XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 21:27, 23.03.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#17
Napisano 23:32, 23.03.2019
dzieki za odpowiedz... zawsze uwazam ze warto sie dowiedziec czegos nowego 😊
#18
Napisano 12:27, 25.03.2019
No wiec plan mam taki, ze autko pojdzie na przeglad w sobote.
Musze pojezdzic nim przed aby engine management znikl, to wtedy powinna przejsc...jesli silnik jest cieply to engine management sie nie zapala.. w Hondzie mechanik powedzial ze sie czujnik jakos inaczej zachowuje jak auto jest cieple (wishy washy answer - chyba nie za bardzo wiedzial czemu)
W UK jest teraz takie wymaganie (bodajze od roku), ze jesli engine management sie swieci to automatycznie auto przegladu nie przejdzie.
Teraz ucze sie 'na sucho' procedury uczenia VSA ustawien ....I gdzies musze znalezc plaska nawierzchnie...pytania mam 2 do szanownych kolegow I kolezanek....
1. Jak plasko musi byc...czy mam mierzyc poziomica czy wystarczy ze na luzie auto sie nie potoczy gdzies?
2. W punkcie 4 -pisze zeby wlaczyc zaplon (czy wystarczy przekrecic kluczyk do pozycji II?) przy zwolnionym wylaczniku pozycji pedalu hamulca - co to znaczy? zeby nie miec nogi na hamulcu?
Przepraszam z gory jesli moje pytanie jest glupie ale czasem techniczny jezyk mnie troszke przerasta...
Użytkownik Pati edytował ten post 13:06, 25.03.2019
#19
Napisano 13:09, 25.03.2019
2- pozycja zapłon to to jak przekrecamy kluczyk tak że zapalają się wszystkie lampki i zaswiecaja się zegary czyli pozycja 2. Następna pozycja jest rozruch a jej nie używamy. Zwolniony wyłącznik pozycji pedału hamulca to znaczy że pedalu hamulca nie naciskamy.
Użytkownik mlodyolek edytował ten post 13:10, 25.03.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#20
Napisano 13:14, 25.03.2019
#21
Napisano 13:15, 25.03.2019
Wystarczy że znajdziesz prosty teren gdzie auto nie będzie się przemieszczać ale też żeby nie było różnicy poziomów pomiędzy stronami. Wejdź sobie na YT tam są filmiki z kasowaniem vsa.
Przed mot rozgrzej porządnie silnik bo czasem przegląd trwa dość długo i może ostygnac.
Drogo za opony u nich 135 funciakow za jedną wow.
Życzę powodzenia z autem bo wygląda ładnie.
Użytkownik ubek edytował ten post 13:17, 25.03.2019
#22
Napisano 14:16, 25.03.2019
Jak na 16 lat to nie wyglada zle...ma pare zadrapan tu I tam... sasiadka mi wjechala w nadkole I porysowala nadkole I blotnik...nie jakos tragicznie ale z bliska widac...
Ale podoba mi sie jak sie nia jezdzi...wygodne, niezawodne, bezpieczne autko I w sam raz dla naszej rodzinki (most of the time - tylko zbyt male jak jedziemy pod namiot )...szkoda by mi bylo bardzo sie jej pozbyc...ale jak byles/jestes w UK to wiesz jak tu jest z naprawami...ciezko o dobrego mechanika, ...nawet w Hondzie sie nie beda bawic w czyszczenie czegos tylko chca wymieniac I kasowac...smutna prawda I dlatego czasem dobre auta laduje na zlomie...tak mi sie wydaje...
Ja mam tego Accorda 3 lata - moj pierwszy japonczyk - no drugi...jeszcze mamy FTO (ale na razie sobie odpoczywa - juz tak od 8 lat - damy go z znow na przeglad w tym roku..ale to bardziej do zabawy niz do codziennego uzytku...
No I Octavie mamy VRS - znaczy maz...to takie niezyt kobiece auto....wielkie takie jakies....ale bardzo szybkie (miala re-map zrobiony )
A czemu jak silnik jest rozgrzany to sie engine management nie zapala? Tak z ciekawosci tylko pytam...bo logicznie jesli lancuch jest rozciagniety to by sie na cieplym silniku jeszcze bardziej naciagal/ powiekszyl...🧐
Użytkownik Pati edytował ten post 14:18, 25.03.2019
#23
Napisano 22:07, 27.03.2019
Kontrolki sie juz nie swieca... dzieki wielkie za pomoc I podpowiedzi.. 😊
#24
Napisano 06:52, 01.04.2019
Honda przeglad przeszla moim sposobem aby rozgrzac silnik az engine management zniknie...
Pytanie moje nadal nie znalazlo odpowiedzi, dlaczego ta kontrolka gasnie...czy jezeli lancuch jest rozciagniety to powinna palic sie non stop...?
W kazdym razie...warsztat numer 4 i kolejne rzeczy wychodza...powiedzieli ze mam wyciek oleju! Niewielki ale niby jest...filtt oleju ponoc jest do kitu- powiedzial mi ze najtanczy jaki tylko moze byc!! I wyglada mu na to ze nie ma nakladki (nie wiem czy to dobrze nazywam- to takie koleczko) przy korku chyba gdzie spuszcza sie olej...I ponoc stamtad cieknie...
Nie wiem co mam tu robic... olej mialam zmieniany jakies 5tys temu...ale znow bede wymieniac teraz bo przez ten filtr I wyciek...
#25
Napisano 09:03, 01.04.2019
Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r
#26
Napisano 12:20, 01.04.2019
Juz nie wiem co o tym wszystkim myslec...
Czy wedlug Ciebie jak ja bym sama zdjela to kolo to czy ja jestem w stanie zobaczyc to wysuniecie napinacza? Ja nie jestem zadnym mechanikiem ale jak jest to cos w miare latwego to zrobie to sama... czy bede potzebowac jakis specjalnych narzedzi?
Użytkownik Pati edytował ten post 12:21, 01.04.2019
#27
Napisano 13:21, 01.04.2019
Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r
#28
Napisano 17:24, 01.04.2019
Nadal pytanie mnie nurtuje czemu engine management gasnie po rozgrzaniu silnika...wiesz moze?
#29
Napisano 21:13, 01.04.2019
Życzę Ci żeby to nie był łańcuch wtedy można się zastanawiać dlaczego.
Przyczyn może być wiele gdybać można na forum, ale z samego pisania problem nie znajdzie rozwiązania. Najprostsza odp jest że nie nie jest jeszcze na tyle rozciągnięty żeby wywalać błąd cały czas, ale jest sporo możliwości.
Druga sprawa to że to napinacz hydrauliczny jak auto postoi to traci ciśnienie, mogę Ci tak wymieniać ale to w niczym nie pomoże.
#30
Napisano 16:21, 03.04.2019
Tym bardziej że rozrząd w BP to coraz popularniejszy temat.
https://www.ebay.de/...oIAAOSwUKxYeTfQ
https://www.ebay.de/...2EAAOSwBvNToImm
https://www.ebay.de/...14AAOSw~AVYoeV4
Oryginał polecam założyć, zamienniki fai i inne G. nawet nie brać pod uwagę, bo szkoda silnika, lub podwójnej roboty.
Użytkownik ślepak edytował ten post 16:31, 03.04.2019
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, pomocy, czujnik
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Błąd 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , wczoraj, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych