Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Filtr oleju, ogólny temat wszystkie generacje - dyskusja

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
445 odpowiedzi w tym temacie

#346 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:28, 04.05.2018

W Swoim acco pierwszy raz założyłem inny filtr niż OEM i od razu wywaliło błąd P0250A.

Nie sądzę, że mam uszkodzony czujnik bo było by to zbyt dziwne.

Olej na bagnecie full.


  • 0

#347 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:34, 04.05.2018

ja już od dawna nie bawię się w  jakieś wynalazki ...OEM parę złoty droższy i spokojna głowa


  • 0
                       

#348 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:15, 05.05.2018

Zanim założyłem ten filtr czytałem ten temat i wiele innych. Sądziłem że złotym środkiem będzie właśnie ten Knecht a tu lipa.

Jak skasuje błąd to jest duża szansa że wyskoczy ponownie ?


  • 0

#349 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:21, 05.05.2018

Sprawdź czy się pojawi.

Ja już więcej knechta nie kupię.
Drugi filtr w ciągu 3 miesięcy i pierwszy musiałem dokręcić dużo mocniej niż poprzednie a drugi dokręcony też dosyć mocno i kapie.
Trzeba się chyba na coś innego przestawić
  • 0

#350 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:59, 05.05.2018

Ale to oba filtry miałeś OEM ?


  • 0

#351 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:02, 05.05.2018

Ale to oba filtry miałeś OEM ?

Już poprawiłem.
Knecht u mnie był i jest.
Od 8 lat tylko to montowałem i więcej już nie kupię
  • 1

#352 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:37, 05.05.2018

Spróbuj manna - płaska uszczelka..
  • 1

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#353 jurcek

jurcek
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Dolnośląskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:35, 31.05.2018

Mogłem wcześniej przeczytać ten wątek.. Kilka dni temu kupiłem Knecht, bo taki mieli w hurtowni od reki- zawsze stosowalem OEM.. No i teraz spać nie będę mógł:)

Użytkownik jurcek edytował ten post 17:41, 31.05.2018

  • 0

#354 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:51, 31.05.2018

Nie bój nic ;) u mnie po skasowaniu błędu wszystko minęło. Działa jak należy. Profilaktycznie mam w szafce filtr OEM ale do następnej wymiany mam nadzieję że nie będę zmieniał
  • 0

#355 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:50, 31.05.2018

Mogłem wcześniej przeczytać ten wątek.. Kilka dni temu kupiłem Knecht, bo taki mieli w hurtowni od reki- zawsze stosowalem OEM.. No i teraz spać nie będę mógł :)

 Ja mam knechta już drugi raz z tą stożkową uszczelka i  nigdy nic nie cieknie, montuje go zgodnie z zaleceniem producenta.


  • 1

#356 Attyla

Attyla
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:04, 31.05.2018

U mnie też z Knechta pojawiały się kapki w miejscu parkowania. Dokręcenie filtra nie pomogło. Po zmianie oleju zmieniłem na Purfluxa i jest w porządku. Nic nie wycieka i nie kapie.


  • 0

#357 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:09, 31.05.2018

Dziś założyłem knechta oc617 zobaczymy czy się potwierdzi co piszecie wcześniej miałem OEM japoński, mam jeszcze hampa w zanadrzu i z eski w "razie w"
  • 0

#358 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:38, 01.06.2018

Ja po raz wtóry zastosuje filtr Bosch F026 407 077, dedykowany tylko do Hondy nie do setki innych motorów jak to jest z innymi filtrami! Nawet w sklepie nie wiedzieli ze jest filtr oil Bosch tylko i wyłącznie dedykowany do H... Twierdzili że nie ma takiego, dopiero jak podałem nr., to zdziwko ich wzięło :-)
Żadnych podcieków, poceń i.t.p., prawidłowa reakcja kontrolki ciśnienia układu smarowania przez cały okres zima/lato, czyli gaśnie z „miejsca” …
Jeszcze za dawnych lat gdy poruszałem się tylko Nismo, stary mechanik od japonców (głównie) powiedział ze z „zamienników” filtrów oil, szczególnie przy łańcuchowym rozrządzie stosować tylko filtry Knecht, Meyle lub Bosch. Chodzi o jakość i sprawność działania zastosowanego w nich zaworu zwrotnego filtra oleju.
Poza filtrem oil drugim mordercą silnika jest jazda poniżej 2000rpm, pomijam już fakt stosowania nieodpowiedniego klasowo oil i.t.d.
Pzd.
  • 0

#359 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 328 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:23, 08.07.2018

 koncern  sogefi który ma marki takie jak m.in.   purflux  czy  fram ma również brand   sogefi pro  czyli niby takie filtry "heavy duty" . Jest do naszych hond odpowiednik  np  oem 15400PH1F03   

sogefi pro FT7540. Miał ktoś z tym filtrem do czynienia? Bo na razie dostępność w sklepach  nikła. Ciekawe czym się będzie różnił od  standardowego  purfluxa  LS350 czy zmienili budowę w środku


  • 0

#360 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:44, 27.07.2018

Koledzy, co do oryginalnego filtra, to dobrze zamówiłem model 15400-RTA-003 ?

Bo na stronie hparts jest jeszcze taki: 15400-PLM-A01

 

Oba niby pasują do k23z3


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq