Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Duży problem z ksenonami

VII ksenon usterka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#16 buczo7

buczo7
  • Klubowicz
  • 10 postów
  • Skąd:zgorzelec
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:10, 15.01.2018

Mozesz opisac w ktore miejsce wlozyles pochlaniacz wilgosci? moze jakies zdj dolaczysz

Nie wiem czy zaglądałeś już do lampy, bo od pewnego momentu producent (czy serwisy nie wiem) montował pochłaniacze w lampach. Więc sprawdź u siebie czy obok odbłyśnika nie masz białego woreczka. U mnie były zamontowane i ja nowe umieściłem w tym samym miejscu (czyli w tej części lampy gdzie masz światła mijania, przyklejone taśmą dwustronną do plastikowej obudowy lampy obok odbłyśnika)


  • 0

#17 Gu-Ardian

Gu-Ardian
  • Klubowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:11, 15.01.2018

Podepnę się do tematu, żeby nie zakładać kolejnego o tej samej tematyce. Problem mam zbliżony.

Otóż lewy ksenon świeci i widocznie słabiej. Do tego widać (na ścianie z bliska) że na "odcięciu" robi się tęcza. Czy to pierwsze oznaki padającego świecidełka czy raczej przetwornica się kończy i nie daje odpowiedniego prądu?

Wolałbym to zdiagnozować wcześniej niż dopiero przy rozbiórce auta... Mieszkam w bloku, brak garażu, aura raczej nie sprzyja ;) a dzień krótki i ze świateł korzysta się dużo więcej niż w lecie.

Przetwornice mam OEM.
Accord VII przedlift.
  • 0

#18 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:28, 15.01.2018

Jeśli.chcesz mieć pewność Musisz przełożyć "żarniki"...a jeśli nie były dawno wymieniane to warto kupić nowe ...będziesz zdziwiony jak może lepiej świecić lampa
  • 0
                       

#19 Gu-Ardian

Gu-Ardian
  • Klubowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:55, 16.01.2018

No ja kupiłem auto w maju 2016. Zrobiłem jakieś 35k km. Różnicę widzę znaczną w świeceniu. A kiedy były wymieniane zanim ja kupiłem to już jedna wielka zagadka...
  • 0

#20 arczi1980

arczi1980
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Jastrzebie Zdrój
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:09, 03.07.2019

Witam mam podobny problem, na przeglądzie wyszło mi że prawa lampa daje dużo słabsze światło. Lewa lampa ok. 6,5 A lewa 1,5. Nie wiem jakie to jednostki, diagnosta powiedział że praktycznie to oświetlenie mam z jednej (lewej) lampy bo prawa to udaje że święci. Co może być problemem ? Dodam że ostatnio spaliła mi się prawy zarnik i wymieniłem na stary używany. Wcześniej na starym zanim zrobiłem polerke lamp miałem problem w tej lampkę z granica światło cienia. Teraz go nie było ale wcześniej był zarnik jakiś niemarkowy, teraz jest markowy ale stary. Zastanawiam się czy problem jest w Żarowie czy w lampkę.
Z góry dzieki za sugestie.
Ile może kosztować regeneracja lampy ?
Wiem że najlepiej sprawdzić zamieniając zarnik i ale auto dopiero będę miał w czwartek chyba.
  • 0

#21 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 08:03, 03.07.2019

w zasadzie każda część może być winna, wypalony odbłyśnik, wypalona "żarówka" tym bardziej że wrzuciłeś używkę, zużyta przetwornica itd.

regeneracja samej lampy w zależności od tego czy sam coś zrobisz, jak wyciągniesz odbłyśnik to napylenie około 100 zł, jeżeli zrobi to majster to wiadomo że sobie policzy, polerkę klosza też można zrobić samodzielnie, jak chcesz możesz kupić zestaw do lakierowania lamp, ja ostatnio właśnie nim regenerowałem - efekt zaje...y :)


  • 0

#22 Gu-Ardian

Gu-Ardian
  • Klubowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:01, 27.08.2019

No i mamy kolejną zagadkę...
Poziomowanie nie działa. Wymieniłem czujnik z tyłu, był do dupy po prostu (rozsypal się).
Wymieniłem razem z zaśniedziałą wtyczką. Wlutowałem wtyczkę, kable zgodnie z kolorami. Założyłem czujnik, podpiąłem i lipa.
Test obciążeniowy, a światła nie reagują...

Jutro będę pruł przedni czujnik.

Jest jeszcze coś co mam szukac od razu? Jaki prąd powinien być na wtyczce czujnika? Jakiś bezpiecznik odpowiadający za ten obwód? Tracę pomysły i cierpliwość, a dużo jeżdzę i nie chcę razić innych...
  • 0

#23 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:23, 27.08.2019

Sprawdź samo ramie czy pracuje poprawnie, czy nie jest zatarte/uszkodzone.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#24 triksi

triksi
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:24, 27.08.2019

No i mamy kolejną zagadkę...
Poziomowanie nie działa. Wymieniłem czujnik z tyłu, był do dupy po prostu (rozsypal się).
Wymieniłem razem z zaśniedziałą wtyczką. Wlutowałem wtyczkę, kable zgodnie z kolorami. Założyłem czujnik, podpiąłem i lipa.
Test obciążeniowy, a światła nie reagują...

Jutro będę pruł przedni czujnik.

Jest jeszcze coś co mam szukac od razu? Jaki prąd powinien być na wtyczce czujnika? Jakiś bezpiecznik odpowiadający za ten obwód? Tracę pomysły i cierpliwość, a dużo jeżdzę i nie chcę razić innych...

Adaptację ksenonów zrobiłeś ?


  • 0

#25 Gu-Ardian

Gu-Ardian
  • Klubowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:53, 28.08.2019

Ramie w czujniku z tyłu działa jak należy.

Jak się robi adaptację?...
Czy odplanie świateł jak opisano http://www.accordklu...w-poziomowania/ wystarczy czy trzeba kompa?..

Edit:
Czujnik z przodu wydaje się być dobry. Póki nie będę miał drugiej osoby, nie jestem w stanie sprawdzić czy swiatla się "bujają" w tybie spinaczowym.

Użytkownik Gu-Ardian edytował ten post 09:13, 28.08.2019

  • 0

#26 tolakowy

tolakowy
  • Forumowicz
  • 236 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:27, 28.08.2019

Bez poziomowania możesz bezpiecznie jeździć. Z tego co wiem to na uwalonym czujniku świeci tak jak na sprawnym bez obciążenia bagażnika czyli najbliżej jak się da.
  • 0

pzdr


#27 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:58, 28.08.2019

Do tego manualnie można lampy wyregulować. Tzn podnieść, dwie minuty roboty. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#28 Gu-Ardian

Gu-Ardian
  • Klubowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:14, 28.08.2019

Wiem, regulowałem ręcznie na diagnostyce ;-)
Problem jest jednak taki, że będę trasy po 600km co drugi weekend i do tego z pełnym autem...
Wolę nie nadziać się na niebieskich w połowie drogi i mieć problemy...

Zaraz wezmę żonę do pomocy i sprawdzimy czy działa.

BTW czy do "kalibracji" swiateł na spinaczu auto ma stać na równym tak jak przy kalibracji VSA?

EDIT: wpiąłem spinacz, zrobiłem procedurę. Słychać że silniki pracują :-) jutro jadę na stację diagnostyczną żeby sprawdzić czy ustawiły się prawidłowo i czy reagują na obciążenie.

Użytkownik Gu-Ardian edytował ten post 19:11, 28.08.2019

  • 0

#29 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:23, 28.08.2019

Jak pamiętam tak. No i przede wszystkim nie obciążone. No świecące w niebo zenony to dramat. Daj znać jak postępy.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#30 Gu-Ardian

Gu-Ardian
  • Klubowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:50, 29.08.2019

Zrobiłem procedurę na spinaczu. Byłem na diagnostyce, lampy świecą jak powinny i poziomowanie pod obciążeniem też działa, także sprawa ogarnięta :-)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, ksenon, usterka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq