam dostac?

P.S Jestem zdziwiony, ze to mocowanie amorka jest umieszczone tak wysoko
SUPERBIKE RULEZZ

#2 knysha

knysha
  • Forumowicz
  • 141 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:21, 23.09.2009

Tapicerka, półka z głośnikami i opuszczenie tylnej kanapy z pewnością - półka raczej nie jest obowiązkowa, ale z pewnością będzie się lepiej pracować, gdy się ja wyciągnie :)

Wróciłem... drżyjcie :D


#3 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:46, 23.09.2009

Juz mi sie udalo.
Wystarczy polozyc oparcia tylnych siedzen i zdemontowac plastikowa listwe i juz mamy dostep.
A podpowiedzcie jeszcze co moze mi stukac w tylnych amorkach?
Dzis jezdzilem w bagazniku, nasluchiwalem tych stukow i trzymalem rekami za gorne mocowania tylnych amorkow. Stuki pokrywaly sie z drganiami wyczuwanymi na rekach.
Te stuki sa bardzo przytlumione i slabo slyszalne a jednak doprowadzaja mnie do furii :/
SUPERBIKE RULEZZ

#4 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:20, 23.09.2009

podpinam się do pytania - u mnie dzieje się to samo. Mechanik stwierdził po opisie, że to poduchy albo mocowania amorka puszczają. Ew. może coś być z osłonami i odbojami. Jak miałem auto na podnośniku u innego kumpla i rękoma podnosiłem koło, było czuć drgania w momencie gdy amortyzator wykonywał swoją pracę. Nie mam pojęcia na co stawiać :/

#5 KruczekVU

KruczekVU
  • Forumowicz
  • 59 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:09, 24.09.2009

Nie mam pojęcia na co stawiać :/

Ja bym zaczął od odbojów bo to dość często na naszych "równych"drogach może powiedzieć dość
Pozdrawiam wszystkich.Paweł :)

#6 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:37, 13.01.2010

Mam ten sam objaw co kolega i byłem w ASO po schemat: http://www.imagebam..../23a3be63541215

Macie może jakiś pomysł co może być do wymiany? wkurza mnie to pukanie.

Cennik:
http://www.imagebam..../6a485e63541218

#7 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:25, 13.01.2010

Ja i kilka innych osob mamy to pukanie i nikt dokladnie nie zdiagnozowal co jest tego przyczyna :(
W innym temacie przeczytasz,ze wymienilem wiekszosc rzeczy w tylnym zawieszeniu, sprawdzalem najdrobniejsze elementy, kombinowalem z gornym mocowaniem amorkow i niestety nadal puka :(
Moze wymiana amorkow by pomogla, ale nie chce wydawac 600 zl tylko po to by wyeliminowac cichutkie stuki, a poza tym moje amorki wykazuja 65% skutecznosci.

To tak jak z tym swierszczem w okolicy airbaga pasazera-wszyscy go maja i nikt nie moze go namierzyc :)
SUPERBIKE RULEZZ

#8 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:11, 13.01.2010

Ściągamy osłonę słupka i wpychamy ciasno gąbkę między blachę, a najdalej wysuniętą część deski( miejsce gdzie osłona wchodzi dolnym listkiem w deskę). Jest tam przestrzeń ok 1 cm gdzie należy potraktować gąbką i świerszcz zapada w sen:) u mnie pomogło, ale walczyłem z tym długo.

#9 wojaczek84

wojaczek84
  • Forumowicz
  • 34 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:04, 09.01.2012

Opowiem swoją hsitorię z pukaniem z tyłu. Co się okazało po wielu próbach dawania podkładek i wymianie odbojników, że kiedyś ktoś wymieniając amory zamontował jedneg obróconego o 180 stopni i wtedy kielich na sprężynie nie pasował do nadwozia i z czasem zaczęło pukać. Obruciłem z kumplem i cisza w zawieszeniu. Tam jest tak skonstruowane że ten kielich na spręzynie jest po lekkim skosie a nadwozie tez.
Pewny mechanik powiedział że co roku trzeba wymieniać te gumy na stabilizatorze bo w zime twardnieją i się wyrabiają.

#10 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
Reputacja: 43
Super

Napisano 18:09, 09.01.2012

prosze bardzo http://www.accordklu...opic.php?t=8989

#11 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:45, 09.01.2012

Pewny mechanik powiedział że co roku trzeba wymieniać te gumy na stabilizatorze bo w zime twardnieją i się wyrabiają.

dobry mechanik, przynajmniej dba o swoje interesy,
moje gumy na stabilizatorze sa od nowości i jakoś nic nie puka i nie stuka, nie sluchaj mechaniora :-P

#12 ring

ring
  • Forumowicz
  • 42 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:59, 12.01.2012

Witam, nie będę zakładał nowego tematu, więc się podepnę...
u mnie też stuka lewy tył, podniosłem wóz na lewarze, słychać puknięcie jak zakręcę kołem (tarczą),
jak oprę się mocno na kole i pociągnę w dół zawiechę też słychać takie stuknięcie.
zacisk jest dobrze zakręcony a stuknięcie dochodzi chyba z góry amora.
Może to właśnie ta poduszka mocowania, jak sprawdzić dokładnie który to element?
dzieki

#13 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:03, 12.01.2012

Może to właśnie ta poduszka mocowania, jak sprawdzić dokładnie który to element?
dzieki

Dostać się od środka do mocowania i sprawdzać. :-D




IPB Skin By Virteq