XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 10:06, 04.07.2020
Tylko nie wiadomo, czy jest to OEM, czy jakiś zamiennik, nie było możliwości stwierdzenia, jaki ten rozrząd był zamontowany.
Od momentu zakupu słupka i swapa, minęło ponad 20 tys. kilometrów, jest cały czas wszystko ok, silnik ma moc i równo pracuje, błędy nie wyskakują.
Pytanie moje jest takie, czy po takim przebiegu gdyby był zamiennik, to już mogłyby być objawy nierównej pracy silnika, obcierania, jakiegoś błędu, itp, czy jeszcze za wcześnie na to jest?
Chyba że, jest to OEM, można jakoś rozpoznać czy zamiennik czy OEM?
Niedługo będzie regulacja zaworów, na co zwrócić uwagę przy oględzinach łańcucha?
#2
Napisano 11:03, 04.07.2020
Ciekawe dlaczego był już nowy rozrząd przy 160 kkm. Gdzie praktycznie ludziska przejeżdżają z 300-400 kkm.Witam serdecznie, mam takie pytanie, miałem robiony swap z K20A6 na K20Z2 w zeszłym roku pod koniec lata, słupek był (prawdopodobnie to prawda jeśli chodzi o przebieg) zakupiony z Anglika przy przebiegu około 160 tys kilometrów, osoba z naszego forum zanim silnik zamontowala, to zrobiła mi zdjęcie słupka i poinformowała przed montażem, że jest nowy rozrząd.
Tylko nie wiadomo, czy jest to OEM, czy jakiś zamiennik, nie było możliwości stwierdzenia, jaki ten rozrząd był zamontowany.
Od momentu zakupu słupka i swapa, minęło ponad 20 tys. kilometrów, jest cały czas wszystko ok, silnik ma moc i równo pracuje, błędy nie wyskakują.
Pytanie moje jest takie, czy po takim przebiegu gdyby był zamiennik, to już mogłyby być objawy nierównej pracy silnika, obcierania, jakiegoś błędu, itp, czy jeszcze za wcześnie na to jest?
Chyba że, jest to OEM, można jakoś rozpoznać czy zamiennik czy OEM?
Niedługo będzie regulacja zaworów, na co zwrócić uwagę przy oględzinach łańcucha?
Użytkownik JerzykTor edytował ten post 11:04, 04.07.2020
#3
Napisano 11:11, 04.07.2020
Tak wyglądał ten rozrząd w momencie swapa:
Załączone pliki
#4
Napisano 12:03, 04.07.2020
Z boku silnika jest okienko rewizyjne. Możesz je zdjąć i zobaczyć wysunięcie napinacza.
#5
Napisano 12:35, 04.07.2020
To od razu sprawdzę też w 2.4 naciąg łańcucha przy okazji...
#6
Napisano 18:31, 04.07.2020
Tyle razy omawiane i pisane o rewizyjnym okienku... Nawet znajdziesz jakie wysunięcie napinacz ma być. Zamiast pisać litanię o Dusterze polecam poczytać forum :P
Do tego co to za pytanie... Może tysiąc, a może 300 tysięcy, a wgłębiając się w posty dowiesz się że jednak znacznie mniej, szczególnie w dieslu, a najsłabszym ogniwem będzie napinacz przy BP. Przykładowo zamiennik napinacza do j30 wytrzymał kilku osobom 50 tysięcy maks...
OEM łańcuch ma napis: daido i złote ogniwa od ustawienia na "znaki" rozrządu. Sporo zamienników te znaki ma szare.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#7
Napisano 19:17, 04.07.2020
Więc, zwrócę uwagę z tym daido, dzięki za cenną podpowiedź...
#8
Napisano 23:04, 05.04.2022
Jestem w trakcie wymiany rozrządu silnik 2.0 150km benzyna K20A4, szukam zestawu rozrządu i jest spory wybór może ktoś poleci jakiej firmy wybrać czy tylko OEM będę wdzięczny za podpowiedź
#9
Napisano 00:07, 06.04.2022
http://www.accordklu...ch-rozrządu-bp/
Tu znajdziesz wszystko, części oryginalne.
Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych