Udało się upolować wersję od anglika: 37820-RBA-E05. Wg katalogu występował w wersji min Executive z roku 2006, 2.0 benzyna, manual, czyli jak mój, tyle, że anglik
Zobaczymy czy będzie gadać ze sobą dobrze, dam znać.
pzdr.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 09:07, 16.10.2018
Udało się upolować wersję od anglika: 37820-RBA-E05. Wg katalogu występował w wersji min Executive z roku 2006, 2.0 benzyna, manual, czyli jak mój, tyle, że anglik
Zobaczymy czy będzie gadać ze sobą dobrze, dam znać.
pzdr.
Napisano 15:30, 17.10.2018
Badum tssss, maraton dobiegł końca
Po przełożeniu kompa i drobnych pracach typu immo, zgranie mapy itd przez mechanika Acco odżyło . Dziś odebrałem, wszystko typu komp pokładowy, VSA, ABS działa, silnik i samo auto pracuje identycznie, nic przynajmniej po godzinnej jeździe nie zauważyłem żadnej różnicy. Wyjątkiem jest tempomat, który się nie załącza, choć z tego co się dowiedziałem od forumowych kolegów najpewniej da się to rozwiązać poprzez przegranie mapy. Ale nie wiem czy cokolwiek będę z tym robił, przez prawie 3 lata posiadania auta użyłem dosłownie kilkanaście razy, a z reguły bardziej mi przeszkadzał niż pomagał i szybko wyłączałem.
Z perspektywy czasu wiem, że niepotrzebnie skupiłem się na szukaniu konkretnego komputera, który w moim przypadku był praktycznie niemożliwy do znalezienia, warto sposiłkować się tym: http://japancars.ru/...e=catalog/honda i szukać zamienników nawet od anglików, pasują doskonale . Nie taki diabeł straszny jak go malują
Dzięki Wam za pomoc, z osób nieudzielających się w wątku jeszcze sporo pomogli mi ralfi i muzyczka, thx
pzdr.
Napisano 16:23, 18.10.2018
Jeśli masz tempomat bez radaru (taki miałem w VII-ce przedift, wiem, że w poliftach były już czasem radary) to jego użyteczność jest w polskich warunkach minimalna. Dużo lepiej jest przy aktywnym/z radarem choć nie wiem jak to dizałało w VII-ce., w VIII-ce jest całkiem OK i dość często go używam.
Róznica w nr częsci (jeśli nie jest to wspomniana ostatnia cyfra) oznacza że jakaś różnica jednak jest ale ostatecznie może być nieistotna.
Swoją drogą ciekawe czy klonem HIMa i ECURewrite można sflashować firmware od innego (identycznego sprzętowo) modelu ECU i go w ten sposób 'przerobić'. Jeśli nie to pewnie zostają jakieś Kess'y itp dziwne toole
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 12:21, 19.10.2018
Mam właśnie polifta bez radaru i jest tak jak mówisz - mimo, że 70% kilometrów nabijam na autostradzie, głównie A4 to natężenie ruchu nie pozwala choćby przyzwoitą jazdę z użyciem zwykłego tempomatu - chyba, że jedziesz w środku nocy . Choć dzwoniłem do mechanika i powiedział, że to prawdopodobnie kwestia "odkodowania" tempomatu w komputerze, o nim zapomniał, więc może być szybka piłka i pewnie jednak to zrobię.
Jeżeli chodzi o komputery, to z tego co się dowiedziałem główna bariera to przedlift/polift (starszy nie umie elektrycznej przepustnicy itd.) oraz automat/manual (różnią się trochę elektrycznie, choć po już większych mykach pójdą), oczywiście o rodzaju paliwa nie wspominając. Reszta to CHYBA raczej kwestia oprogramowania...
Co do klonowania firmware, to gość coś mi mówił, że taki "chamski" klon się nie powiedzie, bo razem z tym skopiuje się identyfikator sterownika, który kolejnemu raczej nie spasuje. Natomiast zrobił mi reflash mapy silnika ze starszego sterownika G21(który nota bene nie był kompletnie martwy, uruchamiał się) do kupionej E05 i poszło.
Mam nadzieję, że nic nie pokręciłem. Generalnie kosztowało mnie to trochę stresu, ale teraz już się z tego śmieję
pzdr.
Użytkownik tosiek edytował ten post 12:36, 19.10.2018
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych