XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Podkładki do wtryskiwaczy/Śruby wtrysków/ Frezowanie gniazd- Dlaczego tak ważne
#1
Napisano 18:09, 27.04.2010
Jeśli tak to czy mógłby podać wymiary tych miedzianych podkładek oraz czy bawił się w samodzielną wymianę.
A dlaczego chcę wymieniać?
Mechanik przy serwisie klimy usłyszał że coś syczy przy pracującym silniku. Myślę że może to być nieszczelność na którejś z podkładek. Jeszcze tego nie sprawdzałem. Przeglądałem różne fora i tylko spotkałem jeden przypadek że ktoś wymieniał podkładki wtryskiwaczy bo były nieszczelności.
Z góry dziękuję za pomoc.
#2
Napisano 19:19, 27.04.2010
Do zobaczenia na trasie.
#3
Napisano 19:56, 27.04.2010
Przy nieszczelnej podkładce m.in. spaliny będą uciekać górą wtryskiwacza, czy czuć zapach spalin nad wtryskiwaczami jak zdejmiesz pokrywę silnika?
andref
#4
Napisano 20:34, 27.04.2010
Przy nieszczelnej podkładce m.in. spaliny będą uciekać górą wtryskiwacza, czy czuć zapach spalin nad wtryskiwaczami jak zdejmiesz pokrywę silnika?
Akurat teraz nie mam samochodu przy sobie i dopiero w sobotę będę się bawił w sprawdzenia dokładniejsze także jak coś wykryję to tutaj opiszę.
Andref24 ile wyniosła cię robocizna w ASO?
#5
Napisano 21:43, 27.04.2010
andref
#6
Napisano 21:52, 28.04.2010
#7
Napisano 13:08, 01.05.2010
Dzięki za wskazówki.
#8
Napisano 15:18, 01.05.2010
Czy przy tego rodzaju usterce nie miałeś problemów z rozruchem po długim postoju, szczególnie w okresie zimowym?Sprawdziłem wtryski. I tak jak napisał tedmajer przy jednym z wtrysków jest smołowata czarna maź oraz przy uruchomionym silniku wydobywają się pęcherzyki powietrza razem z jakąś cieczą prawdopodobnie ropa. Po majówce trza naprawiać.
Dzięki za wskazówki.
Przecież takie rzeczy powodują zapowietrzenie układu paliwowego...
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#9
Napisano 16:17, 01.05.2010
Czy przy tego rodzaju usterce nie miałeś problemów z rozruchem po długim postoju, szczególnie w okresie zimowym?
Przecież takie rzeczy powodują zapowietrzenie układu paliwowego...
No właśnie nie czułem żadnej różnicy silnik pracował cały czas tak samo. Jedyna zmiana dzięki której postanowiłem ściągnąć osłonę silnika to syczenie, które usłyszał mechanik przy obsłudze klimy.
Jaki z tego wniosek??
Raz na jakiś czas trzeba ściągać osłonę i robić kontrolę wizualną silnika.
#10
Napisano 17:29, 02.05.2010
#11
Napisano 19:27, 02.05.2010
I uszczerbek w kompresji nie powodował utraty mocy? Bardzo mnie to dziwi szczerze mówiąc.dopóki nie dało się słyszeć uciekającego powietrza (kompresji)
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#12
Napisano 22:01, 02.05.2010
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:08, 14.05.2010
czy moze ktos mi pomoze
#14
Napisano 19:51, 31.05.2010
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:39, 13.04.2011
ja tez wymienilem podkladki pod wtryskami u mnie i nie moge odpalic. Moze ktos pomóc? Wtryski maja slabe cisnienie jakby wogule nie dawaly paliwa
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych