XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 12:00, 25.09.2012
Nie mniej - Accord to cywilny samochód - więc nie ma czego porównywać. ATR (Accord TypeR) kręci się do ok 7800-7900 RPM
#17
Napisano 13:04, 25.09.2012
2. Rozumiem że serii B nigdy nie było w Accordzie i nie da się go do niego wsadzić (a przynajmniej normalnymi metodami)
Moje autko: Błękitna Materia Type-S by Davka
#18
Napisano 13:37, 25.09.2012
1. ATR ma H22A7, ale generalnie wszystkie kręcą się podobnie.....chyba, że wystroisz sobie inaczej - tzn ktoś Ci wystroi podniesie odcinke itp itd.
2. B-serii raczej nie upakujesz do Accorda VI-gen - przynajmniej nie konwencjonalnymi metodami.....a i sensu to to nie ma.
Nie bardzo jednak łapię - po co Ci to wysokie kręcenie? Czego oczekujesz?
#19
Napisano 13:47, 25.09.2012
Moje autko: Błękitna Materia Type-S by Davka
#20
Napisano 14:33, 25.09.2012
#21
Napisano 21:12, 20.10.2012
Czy mogę gdzieś dokładnie sprawdzić jaki mam dokładnie model silnika nie dawno kupiłem Honda Accord VII Kombi i-VTEC 16V 155KM i nie bardzo mogę się połapać, niestety nie dostałem do niego żadnej książki serwisowej :-/. Może to i banalne pytani ale będę wdzięczny za pomoc
#22
Napisano 10:44, 23.10.2012
Taką informację powineś znaleść na lewym kielichu pod maską.Czy mogę gdzieś dokładnie sprawdzić jaki mam dokładnie model silnika
#23
Napisano 23:07, 06.02.2014
Jarku, link do strony którą podałeś w pierwszym poście nie działa
#24
Napisano 00:18, 07.02.2014
Link ma 4 lata, ma prawo nie działać, czegoś konkretnie szukasz ?
#25
Napisano 16:36, 07.02.2014
Niczego konkretnego na razie nie szukam, ale jako przykładny forumowicz informuję, że coś nie chodzi
#26
Napisano 22:44, 17.03.2014
Dzisiaj się dowiedziałem że wychodziły jeszcze silniki turbo w Accordach CL7 2.0, podobno tylko na Anglie, prawda to? miał podobno 220KM
Darek
darek2647@gmail.com
#27
Napisano 17:51, 18.03.2014
Chodzi Ci chyba o Euro R, 2.0 ~220KM, ale on był N/A. Silnik o oznaczeniu K20A.
K20A[edit]
- Found In
- 2001- 2005 JDM Civic Type R EP3
- 2001-2006 JDM Integra Type R DC5
- 2002-2008 JDM Accord Euro R CL7 (with balance shaft oil pump and rbc intake manifold)
- Displacement (cc):1998
- Bore x Stroke (mm):86.0 x 86.0
- Compression Ratio:11.5:1
- Rev Limit: 8600rpm
- iVtec Engagement: 6000rpm
- Horsepower: 220ps at 8000rpm
- Torque: 206nm
- 2007-2013 JDM Civic Type R FD2
- Displacement (cc): 1998
- Bore x Stroke (mm): 86.0 x 86.0
- Compression Ratio: 11.7
- Rev Limiter: 8600rpm
- i-Vtec engagement: 5800rpm
- Horsepower: 225ps
- Torque: 215nm
- Intake Manifold: RRC
- Details for FD2 type r
- http://asia.vtec.net/Engines/FD2K20AR/
Użytkownik soul edytował ten post 17:56, 18.03.2014
#29
Napisano 00:54, 28.03.2014
witam interesuje mnie swap z f18b2 na h22a7
bedzie pasowalo??i czy duzo przerobek
#30
Napisano 05:51, 28.03.2014
a może tak.... poszukaj? Wszystko było już niejednokrotnie omawiane na forum...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych