Wczoraj jak wróciłem z traski to właśnie ten dźwięk był słyszalny ale z lewej strony(os strony pasażera) bardziej.Właśnie wwalam filmik na you tube.Dam wkrótce.Na zimnym jest ten dźwięk mniej słyszlny,Seba, słychać po prawej stronie jak się pochylisz przy przednim prawym kole?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Rozrząd części/wymiana 2.2 ictdi/ 2.2 dtec oraz dziwne odgłosy silnika.
#16
Napisano 13:43, 29.01.2012
Zapraszam do komentowania:
http://www.accordklu... seby irlandia
"...nieujarzmioną mocą poznania władam..." K44
#17
Napisano 13:50, 29.01.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#18
Napisano 21:04, 29.01.2012
\i drugi:gaszenie silnika(obraz nie nadąża za dźwiękiem,tak mi sie nagrało)/
Co sądzicie o pracy tej jednostki?[/youtube]
Zapraszam do komentowania:
http://www.accordklu... seby irlandia
"...nieujarzmioną mocą poznania władam..." K44
#19
Napisano 21:08, 29.01.2012
przebieg ok. 70 tys. km
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#20
Napisano 21:23, 29.01.2012
Sam to przechodziłem ponad rok temu. Zobaczy czy guma na obwodzie nie jest spękana i czy zewnetrzny obwód koła nie porusza się względem wewnetrznego.
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#21
Napisano 21:41, 29.01.2012
masz czas to zdejmij pasek wielorowkowy i wtedy zapal, poszukam mojego filmu i zaraz zapodam
przebieg ok. 70 tys. km
Kurde,do nastepnego weekendu nie będe miał czasu-praca;/
[ Dodano: 2012-01-29, 20:44 ]
Seba, pochyl się przy prawym przednim kole i posłuchaj, czy stukot nie dochodzi zza plastików na dole (nie wiem, czy masz osłonę, ale albo będziesz widział to co na zdjęciu poniżej (akurat po demontazu koła), albo zobaczysz to po zdjęciu osłony plastikowej). Ja obstawiam koło pasowe.
Obrazek
Obrazek
Sam to przechodziłem ponad rok temu. Zobaczy czy guma na obwodzie nie jest spękana i czy zewnetrzny obwód koła nie porusza się względem wewnetrznego.
jutro posłucham.
A jak to koło pasowe to ile Cię wymiana wyniosła?I czy laik taki jak ja da rade sobie z tym poradzić?
Zapraszam do komentowania:
http://www.accordklu... seby irlandia
"...nieujarzmioną mocą poznania władam..." K44
#22
Napisano 22:55, 29.01.2012
#23
Napisano 19:07, 30.01.2012
Chodzi o koło pasowe wału. Wymiana nie jest trudna, pod warunkiem, że ma się odpowiednio mocny klucz i możliwość zablokowania wału. U mnie rurą dwumetrową nie szło odkręcić.Jeżeli chodzi o koło pasowe alternatora to ja miałem je zacięte, koszt nowego w ASO 295zł czy jakoś tak.
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#24
Napisano 19:30, 30.01.2012
Zadzwoń do ASO i się zapytaj czy sie łapiesz. Nawet jak to nie będzie koło pasowe, to będziesz miał nowe
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#25
Napisano 19:44, 30.01.2012
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#26
Napisano 19:49, 30.01.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#27
Napisano 19:52, 30.01.2012
Mój ma ksążkę serwisową ładnie ostęplowaną ale to tylko same pieczątki.Żadnych informacji co było robione i jak;/Na koło pasowe jest akcja serwisowa, jakby co.
Zadzwoń do ASO i się zapytaj czy sie łapiesz. Nawet jak to nie będzie koło pasowe, to będziesz miał nowe
[ Dodano: 2012-01-30, 18:53 ]
Auto sprowadzone z Irlandii Północnej wiem nie wiem jak to z free serwisem;/Mikolaj, ciekawe czy w IRL też.
[ Dodano: 2012-01-30, 18:54 ]
Przedwczoraj pisałem że dosłyszałem taki dziwny dźwięk jakby jakiś pasek piszczał albo rolka.Dźwięk ten wyłania się spod osłony tej plastikowej i najbardziej słyszalny jest przy lewym kole,z przodu auta a z przy prawym kole jakby mniej???
Zapraszam do komentowania:
http://www.accordklu... seby irlandia
"...nieujarzmioną mocą poznania władam..." K44
#28
Napisano 19:56, 30.01.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#29
Napisano 20:23, 30.01.2012
To co słychać u Ciebie na filmie po lewej, to wygląda na popiskujące łożysko wyciskowe/oporowe sprzęgła. Łatwo sprawdzić, bo powinno ucichnąć po wciśnięciu pedału.Przedwczoraj pisałem że dosłyszałem taki dziwny dźwięk jakby jakiś pasek piszczał albo rolka.Dźwięk ten wyłania się spod osłony tej plastikowej i najbardziej słyszalny jest przy lewym kole,z przodu auta a z przy prawym kole jakby mniej???
Po lewej stronie nie ma żadnych rolek, ani pasków - tylko skrzynia ze sprzęgłem.
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#30
Napisano 17:08, 01.02.2012
jak stanę przy prawej stronie to słuchac szumienie i wycie jak łożysko ale dopiero jak wkręca się na obroty.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych