Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Czujnik walka rozrzadu P0340

VII pomocy czujnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#16 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:27, 23.03.2019

Przy 4.5 załącza się vtc. Vtec przy 6000 Rom jeżeli to seria k24
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#17 Pati

Pati
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Wielka Brytania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190 moze
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:32, 23.03.2019

Tak seria k24a...
dzieki za odpowiedz... zawsze uwazam ze warto sie dowiedziec czegos nowego 😊
  • 0

#18 Pati

Pati
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Wielka Brytania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190 moze
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:27, 25.03.2019

No wiec plan mam taki, ze autko pojdzie na przeglad w sobote.

Musze pojezdzic nim przed aby engine management znikl, to wtedy powinna przejsc...jesli silnik jest cieply to engine management sie nie zapala.. w Hondzie mechanik powedzial ze sie czujnik jakos inaczej zachowuje jak auto jest cieple (wishy washy answer - chyba nie za bardzo wiedzial czemu)

 

W UK jest teraz takie wymaganie (bodajze od roku), ze jesli engine management sie swieci to automatycznie auto przegladu nie przejdzie.

 

Teraz ucze sie 'na sucho' procedury uczenia VSA ustawien ....I gdzies musze znalezc plaska nawierzchnie...pytania mam 2 do szanownych kolegow I kolezanek....

1. Jak plasko musi byc...czy mam mierzyc poziomica czy wystarczy ze na luzie auto sie nie potoczy gdzies?

2. W punkcie 4 -pisze zeby wlaczyc zaplon (czy wystarczy przekrecic kluczyk do pozycji II?) przy zwolnionym wylaczniku pozycji pedalu hamulca - co to znaczy?  zeby nie miec nogi na hamulcu?

Przepraszam z gory jesli moje pytanie jest glupie ale czasem techniczny jezyk mnie troszke przerasta...


Użytkownik Pati edytował ten post 13:06, 25.03.2019

  • 0

#19 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:09, 25.03.2019

1- tak aby samochód się nie staczal i nie był pochylony na boki.
2- pozycja zapłon to to jak przekrecamy kluczyk tak że zapalają się wszystkie lampki i zaswiecaja się zegary czyli pozycja 2. Następna pozycja jest rozruch a jej nie używamy. Zwolniony wyłącznik pozycji pedału hamulca to znaczy że pedalu hamulca nie naciskamy.

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 13:10, 25.03.2019

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#20 Pati

Pati
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Wielka Brytania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190 moze
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:14, 25.03.2019

Dzieki za szybka odpowiedz 😊
  • 0

#21 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 13:15, 25.03.2019

No muszę przyznać że fajnie mają te przeglądy rozwiazane na stronce hondy, profeska.

Wystarczy że znajdziesz prosty teren gdzie auto nie będzie się przemieszczać ale też żeby nie było różnicy poziomów pomiędzy stronami. Wejdź sobie na YT tam są filmiki z kasowaniem vsa.

Przed mot rozgrzej porządnie silnik bo czasem przegląd trwa dość długo i może ostygnac.

Drogo za opony u nich 135 funciakow za jedną wow.

Życzę powodzenia z autem bo wygląda ładnie.

Użytkownik ubek edytował ten post 13:17, 25.03.2019

  • 0

#22 Pati

Pati
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Wielka Brytania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190 moze
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:16, 25.03.2019

OK...bede probowac...I napisze jak mi poszlo...moze dzis po pracy, pogoda jest ladna to moze gdzies wyrusze w poszukiwaniu plaszczyzny...tylko jedyne jest to ze mam moich dwoch lobuzow ze mna wiec musze zapamietac co robic po kolei bo oni za dlugo w samochodzie nie posiedza ;)

Jak na 16 lat to nie wyglada zle...ma pare zadrapan tu I tam... sasiadka mi wjechala w nadkole I porysowala nadkole I blotnik...nie jakos tragicznie ale z bliska widac...
Ale podoba mi sie jak sie nia jezdzi...wygodne, niezawodne, bezpieczne autko I w sam raz dla naszej rodzinki (most of the time - tylko zbyt male jak jedziemy pod namiot )...szkoda by mi bylo bardzo sie jej pozbyc...ale jak byles/jestes w UK to wiesz jak tu jest z naprawami...ciezko o dobrego mechanika, ...nawet w Hondzie sie nie beda bawic w czyszczenie czegos tylko chca wymieniac I kasowac...smutna prawda I dlatego czasem dobre auta laduje na zlomie...tak mi sie wydaje...

