XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Tylne wahacze te że śrubami momośrodowymi.
#1
Napisano 17:47, 19.08.2017
Mam taki problem. Zapiekły mi się śruby mimośrodowe do regulacji zbieżności w tulejach wahacza z tyłu. Chciałem dzisiaj wymienić te śruby ale nie daje rady bez zniszczenia tulejach w wahacz. I pytanie czy da się dokupić samą tuleję do tego wahacza, czy muszę cały wahacz kupować. Jak cały to czy są jakieś sensowne zamienniki bo dzwoniłem do ASO i jeden wahacz OEM kosztuje ok. 360 zł. Zastanawiam się czy kupować oryginalne (potrzebuje 2 szt lewa i prawa). Wiem jak jest z jakością zamienników ale OEM to kupa kasy.
#2
Napisano 17:51, 19.08.2017
Tuleje idą out, kupuj w ASO koszt ok 80zł sztuka..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#3
Napisano 17:53, 19.08.2017
#4
Napisano 17:55, 19.08.2017
Przeszukaj dobrze forum..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#5
Napisano 18:03, 19.08.2017
A powiedz jeszcze może wiesz lepiej te tuleję wycinać czy podgrzewać aż puści mimosroda. Wielkie dzięki za pomoc.
Użytkownik Chmielo1 edytował ten post 18:03, 19.08.2017
#6
Napisano 18:15, 19.08.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#7
Napisano 18:59, 19.08.2017
A tuleje kupowalem oem w jakims japan carsie czy cos dali pare zloty rabatu jak powiedziale ze auto klubowe hehh. w warszawie okolo 120 zal za sztuke placlem
Użytkownik awadam edytował ten post 18:56, 19.08.2017
#8
Napisano 20:06, 19.08.2017
Wypalanie na aucie to raczej średni pomysł. Ja to robiłem dosłownie wczoraj. Nie ma sensu kombinować i łudzić się, że dasz radę je wybić - trzeba ciąć razem z tulejami. Jest podejście niezłe w najgorszym razie szlifierką dużą (180mm). Ja wycinałem wyrzynarką z dobrym nożykiem do metalu. Niskie obroty i idzie bo sama tuleja jest miękka...śruba trochę gorzej ale poszło. No i oczywiście uzbrój się w nowe śruby (albo OEM albo w dziale sprzedam jest ogłoszenie z dorabianymi) i tulejki (albo OEM 52360-SEA-000, albo Febesta HAB-097).
Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5
#9
Napisano 21:50, 19.08.2017
a gdzie kupowałeś OEM tuleje. Bo widzę że to ciężki temat. śruby już mam bo chciałem je wymienić bez niszczenia tuleji ale się nie udało.
#10
Napisano 21:51, 19.08.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#11
Napisano 05:06, 20.08.2017
Chmielo1 - tak jak pisze Edson - chłopaki z haparts powinni znaleźć OEMowe. Ja zamawiałem akurat z Febesta ze sklepu jmcarparts z Legnicy i wydaje mi się, że w przypadku tej tulei nie ma się sensu spinać że musi być OEM, a Febest to też nie jest shit ale jak uważasz.
Ja przy wymianie delikatnie liznąłem nowe tulejki wewnątrz smarem "antyzapieczeniowym" z nadzieją, że w przyszłości będzie łatwiej No i polecam nową nakrętkę samokontrującą
Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5
#12
Napisano 08:24, 20.08.2017
ja mam ten sam problem walcze juz chyba drugie popołudnie z jedną śrubą bo mam zapieczoną i nie da sie ustawic zbieżności na tyle.
śrube mam podkładke i nakrętke ale jak narazie przegrywam bo wybić mi sie jej nie udało ale jest mały postęp bo zaczęła się obrać.
grzeje palnikiem
#13
Napisano 09:11, 20.08.2017
#14
Napisano 10:13, 20.08.2017
ja mam ten sam problem walcze juz chyba drugie popołudnie z jedną śrubą bo mam zapieczoną i nie da sie ustawic zbieżności na tyle.
śrube mam podkładke i nakrętke ale jak narazie przegrywam bo wybić mi sie jej nie udało ale jest mały postęp bo zaczęła się obrać.
grzeje palnikiem
Jak grzejesz palnikiem, to pewnie wypaliłeś gumę i śruba będzie Ci się obracała razem z tą wewnętrzną tulejką...także tak czy inaczej będzie trzeba ciąć. Ale oby Ci się udało
Chmielo1...jak nie znajdziesz OEM to zamawiaj te z allegro. Dostępne są od ręki i zawsze lepiej to niż cały wahacz.
Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5
#15
Napisano 10:28, 20.08.2017
Ale po grzaniu palnikiem raczej tuleja będzie nadawała się do wymiany. Ja mam nadzieje że jutro uda mi się zamówić gdzieś te tuleję bo inaczej trzeba będzie kupić cały wahacz.
Jak grzejesz palnikiem, to pewnie wypaliłeś gumę i śruba będzie Ci się obracała razem z tą wewnętrzną tulejką...także tak czy inaczej będzie trzeba ciąć. Ale oby Ci się udało
Chmielo1...jak nie znajdziesz OEM to zamawiaj te z allegro. Dostępne są od ręki i zawsze lepiej to niż cały wahacz.
Ja u siebie robiłem dwie strony i potwierdzam to co pisze kolega ThinkeR, szkoda czasu i nerwów na zabawę z grzaniem bo jest bardzo mało prawdopodobne, że uda Ci się uratować śrubę i tuleję. Wyciąć, wymienić, zapomnieć.
Tuleja http://allegro.pl/ho...co&bi_c=Product
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zbieżność
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Błąd 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , wczoraj, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych