XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Rozrząd części/wymiana 2.2 ictdi/ 2.2 dtec oraz dziwne odgłosy silnika.
#61
Napisano 18:53, 02.03.2012
1. ocena wwzrokowa j.w. + próba obrotu (rękoma) zewnętrznej strony koła pasowego - jeśli porusza się względem części centralnej (przymocowanej śrubą do wału) to już masz winowajcę
2. zdjęcie paska klinowego i posłuchanie, czy dalej tłucze (to przy okazji wykluczy lub potwierdzi kwestię hałasu z rozrządu)
3. nie wiem skąd jesteś, ale jeśli z Wawy to możesz podjechać do mnie lub na spota i obadamy (jakby co pisz na PW)
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#62
Napisano 19:48, 30.03.2012
problemem było koło pasowe na alternatorze czyli to sprzegiełko jednokierunkowe dzis byłem w aso rzeszów koszt 300 pare złotych ale mysle ze w zwykłym sklepie z czesciami to sie dostanie.
#63
Napisano 22:56, 30.03.2012
Tuned by Cinsoft
#64
Napisano 12:33, 31.03.2012
#65
Napisano 17:17, 31.03.2012
fajnojak bede miał czas to zrobie zdjęcia i wstawię
Tuned by Cinsoft
#66
Napisano 17:11, 27.05.2013
Widze ze tez sa tu ludzie z UK, moze ma ktos pojecie ile kosztowalaby wymiana tego tutaj na miejscu,zakladajac oczywiscie ze to kolo pasowe.
#67
Napisano 22:30, 27.05.2013
zakladajac oczywiscie ze to kolo pasowe.
2 tyg temu miałem wymieniane koło pasowe alternatora.Koszt ori części 105e w Irl. Oprócz tego został wymieniony pasek,łożysko oporowe i łożysko napinacza(ale było już je również słychać). Jest cisza i spokój.
Zapraszam do komentowania:
http://www.accordklu... seby irlandia
"...nieujarzmioną mocą poznania władam..." K44
#68
Napisano 15:58, 28.05.2013
[ Dodano: 2013-05-28, 20:22 ]
Świeżo po wizycie diagnosty, po podpięciu do lapka jednak alternator do wymiany na nowy koszt w UK jakies 150funtow podobno. Wywaliło jeszcze trzy błędy wtryskiwacz 2 wtryskiwacz 4 i coś tam jeszcze czym mam jak na razie sie nie przejmować do wymiany alternatora, błędy mogły być spowodowane przez niego ponoć, oby bo Hanka mnie będzie kosztować sporo wiecej.
#69
Napisano 11:11, 12.06.2013
usuwajac jedna rolke i zakaldajac krotszy pasek trzeba go takze inaczej pociagnac
o tak
Obrazek
HEYA
MAM PROBLEM PODOBNY MIESZKAM W STOKE MOŻE MI COŚ PODPOWIESZ
POZDRAWIAM
YANMANPL
[ Dodano: 2013-06-12, 12:16 ]
Przy okazji tematu proszę ocenić mój dźwięk silnika, wg. mnie pora na wymianę rozrządu...
http://www.youtube.com/watch?v=1OiKjadcAKQ&context=C3e790fcADOEgsToPDskJHUEV61qoqmAQUbsSlF6q-
W temacie są prawie sami dieslowcy, więc zapytam.
U mnie na biegu jałowym w kabinie odczuwalne są znaczne drgania, na elementach kokpitu, na kierownicy a nawet czyje pod nogami. Czu u was też tak jest, czy może mam walniętą którąś poduszkę. Dwumas na pewno odpada.
Dodatkowo pod maską na jałowym strasznie trzęsie się obudowa filtra powietrza, a przy gaszeniu jest szarpnięcie całym silnikiem. Objawy te pokazuje na drugim filmie, jednak drgań obudowy tak bardzo nie widać bo camera nie jest w stanie ich uchwycić ;] Jak jest u was?
http://www.youtube.com/watch?v=QEQTT7elcuQ&context=C3e790fcADOEgsToPDskJHUEV61qoqmAQUbsSlF6q-
MOJ TEZ TAK GRZECHOCZE I NIE WIEM JAK TO UGRYZC
POZDRAWIAM
YANMANPL
#70
Napisano 16:03, 12.06.2013
Tuned by Cinsoft
#71
Napisano 17:43, 13.06.2013
usuwajac jedna rolke i zakaldajac krotszy pasek trzeba go takze inaczej pociagnac
o tak
Obrazek
HEYA
MAM PROBLEM PODOBNY MIESZKAM W STOKE MOŻE MI COŚ PODPOWIESZ
POZDRAWIAM
YANMANPL
[ Dodano: 2013-06-12, 12:16 ]Przy okazji tematu proszę ocenić mój dźwięk silnika, wg. mnie pora na wymianę rozrządu...
http://www.youtube.com/watch?v=1OiKjadcAKQ&context=C3e790fcADOEgsToPDskJHUEV61qoqmAQUbsSlF6q-
W temacie są prawie sami dieslowcy, więc zapytam.
U mnie na biegu jałowym w kabinie odczuwalne są znaczne drgania, na elementach kokpitu, na kierownicy a nawet czyje pod nogami. Czu u was też tak jest, czy może mam walniętą którąś poduszkę. Dwumas na pewno odpada.
Dodatkowo pod maską na jałowym strasznie trzęsie się obudowa filtra powietrza, a przy gaszeniu jest szarpnięcie całym silnikiem. Objawy te pokazuje na drugim filmie, jednak drgań obudowy tak bardzo nie widać bo camera nie jest w stanie ich uchwycić ;] Jak jest u was?
http://www.youtube.com/watch?v=QEQTT7elcuQ&context=C3e790fcADOEgsToPDskJHUEV61qoqmAQUbsSlF6q-
MOJ TEZ TAK GRZECHOCZE I NIE WIEM JAK TO UGRYZC
POZDRAWIAM
YANMANPL
Jeżeli grzechocze tak jak na moich filmikach to na 100% sprawka rozrządu/łańcucha pompy
Ja zwlekałem z wymianą, aż w lutym tego roku, o czym pisałem w innym temacie, pękł mi łańcuch od pompy dodatkowo robiąc dziurę w misce.
Miska pospawana, dodatkowo wymienione: łańcuch pompy, łańcuch rozrządu, wszystkie koła zębate (3szt), napinacz łańcucha pompy, wszystkie ślizgi od rozrządu i od pompy. Jedynie napinacz łańcucha rozrządu został stary, bo był dobry.
Koszt z robocizna ok. 3600 PLN
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>
#72
Napisano 19:16, 13.06.2013
Ja zwlekałem z wymianą, aż w lutym tego roku, o czym pisałem w innym temacie, pękł mi łańcuch od pompy dodatkowo robiąc dziurę w misce.
Miska pospawana, dodatkowo wymienione: łańcuch pompy, łańcuch rozrządu, wszystkie koła zębate (3szt), napinacz łańcucha pompy, wszystkie ślizgi od rozrządu i od pompy. Jedynie napinacz łańcucha rozrządu został stary, bo był dobry.
Koszt z robocizna ok. 3600 PLN[/quote]
A jaki miales przebieg?Kurde cos chyba zbyt czesto sa problemy z lancuchami rozrzadu.Ze o napedzie pompy oleju nie wspomne,bo to nie powinno miec miejsca.A jakie byly objawy jak pekl ten lancuch?Kontolka sie zapalila od oleju?|Samemu silnikowi po tej awarii przy tym sie nie oberwalo?
#73
Napisano 19:41, 14.06.2013
#74
Napisano 10:21, 08.07.2013
#75
Napisano 15:48, 08.07.2013
Ja zwlekałem z wymianą, aż w lutym tego roku, o czym pisałem w innym temacie, pękł mi łańcuch od pompy dodatkowo robiąc dziurę w misce.
Miska pospawana, dodatkowo wymienione: łańcuch pompy, łańcuch rozrządu, wszystkie koła zębate (3szt), napinacz łańcucha pompy, wszystkie ślizgi od rozrządu i od pompy. Jedynie napinacz łańcucha rozrządu został stary, bo był dobry.
Koszt z robocizna ok. 3600 PLN[/quote]
A jaki miales przebieg?Kurde cos chyba zbyt czesto sa problemy z lancuchami rozrzadu.Ze o napedzie pompy oleju nie wspomne,bo to nie powinno miec miejsca.A jakie byly objawy jak pekl ten lancuch?Kontolka sie zapalila od oleju?|Samemu silnikowi po tej awarii przy tym sie nie oberwalo?[/quote]
Przebieg 210000, ale odgłosy słyszalne były już 20k wcześniej.
Po odpalaniu i przejechaniu 500m zapaliła sie kontrolka oleju, przejechałem jeszcze z 500m z czego pół na luzie, zatrzymałem się, zgasiłem, zapaliłem jeszcze raz z uchyloną szybą i odgłos silnika wydał mi się jakiś inny.
Zadzwoniłem po znajomego, żeby mnie podcholował do domu i podczas podpinania linki zobaczyłem kropelki oleju na asfalcie, więc wtedy miałem już pewność, że pękł łańcuch na pompie robiąc przy okazji dziurę w misce
NA szczęście samemu silnikowi nic się nie stało.
Nie wykluczone, że np. przy temperaturach jakie mamy teraz, te 500m. na rozgrzanym silniku bez smarowania, mogło by go nieźle przytemperować. W moim przypadku stało się to praktycznie na zimnym silniku i zimnym oleju więc te 500m teoretycznie bez smarowania jakoś przeżył ;]
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych