Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Rozrząd części/wymiana 2.2 ictdi/ 2.2 dtec oraz dziwne odgłosy silnika.

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
364 odpowiedzi w tym temacie

#61 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:53, 02.03.2012

Ulababu, po zdjęciu osłony plastikowej (przy prawym nadkolu) powinieneś zobaczyć, czy na gumie są spękania. Diagnozę, czy to to, czy nie, można zrobić na trzy sposoby:
1. ocena wwzrokowa j.w. + próba obrotu (rękoma) zewnętrznej strony koła pasowego - jeśli porusza się względem części centralnej (przymocowanej śrubą do wału) to już masz winowajcę
2. zdjęcie paska klinowego i posłuchanie, czy dalej tłucze (to przy okazji wykluczy lub potwierdzi kwestię hałasu z rozrządu)
3. nie wiem skąd jesteś, ale jeśli z Wawy to możesz podjechać do mnie lub na spota i obadamy (jakby co pisz na PW)
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#62 neo2424

neo2424
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Kirkcaldy (Brzostek)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:48, 30.03.2012

odswieżenie tematu, problem wycia,piszczenia rozwiązany.
problemem było koło pasowe na alternatorze czyli to sprzegiełko jednokierunkowe dzis byłem w aso rzeszów koszt 300 pare złotych ale mysle ze w zwykłym sklepie z czesciami to sie dostanie.
  • 0
neo2424

#63 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:56, 30.03.2012

wymieniles same kolo? masz moze jakis nr czesci albo fotke co to dokaldnie? dobrze wiedziec na przyszlosc w razie czego ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#64 neo2424

neo2424
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Kirkcaldy (Brzostek)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:33, 31.03.2012

jak bede miał czas to zrobie zdjęcia i wstawię
  • 0
neo2424

#65 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:17, 31.03.2012

jak bede miał czas to zrobie zdjęcia i wstawię

fajno :ok
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#66 ozziesan

ozziesan
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Southport
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:11, 27.05.2013

U mnie ten sam szum co u neo2424 pojawił się dwa dni temu i tak mnie w*&%^$a ze masakra, na poczatku tylko piszczal ten pasek a teraz przestal i pojawil sie szum podobny do twojego. Bez roznicy na ktorym biegu jestem, tak przy obrotach 1600 sie pojawia.
Widze ze tez sa tu ludzie z UK, moze ma ktos pojecie ile kosztowalaby wymiana tego tutaj na miejscu,zakladajac oczywiscie ze to kolo pasowe.
  • 0

#67 Seba

Seba
  • Forumowicz
  • 155 postów
  • Skąd:RST/Co.Cork
  • Silnik:0
  • Wersja:xyz
  • KM:0
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Rodzinne
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:30, 27.05.2013

zakladajac oczywiscie ze to kolo pasowe.


2 tyg temu miałem wymieniane koło pasowe alternatora.Koszt ori części 105e w Irl. Oprócz tego został wymieniony pasek,łożysko oporowe i łożysko napinacza(ale było już je również słychać). Jest cisza i spokój.
  • 0

Zapraszam do komentowania:
http://www.accordklu... seby irlandia
"...nieujarzmioną mocą poznania władam..." K44


#68 ozziesan

ozziesan
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Southport
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:58, 28.05.2013

No i dzisiaj pojawił sie konkretny problem, mianowicie nie zapalilo dzisiaj z rana. Musialem odpalic po kablach zeby jechac do pracy ale wywalilo blad silnika. Po zresetowaniu przez zdjecie klemow kontrolka znikla i moglem normalnie odpalac do czasu kiedy problem znowu sie pojawil przed powrotem do domu. To nie wszystko wydaje mi sie ze troche stracila hanka na mocy, obroty na jalowym biegu sa w granicach 800. Teraz czekam na diagnostyka ma wpasc z laptopem zeby zbadac Hanke, wiec pozostaje sie tylko modlic zeby nie znalazl niczego powazniejszego. Albo o zgrozo kilku rzeczy na raz, bo dym wydobywajacy sie zza silnika tez mnie martwi a wyglada to mniej wiecej tak jak tutaj choc spalin nie czuje w samochodzie to mozna zalozyc ze to kolektor, tylko czemu nie zapala. :cry:

[ Dodano: 2013-05-28, 20:22 ]
Świeżo po wizycie diagnosty, po podpięciu do lapka jednak alternator do wymiany na nowy koszt w UK jakies 150funtow podobno. Wywaliło jeszcze trzy błędy wtryskiwacz 2 wtryskiwacz 4 i coś tam jeszcze czym mam jak na razie sie nie przejmować do wymiany alternatora, błędy mogły być spowodowane przez niego ponoć, oby bo Hanka mnie będzie kosztować sporo wiecej.
  • 0

#69 YANMANPL

YANMANPL
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:anglia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:11, 12.06.2013

usuwajac jedna rolke i zakaldajac krotszy pasek trzeba go takze inaczej pociagnac ;-)
o tak :mrgreen:
Obrazek


HEYA

MAM PROBLEM PODOBNY MIESZKAM W STOKE MOŻE MI COŚ PODPOWIESZ
POZDRAWIAM
YANMANPL





[ Dodano: 2013-06-12, 12:16 ]

Przy okazji tematu proszę ocenić mój dźwięk silnika, wg. mnie pora na wymianę rozrządu...
http://www.youtube.com/watch?v=1OiKjadcAKQ&context=C3e790fcADOEgsToPDskJHUEV61qoqmAQUbsSlF6q-
W temacie są prawie sami dieslowcy, więc zapytam.
U mnie na biegu jałowym w kabinie odczuwalne są znaczne drgania, na elementach kokpitu, na kierownicy a nawet czyje pod nogami. Czu u was też tak jest, czy może mam walniętą którąś poduszkę. Dwumas na pewno odpada.
Dodatkowo pod maską na jałowym strasznie trzęsie się obudowa filtra powietrza, a przy gaszeniu jest szarpnięcie całym silnikiem. Objawy te pokazuje na drugim filmie, jednak drgań obudowy tak bardzo nie widać bo camera nie jest w stanie ich uchwycić ;] Jak jest u was?
http://www.youtube.com/watch?v=QEQTT7elcuQ&context=C3e790fcADOEgsToPDskJHUEV61qoqmAQUbsSlF6q-



MOJ TEZ TAK GRZECHOCZE I NIE WIEM JAK TO UGRYZC
POZDRAWIAM
YANMANPL
  • 0

#70 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:03, 12.06.2013

sciagnij pasek i zakrec alternatorem i bedziesz wiedzial czy to on czy nie, a przy okazji zaloz krotszy pasek i wywal rolke, ja bede swoj ogarnial chyba w tym tygodniu bo dzis pasek przyszedl :)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#71 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:43, 13.06.2013

usuwajac jedna rolke i zakaldajac krotszy pasek trzeba go takze inaczej pociagnac ;-)
o tak :mrgreen:
Obrazek


HEYA

MAM PROBLEM PODOBNY MIESZKAM W STOKE MOŻE MI COŚ PODPOWIESZ
POZDRAWIAM
YANMANPL





[ Dodano: 2013-06-12, 12:16 ]

Przy okazji tematu proszę ocenić mój dźwięk silnika, wg. mnie pora na wymianę rozrządu...
http://www.youtube.com/watch?v=1OiKjadcAKQ&context=C3e790fcADOEgsToPDskJHUEV61qoqmAQUbsSlF6q-
W temacie są prawie sami dieslowcy, więc zapytam.
U mnie na biegu jałowym w kabinie odczuwalne są znaczne drgania, na elementach kokpitu, na kierownicy a nawet czyje pod nogami. Czu u was też tak jest, czy może mam walniętą którąś poduszkę. Dwumas na pewno odpada.
Dodatkowo pod maską na jałowym strasznie trzęsie się obudowa filtra powietrza, a przy gaszeniu jest szarpnięcie całym silnikiem. Objawy te pokazuje na drugim filmie, jednak drgań obudowy tak bardzo nie widać bo camera nie jest w stanie ich uchwycić ;] Jak jest u was?
http://www.youtube.com/watch?v=QEQTT7elcuQ&context=C3e790fcADOEgsToPDskJHUEV61qoqmAQUbsSlF6q-



MOJ TEZ TAK GRZECHOCZE I NIE WIEM JAK TO UGRYZC
POZDRAWIAM
YANMANPL


Jeżeli grzechocze tak jak na moich filmikach to na 100% sprawka rozrządu/łańcucha pompy
Ja zwlekałem z wymianą, aż w lutym tego roku, o czym pisałem w innym temacie, pękł mi łańcuch od pompy dodatkowo robiąc dziurę w misce.
Miska pospawana, dodatkowo wymienione: łańcuch pompy, łańcuch rozrządu, wszystkie koła zębate (3szt), napinacz łańcucha pompy, wszystkie ślizgi od rozrządu i od pompy. Jedynie napinacz łańcucha rozrządu został stary, bo był dobry.
Koszt z robocizna ok. 3600 PLN
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>

#72 lanos1781

lanos1781
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:CW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:16, 13.06.2013

[/quote]Jeżeli grzechocze tak jak na moich filmikach to na 100% sprawka rozrządu/łańcucha pompy
Ja zwlekałem z wymianą, aż w lutym tego roku, o czym pisałem w innym temacie, pękł mi łańcuch od pompy dodatkowo robiąc dziurę w misce.
Miska pospawana, dodatkowo wymienione: łańcuch pompy, łańcuch rozrządu, wszystkie koła zębate (3szt), napinacz łańcucha pompy, wszystkie ślizgi od rozrządu i od pompy. Jedynie napinacz łańcucha rozrządu został stary, bo był dobry.
Koszt z robocizna ok. 3600 PLN[/quote]


A jaki miales przebieg?Kurde cos chyba zbyt czesto sa problemy z lancuchami rozrzadu.Ze o napedzie pompy oleju nie wspomne,bo to nie powinno miec miejsca.A jakie byly objawy jak pekl ten lancuch?Kontolka sie zapalila od oleju?|Samemu silnikowi po tej awarii przy tym sie nie oberwalo?
  • 0

#73 lukzo306

lukzo306
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:bad bentheim
  • Silnik:2.2
  • Wersja:kombi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:41, 14.06.2013

koledzy czy wymiana kola pasowego na alternatorze i sprzegielka jednokierunkowego jest sprawa do zrobienia samemu w warunkach garazowych ???czy trzeba miec specjalistyczne narzedzia ???
  • 0
lukasz zo306

#74 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perła B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 10:21, 08.07.2013

Wczoraj podczas wymiany halogena lewego po podniesieniu lewej strony zauwazylem ze silnik mniej chrobocze hehe
  • 0

#75 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:48, 08.07.2013

[quote][/quote]Jeżeli grzechocze tak jak na moich filmikach to na 100% sprawka rozrządu/łańcucha pompy
Ja zwlekałem z wymianą, aż w lutym tego roku, o czym pisałem w innym temacie, pękł mi łańcuch od pompy dodatkowo robiąc dziurę w misce.
Miska pospawana, dodatkowo wymienione: łańcuch pompy, łańcuch rozrządu, wszystkie koła zębate (3szt), napinacz łańcucha pompy, wszystkie ślizgi od rozrządu i od pompy. Jedynie napinacz łańcucha rozrządu został stary, bo był dobry.
Koszt z robocizna ok. 3600 PLN[/quote]


A jaki miales przebieg?Kurde cos chyba zbyt czesto sa problemy z lancuchami rozrzadu.Ze o napedzie pompy oleju nie wspomne,bo to nie powinno miec miejsca.A jakie byly objawy jak pekl ten lancuch?Kontolka sie zapalila od oleju?|Samemu silnikowi po tej awarii przy tym sie nie oberwalo?[/quote]

Przebieg 210000, ale odgłosy słyszalne były już 20k wcześniej.
Po odpalaniu i przejechaniu 500m zapaliła sie kontrolka oleju, przejechałem jeszcze z 500m z czego pół na luzie, zatrzymałem się, zgasiłem, zapaliłem jeszcze raz z uchyloną szybą i odgłos silnika wydał mi się jakiś inny.
Zadzwoniłem po znajomego, żeby mnie podcholował do domu i podczas podpinania linki zobaczyłem kropelki oleju na asfalcie, więc wtedy miałem już pewność, że pękł łańcuch na pompie robiąc przy okazji dziurę w misce :D
NA szczęście samemu silnikowi nic się nie stało.
Nie wykluczone, że np. przy temperaturach jakie mamy teraz, te 500m. na rozgrzanym silniku bez smarowania, mogło by go nieźle przytemperować. W moim przypadku stało się to praktycznie na zimnym silniku i zimnym oleju więc te 500m teoretycznie bez smarowania jakoś przeżył ;]
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq