na początek pokrywa zaworów w górę i szukanie...
Użytkownik Wlodar edytował ten post 14:16, 11.10.2015
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 14:16, 11.10.2015
na początek pokrywa zaworów w górę i szukanie...
Użytkownik Wlodar edytował ten post 14:16, 11.10.2015
Napisano 07:26, 12.10.2015
Napisano 07:28, 12.10.2015
a wyskakiwał Tobie wcześniej błąd "zbyt bogata, lub zbyt uboga mieszkanka paliwowa?" Cisnąłeś go na LPG?
Napisano 08:17, 12.10.2015
Nie wyskakiwał mi nigdy taki błąd jedyny błąd jaki mi się pojawia to jest błąd P0420 od katalizatora.
Przez ok 1 minutę miałem 6 tysięcu obrotów na autostradzie na LPG na piątym biegu. Generalnie jechałem na krótkim odcinku autostradą ok 20 km trzymając tak między 4 a 5 tyś przez kilka kilometrów i na ok jedną minutę wkręciłem na te 6 tysięcy.
Użytkownik pawel84j edytował ten post 08:19, 12.10.2015
Napisano 14:20, 12.10.2015
a może kasownik v-tec'a
Napisano 19:19, 12.10.2015
- Zdjąłem dzisiaj pokrywę zaworów i wydaje się być wszystko w porządku. Tylko tak górna powierzchnia tłoka na 1 cylindrze jest mokra na tym cylindrze świece była czarna okopcona, górne powierzchnie pozostałych tłoków są suche i w nich świece były siwo-brązowe.
- Sprawdzałem luzy zaworowe i też są w porządku.
- W jaki sposób sprawdzić kasowniki vtec ?
Mam pytanie czy ten znak na kole rozrządu jest we właściwej pozycji ?
http://zapodaj.net/d...23adc3.jpg.html
który z tych zaworów ssacych powinien pracować gdy vtec nie jest załączony ?
http://zapodaj.net/0...e9cab4.jpg.html
Tak na wszelki wypadek, silnik od anglika będzie dobry do mojego samochodu ?
Użytkownik pawel84j edytował ten post 19:28, 13.10.2015
Napisano 20:45, 14.10.2015
Napisano 21:47, 14.10.2015
Pawel84j troche zle sie do tego zabrales. Po tych znakach nie sprawdzi sie ustawienia rozrzadu. Trzeba zgrac kreski na walkach rozrzadu kiedy sie mijaja, a kropki sa na gorze i rzucic okiem na kolo pasowe walu, tam jest tez takie naciecie i strzalka na korpusie, ale to raczej nie to, jesli lancuch nie jest luzny. Czy wyskoczyly jakies bledy, np wypadanie zaplonu? Bo piszesz, ze tlok mokry i swieca czarna. Sprawdz spinaczem. Mozesz jeszcze sciagnac pasek alternatora i odpalic, mi kiedys pekla sprezyna napinacza i tez podobnie sie tluklo, a nie bylo widac na pierwszy rzut oka. Tylko ze to w innym aucie, ale sprawdzic mozna.
A propos silnika, to z angola jak najbardziej pasuje jak by co.
Napisano 06:57, 15.10.2015
Wczoraj po południu zaciągnąłem auto do mechanika ma posprawdzać (wstępnie nie podejrzewa panewki bo twierdzi że się za słabo tłucze) stawia na napinacz łańcucha lub podparty zawór na jednym z cylindrów gdyż twierdzi że auto nie pali na jeden cylinder, także na razie czekam na telefon od niego.
chrishonda: tak wiem o tych znakach które w odpowiedniej pozycji mają się pokrywać (manual załączony na tym forum w dziale zrób to sam)
O ten znak na kole zmiennych faz rozrządu pytałem dlatego że chciałem wyeliminować jego usterkę ( oglądałem na youtube filmik pracy silnika z uszkodzonych KZFR i chodził podobnie jak mój, tylko że to był renault.
A drugie moje pytanie który z zaworów powinien pracować gdy vtec jest wyłączony wynikało z tego że chciałem potwierdzić/wyeliminować kasownik vtec.
Będę na bieżąco informował co i jak.
Użytkownik pawel84j edytował ten post 06:58, 15.10.2015
Napisano 18:13, 15.10.2015
Gdy vtec wylaczony to pracuje ten zawor pod wieksza krzywka, drugi natomiast podnosi sie bardzo niewiele, bo leci po tej malej krzywce.
Szkoda ze nie sprawdziles bledow spinaczem, wypadanie zaplonu powinno zarejestrowac. Skoro ten gar nie pali, to pytanie z jakiego powodu. Moze z braku sprezania?
Napisano 19:12, 15.10.2015
wedle tego co napisałeś zawory otwierają się poprawnie.
Szczerze mówiąc sądziłem, że skoro nie wywaliło mi checka to nie ma błędu przynajmniej na tyle poważnego że nie pali się check.
chrishonda: gdzie mogę znaleźć takiego manuala skąd zaczerpnąłeś zdjęcia do tematu pokrewnego założonego dzisiaj na forum z dekielkiem do sprawdzania napinacza łańcucha.
Użytkownik pawel84j edytował ten post 19:19, 15.10.2015
Napisano 19:29, 15.10.2015
Wypadanie zaplonow powinno zostac raczej wylapane przez ECU.
Manual jest dostepny gdzies na forum.
Napisano 19:39, 15.10.2015
nie no słychać,że chodzi na cztery gary ...tylko to pukanie
Napisano 19:54, 15.10.2015
Moze zatarly sie pierscienie, a luzny tlok tlucze sie o scianki cylindra, to by potwierdzalo brak zaplonu. Trzeba sprawdzic sprezanie.
Napisano 20:14, 15.10.2015
Mechanik ma właśnie sprawdzać po kolei: sprężanie, ściągnąć miskę żeby sprawdzić panewki, jeśli nie panewki to zaglądnie do rozrządu.
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych