Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Gdzie szukać rdzy w VII-gen

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
242 odpowiedzi w tym temacie

#46 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:31, 02.11.2011

z smutkiem trzeba przyznac ze w zakresie korozji niektore niemieckie marki moga hondzie pokazac jak sie auta robi
ja mam korozje w tylnej klapie, na profilach kolo tylnych amortyzatorow i na lewym rancie tylnego nadkola, niektore elementy pod autem tez nie wygladaja zbyt dobrze, jak na 2007 to jest to tragedia, wiem ze o VIII tez juz taki temat jest, stad kolejnej hondy nie bedzie, mazdy tez nie, choc ponoc ulepszyli te auta pod tym wzgledem
btw. to ostatnio w rodzinie przybyl peugot 406 z 2001 i mimo bardzo dlugich poszukiwan nie znalazlem na aucie zadnej korozji...
o tym ze w audi 80 z 1990 ani grama nie mialem nie bede nawet pisal, wiadomo ze to byl wzorzec dla innych, i samo audi juz tak nawet dokladnie nie robi bo to zbyt drogo wychodzilo, ale dalej lata swietlne przed honda jest
[ Dodano: 2011-11-02, 21:30 ]
podczas wymiany amorków tylnych popatrzałem na pas tylny, wiem ze tutaj dużo soli na drogi idzie ale bez jaj...
Dołączona grafika
honda jest jak mazda, trochę pojeździć i spierd.... od tego auta, w lepszym stanie miałem FSO 1500, i pomyśleć ze w 2007 roku za to auto trzeba było 30 tys. euro zaplacic :r :r :r
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#47 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:33, 02.11.2011

powiem Ci ze u mnie w VI tak nie ma o_O
  • 0

#48 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 22:54, 02.11.2011

OMG .. :shock:
Jakieś fatum wisi nad Tobą.. u mnie też tego nie ma albo źle patrzyłem ostatnio w lecie jak wisiała na podnośniku, tylko trochę rudej tam gdzie przytarłem brzuchem dawno temu..
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#49 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:45, 02.11.2011

ten element chyba w sedanie inaczej wygląda bądź nie występuje
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#50 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:43, 03.11.2011

co na to serwis?
  • 0

#51 Tadzio

Tadzio
  • Klubowicz
  • 3067 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 45
Super

Napisano 12:43, 03.11.2011

co na to serwis?

Jak zawsze ten typ tak ma :mrgreen:
A tak poważnie. Ja swoja konserwuje regularnie. Pierwsza konserwacja była po 2 latach od zakupu. Potem poprawki i ponowna w tym roku. Robiłem w ASO bo w sumie najtaniej wychodziło. Konserwacja w Kopexie to koszt 600.-. Jedyna korozja która mi wyszła to na pokrywie silnika od wewnętrznej strony na zgrzewie i malutkie punkciki pod chromowana listwą. Wyczyszczone i zakonserwowane. tak poza tym czyściutka. Znają nasze drogi i środki stosowane do ich utrzymania trzeba pilnować od początku a ty masz lub już nie masz fabryczną konserwację. Lepiej zabezbieczyć za wczasu niż oglądać takie obrazki.
  • 0

#52 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:00, 03.11.2011

co na to serwis?

serwis twierdzi ze lepszego auta niz honda nie ma...
a gwarancja jest na perforację, a ja na pojawienie się dziur w nadwoziu czekać nie będę...
coś z podwoziem zrobię, i za 2 lata zegnaj gruchocie, zegnaj hondo :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#53 donald1972

donald1972
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:3,2
  • Wersja:Sport
  • KM:258
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:0
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:26, 03.11.2011

Ja w sedanie mam w stanie idealnym, ale jak byłem z kolegą u Piotra w Radzyminie sedanem z 2003r to się przeraziłem jak auto może mieć z tego roku tyle rdzy oczywiscie powierzchownie to odrazu pojechałem we wrzesniu do Malesa który zabezpieczył mi spód i profile. Mam więc spokój na dwa lata póżniej zobaczę. Myśle że przygoda z Honda skończy się na VII i będe zmieniał kiedys chyba nawet na octawie. Tam korozji z 1997 roku sie nie zobaczy. Na dzień dzisiejszy jestem jednak bardzo zadowolony z hani chociaż paliwo idzie w góre a 2,4 mało nie pali jak się jeżdzi szybko oczywiscie BP.
  • 0
donald

#54 movies25

movies25
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:24, 04.11.2011

kiedys chyba nawet na octawie

:om:
  • 0
:))"Samochód, którym jazda nie sprawia przyjemności, nie zasługuje na miano samochodu."
Soichiro Honda

#55 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:53, 05.11.2011

kiedys chyba nawet na octawie

:om:

:om:
opłaca się ...i jeszcze jest tam duży bagażnik
  • 0
                       

#56 bamss

bamss
  • Forumowicz
  • 455 postów
  • Skąd:jaworzno
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:00, 06.11.2011

tak kup sobie octavie to dopiero szit nie auto najlepiej taka po 2006r bo juz kilka robilem gdzie zgnila instalacja pod aku i omalo sie klient nie spalil
  • 0

vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB


#57 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:20, 07.11.2011

A w acco pewnie nie ma wielu różnych psujących się pierdół? Jak się komuś podobna inne auto a nie tylko honda to sobie je kupi. Nie wiem po co takie uwagi, czy one coś zmienią?
  • 0

#58 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:21, 07.11.2011

tak kup sobie octavie to dopiero szit

ale my tu o acco dyskutujemy, argumentacja ze acco jest dobre bo rdzewieje mniej jak skoda brzmi trochę :roll:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#59 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:24, 01.12.2011

Nie narzekajcie. Japończyki są w tyle za Niemcami jak mowa o blachach, ale na tym się kończy ich przewaga.
A prawdziwy problem to mają posiadacze Mazd 6, o czym już tu dwóch Kolegów wspomniało.
Ja z rudą nie obcowałem jeszcze na szczęście. Ciesze się też, że mam garaż, bo to jednak istotna sprawa.
Dmuchając jednak na zimne, jaki i środek do zabezpieczenia polecacie ? Głównie myślę o nadkolach mając doświadczenia z Civica ;)
  • 0

#60 movies25

movies25
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:56, 01.12.2011

h, ale na tym się kończy ich przewaga.


dokładnie :ok
  • 0
:))"Samochód, którym jazda nie sprawia przyjemności, nie zasługuje na miano samochodu."
Soichiro Honda





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq