Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Problem z silnikiem Honda Accord Crostour 3.5V6

all_gen silnik naprawa usjdm

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wujek

Wujek
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Base
  • KM:262
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Crostour
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:46, 02.05.2019

Witam, wróciłem po paru latach ;)

Mam Crostoura kupionego w USA, bezwypadek pięknie ładnie tylko problem, auto nie ma kompresji, nie stawia żadnych oporów przy kręceniu.
Warsztat, w którym teraz stoi nie zna się na Japońcach, sprawdzili stwierdzili, że niby pasek itp.

Samochód kupiony z ubezpieczalni, często "psuje" sie auto, żeby dostać więcej kasy z ubezpieczalni.

Napisał do mnie też chłopak, że podobny objaw miał u Siebie okazało się, ze cały olej z popychaczy spłynął i nie było ciśnienia. 
Auto stało jakieś 7-8 miesięcy. 
Da się jakoś zdiagnozować przyczynę bez rozbierania silnika? 
Gdzie na śląsku by mi mógł ktoś ją ogarnąć? 
Zakochałem się w tej krowie :D

Załączone pliki


Użytkownik Wujek edytował ten post 10:46, 02.05.2019

  • 0
Wyścigi uliczne nie są przestępstwem?? W sumie są, ale pi***ić to !!

#2 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1192 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 34
Super

Napisano 15:35, 05.05.2019

Mam Crostoura

Zazdroszczę ;)

Zjadł zęby na Hondach:
Mechanik specjalizacja Honda
Skałki 7A, 41-404 Mysłowice
603 789 045
https://maps.app.goo...QPdR3WcXjmXkqS9

PS dowiadywałeś się jak wygląda dostępność części?
Pasują jakieś z ósemki?
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#3 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1686 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 16:15, 06.05.2019

Żeby olej spłynął to chyba raczej nie - wtedy popychacze stanęłyby w pozycji "ściśniętej" i zawory by się nie otwierały - nie miał byś takiego objawu. Może raczej olej zgęstniał, popychacze stanęły w pozycji "wysuniętej" i zawory się nie domykają ?

Jeśli to ma być celowo to może świece poluzowali albo coś ?

 

Silnik to będize jakiś J35, pytanie na ile podobny do tego z Legend czy z amerykańskich TSXów V6 i ile ma z nimi części wspólnych.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 16:17, 06.05.2019

  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, silnik, naprawa, usjdm

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq