http://www.accordklu...i/?fromsearch=1
Możliwe że panewki, co się zdarza w tym silniku.
Oczywiście zaczynamy od regulacji zaworów, oraz zdjęcia paska pk żeby wykluczyć osprzęt silnika.
Pozdrawiam.
Mówisz, że zdarza się w tym silniku? Co masz na myśli? Pojedyncze przypadki, czy wada fabryczna? Z r18a2 nie ma żadnych problemów a konstrukcja ta sama, zasadnicza różnica to inny skok, większe średnice czopów na wale w R20A3 a więc większa powierzchnia nośna dla filmu olejowego.
To ile było przypadków na forum, "1"? Ten z crv i nieszczęsny rocznik 2012, gdzie mamy wadliwe tłoki i pierścienie, to nie ma się co dziwić bo być może niski stan oleju je załatwił.
Aczkolwiek porównując panewki w R serii a np D14Z6 to w tym drugim mamy lepsze materiały tj. dodatkowa twarda powłoka z specjalnego kompozytu(kolor biały) podobna do tych w acl racing king racing w kolorze czarnym a w tych pierwszych to po prostu sam bezpośrednio materiał ślizgowy podobny do większości silników.
Użytkownik gkill edytował ten post 11:19, 30.11.2020