Ja mam tego Accorda 3 lata - moj pierwszy japonczyk - no drugi...jeszcze mamy FTO (ale na razie sobie odpoczywa - juz tak od 8 lat ;) - damy go z znow na przeglad w tym roku..ale to bardziej do zabawy niz do codziennego uzytku...
No I Octavie mamy VRS - znaczy maz...to takie niezyt kobiece auto....wielkie takie jakies....ale bardzo szybkie (miala re-map zrobiony )


A czemu jak silnik jest rozgrzany to sie engine management nie zapala? Tak z ciekawosci tylko pytam...bo logicznie jesli lancuch jest rozciagniety to by sie na cieplym silniku jeszcze bardziej naciagal/ powiekszyl...🧐

Użytkownik Pati edytował ten post 14:18, 25.03.2019

  • 0

#23 Pati

Pati
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Wielka Brytania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190 moze
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 27.03.2019

Dzis w przerwie na lunch znalazlam kawalek prostej nawierzchni i za pomoca opisanej tu metody spinacza usunelam bledy ABSu i skalibrowalam VSA.
Kontrolki sie juz nie swieca... dzieki wielkie za pomoc I podpowiedzi.. 😊
  • 0

#24 Pati

Pati
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Wielka Brytania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190 moze
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:52, 01.04.2019

Po weekendzie pisze Wam szybki update...
Honda przeglad przeszla moim sposobem aby rozgrzac silnik az engine management zniknie...
Pytanie moje nadal nie znalazlo odpowiedzi, dlaczego ta kontrolka gasnie...czy jezeli lancuch jest rozciagniety to powinna palic sie non stop...?
W kazdym razie...warsztat numer 4 i kolejne rzeczy wychodza...powiedzieli ze mam wyciek oleju!!! Niewielki ale niby jest...filtt oleju ponoc jest do kitu- powiedzial mi ze najtanczy jaki tylko moze byc!!!! I wyglada mu na to ze nie ma nakladki (nie wiem czy to dobrze nazywam- to takie koleczko) przy korku chyba gdzie spuszcza sie olej...I ponoc stamtad cieknie...
Nie wiem co mam tu robic... olej mialam zmieniany jakies 5tys temu...ale znow bede wymieniac teraz bo przez ten filtr I wyciek...
  • 0

#25 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 369 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:03, 01.04.2019

Ale kit ci wciskają. Co z tego że najtańszy aby spełniał swoją role i działał. Nie umieją naprawić twojej usterki to szukają na czym innym łatwo zarobić.🤬 Zajmij się tym łańcuchem bo jakiś mini wyciek oleju to wydaje mi się że teraz drugorzędną sprawa.
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#26 Pati

Pati
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Wielka Brytania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190 moze
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:20, 01.04.2019

O lancuchu to on nawet nie wspomnial... ja tez nic mu nie sugerowalam... a tak na marginesie to mechanik z warsztatu Hondy powiedzial mi po tym jak zapytalam go jak i jak szybko auto mi kleknie... on powiedzial ze zanim cokolwiek sie stanie to jeszcze ze 100tys przejade...a potem pewnie zacznie palic wiecej, palic na 3 cylindry, a pozniej wcale nie odpali...powiedzial ze nie slyszal aby lancuch sie zerwal...
Juz nie wiem co o tym wszystkim myslec...
Czy wedlug Ciebie jak ja bym sama zdjela to kolo to czy ja jestem w stanie zobaczyc to wysuniecie napinacza? Ja nie jestem zadnym mechanikiem ale jak jest to cos w miare latwego to zrobie to sama... czy bede potzebowac jakis specjalnych narzedzi?

Użytkownik Pati edytował ten post 12:21, 01.04.2019

  • 0

#27 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 369 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:21, 01.04.2019

Kurcze no nie mówię że się nie uda ale prosto nie będzie. Podstawowy zestaw kluczy z grzechotką wystarczy. Nie ma tam nic skomplikowanego ale dostęp nie za dobry i to może być kłopot. Gdzies na forum jest temat jak się do tego zabrać więc jak przeczytasz i obejrzysz foty będzie łatwiej.
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#28 Pati

Pati
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Wielka Brytania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190 moze
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:24, 01.04.2019

Ok.. dzieki...poszukam... poczytam I zobacze czy sie bede czuc na silach aby to zrobic...
Nadal pytanie mnie nurtuje czemu engine management gasnie po rozgrzaniu silnika...wiesz moze?
  • 0

#29 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:13, 01.04.2019

Nie wierzysz że to może być łańcuch? Że tak rozmyslasz o tym check? Rozwiązanie jest jedno o którym ja i inni już pisali, sprawdzić wyciągnięcie łańcucha.

Życzę Ci żeby to nie był łańcuch wtedy można się zastanawiać dlaczego.

Przyczyn może być wiele gdybać można na forum, ale z samego pisania problem nie znajdzie rozwiązania. Najprostsza odp jest że nie nie jest jeszcze na tyle rozciągnięty żeby wywalać błąd cały czas, ale jest sporo możliwości.
Druga sprawa to że to napinacz hydrauliczny jak auto postoi to traci ciśnienie, mogę Ci tak wymieniać ale to w niczym nie pomoże.
  • 0

#30 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:21, 03.04.2019

Tym bardziej że rozrząd w BP to coraz popularniejszy temat. 

 

https://www.ebay.de/...oIAAOSwUKxYeTfQ

 

 

https://www.ebay.de/...2EAAOSwBvNToImm

 

https://www.ebay.de/...14AAOSw~AVYoeV4

 

Oryginał polecam założyć, zamienniki fai i inne G. nawet nie brać pod uwagę,  bo szkoda silnika, lub podwójnej roboty.


Użytkownik ślepak edytował ten post 16:31, 03.04.2019

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, pomocy, czujnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq