To co producent zaleca czyli 225/45/17.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord VII jakie ET najniższe/najwyższe oraz szerokość felgi/dobór opon.
#121
Napisano 12:29, 17.03.2020
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#122
Napisano 22:13, 18.03.2020
Może coś poradzicie
https://m.olx.pl/ofe...ition=11&page=1
#123
Napisano 15:03, 22.03.2020
Ja u siebie mam na lato 225/40/18 8,5J ET 40. Tył wygląda dobrze ale z przodu troszkę wystaje. Teraz chciałbym zamontować gwint i z tego co udało mi się wyczytać to koło powinno się schować. Pytanie mam czy montować gwint z regulacją kąta na przodzie czy wystarczy normalny ?
#124
Napisano 15:40, 22.03.2020
Hej chłopcy, mam na oku takie fele. Wiem że będą pasować, bo są hondowskie. Tylko cena wydaje mi się niska... Mogę podjechać do gościa bo mam nie daleko, pytanie czy nie ma jakiegoś haczyka.
Może coś poradzicie
https://m.olx.pl/ofe...ition=11&page=1
Felgi obejrzyj dokładnie czy nie ma żadnych napraw-> spawania/szpachlowania itp, gdy będzie ok a dalej będziesz miał obawy to na wulkanizację i niech wrzuci koła na maszynę, zapłacisz może 20 pln a będziesz widział czy żadna krzywa nie jest.
Ja u siebie mam na lato 225/40/18 8,5J ET 40. Tył wygląda dobrze ale z przodu troszkę wystaje. Teraz chciałbym zamontować gwint i z tego co udało mi się wyczytać to koło powinno się schować. Pytanie mam czy montować gwint z regulacją kąta na przodzie czy wystarczy normalny ?
Wszystko tego jak bardzo będziesz chciał obniżyć samochód, im niżej tym negatyw zrobi się większy i koła się bardziej schowają.
Kup standardowy gwint, zawsze jak będziesz chciał powalczyć z kątami z przodu/tyłu to kupujesz regulowane wahacze.
Najniższym ET żeby przód był na równo jest ET40 przy 8j szerokości, wiadomo przy gwincie ten problem nie będzie miał znaczenia gdy obniżysz mocno samochód. Wszystko też kwestia "umiaru" bo po obniżeniu wróci problem ścinania opon od wewnątrz. Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#125
Napisano 16:24, 22.03.2020
#126
Napisano 16:29, 22.03.2020
Do tego cena to tak naprawdę żadna okazja, można je często spotkać na allegro/olx, najczęściej z aut z UK, do tego to nadal 17 cali z wyposażenia akcesoryjnego tzw "penty".
Opis sprzedającego to jego fantazja CTR czy Accord Type S miały inne felgi.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#127
Napisano 17:27, 22.03.2020
Te podlinkowane powyżej wyglądają zdrowo (w sensie stanu wizualnego) więc albo regenerowane albo ktoś bardzo dbał - bez znaczenia, wg mnie cena korzystna.
Na Accordzie VII wyglądają bardzo dobrze, nawet z tym dużym ET.
#128
Napisano 17:59, 22.03.2020
Moje zdanie jest takie że ogólna cena za 17 calowe felgi 1000 PLN bez opon to żadna okazja.
Może dlatego że za niewiele więcej sprzedawałem ostatnio stormy 18 z oponami letnimi czy inne felgi w 18 calach, a same np 17 z VIII sprzedałem z oponami po 800pln.
Ale jak ktoś szuka konkretnie Penty i patrzy w jakim są stanie to faktycznie 80% do kompletnej renowacji i kosztują niewiele mniej to temat ceny uważam za zamknięty:) Bo nie każdy chce od razu 18 itd itd itd.
Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#129
Napisano 17:47, 26.03.2020
Wszystko tego jak bardzo będziesz chciał obniżyć samochód, im niżej tym negatyw zrobi się większy i koła się bardziej schowają.
Kup standardowy gwint, zawsze jak będziesz chciał powalczyć z kątami z przodu/tyłu to kupujesz regulowane wahacze.
Najniższym ET żeby przód był na równo jest ET40 przy 8j szerokości, wiadomo przy gwincie ten problem nie będzie miał znaczenia gdy obniżysz mocno samochód. Wszystko też kwestia "umiaru" bo po obniżeniu wróci problem ścinania opon od wewnątrz. Pozdrawiam.
Obniżyć chciałem max 3 cm, samochód użytkuje na codzień wiec musi to być funkcjonalnie. Wiec kupie gwint zamontuje i zobaczę jak wyjdzie i tuwtedy będę się martwił. Kupując felgi myślałem że lepiej to będzie wyglądało mając TuV który mówił że felgi (Tomason TN1) są przeznaczone do tego modelu. Póki co jeżdżę i jest ok. Pozdrawiam
#130
Napisano 13:44, 30.03.2020
Hej!
Starałem się przebrnąć przez wszystkie strony tego tematu i pochodnych ale niestety nie znalazłem satysfakcjonującej/jednoznacznej odpowiedzi.
Stan obecny (Sedan VII):
6,50x16 5x114.30 45,00 z oponami 205/55 R16
Chcę coś większego i pierwsza myśł padła na 18"
8,00x18 5x114.30 ET40,00 z oponami 225/40 R18
Zakładając, że nie chce żadnego obniżania itp. Czy taki zestaw się nada? Nie będzie nic obcierać, wystawać itd?
Z góry dzięki za sensowne porady
Użytkownik lino edytował ten post 13:46, 30.03.2020
#131
Napisano 13:51, 30.03.2020
W tym temacie kilka razy zostało napisane jakie jest możliwe najniższe ET i szerokość felgi maksymalnie można zamontować.
Do tego "po co" 18 jak będzie wyglądać to bardzo słabo:
http://www.accordklu...e-2#entry951542
Bez obniżenia polecam to co wychodziło fabrycznie, czyli jakąś OEM 17 z oponą 225/45/17.
Np coś takiego:
czy
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#132
Napisano 13:56, 30.03.2020
W tym temacie kilka razy zostało napisane jakie jest możliwe najniższe ET i szerokość felgi maksymalnie można zamontować.
Do tego "po co" 18 jak będzie wyglądać to bardzo słabo:
http://www.accordklu...e-2#entry951542
Bez obniżenia polecam to co wychodziło fabrycznie, czyli jakąś OEM 17 z oponą 225/45/17.
Wow, moderator nigdy nie śpi... dzięki za szybką odpowiedź.
Czyli jak 18" to tylko z obniżaniem?
#133
Napisano 14:04, 30.03.2020
A co tu robić jak w domu trzeba siedzieć
No podesłałem link z tematem do kilku zdjęć gdzie są felgi 18 cali bez obniżenia.
Jak Ci się podoba to kupuj, pamiętaj że auto pójdzie jeszcze bardziej do góry i z racji szerokości felgi i niskiego ET będzie przysłowiowa "pokraka"
Jest naprawdę sporo fajnych oem/solidnych felg 17.
np jeszcze takie:
i wiele wiele innych modeli. Przy OEM felgach odchodzi także problem pierścieni centrujących itd.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#134
Napisano 14:15, 30.03.2020
No podesłałem link z tematem do kilku zdjęć gdzie są felgi 18 cali bez obniżenia.
Jak Ci się podoba to kupuj, pamiętaj że auto pójdzie jeszcze bardziej do góry i z racji szerokości felgi i niskiego ET będzie przysłowiowa "pokraka"
Jest naprawdę sporo fajnych oem/solidnych felg 17.
np jeszcze takie:
i wiele wiele innych modeli. Przy OEM felgach odchodzi także problem pierścieni centrujących itd.
Dzięki za link... no wygląda to średnio chociaż pewnie zdjęcia nie oddają 100% ale z tym się nic nie zrobi.
A przy 17" trochę taka "buła" ale to znów może jedynie moje wrażenie...
A taki zestaw:
7,50x17 5x114,30 ET40,00 z oponą 225/45 R17
#135
Napisano 14:23, 30.03.2020
http://www.accordklu...azdy-rx8/page-2
Tu masz zdjęcia kolejne na felgach z mazdy 18 z rx, z wyższym ET, nadal spora dziura i obowiązkowe obniżenie. I cytat:
Gdy nie chcesz obniżać to załóż jakieś fajne 17 OEM.
Mało tego nawet po obniżeniu z oponą 225/40/18 jest sporo miejsca co mi się średnio podobało:
http://www.accordklu...e-3#entry951579
Wszystko też kwestia felgi: wzoru, koloru, założysz "czarną" felgę to i tak będzie wyglądać na mniejszą niż jest w rzeczywistości.
Przy 17 będzie ten plus że nie będzie tyle "wolnego miejsca" w nadkolach i że auto tak mocno nie pójdzie do góry, te parametry 17 co podałeś oczywiście podejdą... bo piszę po raz kolejny 8j et40 jest maksymalnie żeby było na równo przy przedniej osi. Wszystko powyżej czyli 8.5j/9j/10j wraz z ET 35/30/25 będzie już wystawać.
Nie znalazłeś na olx czy allegro nic ciekawego z OEM felg w 17 calach??
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, koła 16
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych