XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Meguiar's PlastX + aplikator German 'tricolor' - ręczne polerowanie reflektorów.
#1
Napisano 00:23, 20.07.2017
https://youtu.be/vyh7clRQRGw, wiedziałem że muszę go wypróbować - tym bardziej, że prawy reflektor wymagał regeneracji.
Skoro ręczna robota, to wybór aplikatora mógł być tylko jeden - German vel tricolor.
Napiszę krótko - REWELACJA! Polecam.
Wstępnie - przed regeneracją - myślałem żeby uzyskany efekt zabezpieczyć powłoką G'zoxa, ale w związku z tym, że polerka jest lekka, łatwa, przyjemna i ekspresowa (duża zasługa tricolora), to pomyślałem, że dam mu szansę i sprawdzę jeszcze - jak długo efekt się utrzyma.
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#2
Napisano 02:20, 20.07.2017
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Oczywiscie da sie to lepiej zrobic
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 05:47, 20.07.2017
Tez używam PLASTX i jestem bardzo zadowolony , zabezpieczałeś lampy po regeneracji czymś? (lakier/inny preparat?)
Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB
#4
Napisano 12:57, 20.07.2017
Kurde ARTurde rewelacyjnie u Ciebie wyszło, rozumiem że nakładałeś i pracowałeś twardszą stroną pada a wykańczałeś miękką czy jakąś miktofibą? Też muszę zamówić ten preparat bo mój reflektor wygląda tak samo jak twój przed aplikacją, długo Ci zeszło??
#5
Napisano 17:26, 20.07.2017
rozumiem, że na drugim zdjęciu - również jeszcze 'przed'
PabloWschowa,
niczym nie zabezpieczyłem, tak jak napisałem wcześniej - chcę sprawdzić jak długo utrzyma się efekt, po ilu zacznie żółknąć i matowieć, gdybym zabezpieczył powłoką - nie byłbym w stanie tego ocenić.
Nawet jeżeli okaże się, że trwałość jest mierna i znowu zajdą, to chętnie powtórzę proces - bo na prawdę jest lekko i ekspresowo, dopiero wtedy pomyślę o zabezpieczeniu - ciekaw jestem jak się wtedy zgra PlastX z powłoką G'zoxa.
peter85,
również jestem pod wrażeniem!
Tak, polerowałem twardszą - żółtą, miększej - czarnej - nie używałem, nie ma takiej potrzeby, wszystko wypracowujesz żółtą, trzesz tak długo, aż będzie blask fibrą wyłączenie na sam koniec, żeby tylko przetrzeć i ściągnąć resztki.
Próbowałem polerować fibrą, żeby mieć porównanie do pracy z aplikatorem - tylko tricolor, zdecydowanie szybciej i wygodniej.
Po dziesięciu minutach było już dobrze, ale że miałem trochę czasu, to se tak jeszcze głaskałem
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#6
Napisano 18:24, 20.07.2017
U mnie utrzymało się z 5-6 miechów ostatnio delikatnie przeleciałem dla odświeżenia ale tragedii nie było , dlatego zapytałem czy czymś może zabezpieczyłeś , z 2 strony butelka pewnie starczy do końca życia auta..a swoja droga dziś zamówiłem TRI colora jak zobaczylem u Ciebie , twardsza gąbka ala pad zawsze się przyda nawet przy ręcznej polerce.
Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB
#7
Napisano 21:30, 20.07.2017
Ciekawe ile u mnie wytrzyma.
Z germana będziesz zadowolony, jest wielozadaniowy, bo oprócz polerowania, żółta strona świetnie nadaje się pod cleanery, a czarna pod woski, ale raczej te płynne, bo te twarde z puszki (przez jego rozmiar) gorzej się nabiera.
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#8
Napisano 02:16, 21.07.2017
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 07:06, 21.07.2017
fibrą wyłączenie na sam koniec, żeby tylko przetrzeć i ściągnąć resztki.
O to mi chodziło czy na koniec do zebrania resztek fibra czy miękka strona pada, wszystko teraz już rozumiem, preparat zamówiłem i też się biorę do roboty bo efekt jaki uzyskałeś mnie zachwyca biorąc pod uwagę cenę preparatu, dzięki za info
#10
Napisano 09:35, 22.07.2017
Fibrą, czarną stroną by się tylko mazało.O to mi chodziło czy na koniec do zebrania resztek fibra czy miękka strona pada,
Polerować będziesz fibrą czy jakimś aplikatorem - uważam, że warto zaopatrzyć się (niekoniecznie musi być to German) w jakąś twardszą gąbkę.
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#11
Napisano 07:34, 24.07.2017
ARTurde mam już zakupionego wcześniej tricolora także nim będę aplikował
#12
Napisano 07:34, 25.07.2017
Jestem już po aplikacji i biorąc pod uwagę cenę i nakład pracy (spolerowanie jednej lampy zajęło mi niecałe 10 minut) jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony. Nakładałem tak jak ARTtrude czyli twardą stroną pada tricolor i na koniec mikrofiba, lampa wygląda prawie jak nowa ciekawy jestem jak długo utrzyma się ten efekt
ARTrude dzięki za wskazówki
#13
Napisano 21:42, 25.07.2017
👍
a jakieś foty - porównanie: przed vs po - masz?
Podczas mycia zauważyłem, że PlastX tworzy powłokę, która wygląda jakby miała właściwości hydrofilowe - woda spływa po powierzchni równą warstwą zamiast strużek czy pojedynczych kropli.
W kwestii utrzymania się efektu, obstawiam, że na trwałość PlastXowej 'powłoki' ogromny wpływ będą mieć używane przez nas płyny do spryskiwaczy (reflektorów)...
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#14
Napisano 07:33, 26.07.2017
a jakieś foty - porównanie: przed vs po - masz?
Wstyd się przyznać ale tak bardzo nie mogłem się doczekać kiedy wypróbuję PlastX, że nie zrobiłem żadnych zdjęć przed...
Podczas mycia zauważyłem, że PlastX tworzy powłokę, która wygląda jakby miała właściwości hydrofilowe - woda spływa po powierzchni równą warstwą zamiast strużek czy pojedynczych kropli.
Ja jeszcze nie myłem auta po użyciu PlastX ale akurat wczoraj w Łodzi mocno lał deszcz i też zauważyłem że krople wody z lampy spływają jak z lakieru po woskowaniu
Jeszcze jedno pytanie, rozumiem że po użyciu PlastX nie ma potrzeby zabezpieczania czymś lamp tak jak po ich polerce bo ten środek nie jest aż tak agresywny, dobrze myślę
#15
Napisano 21:22, 26.07.2017
Powłoka jest jakby hydrofilowa, nie hydrofobowa - czyli nie kropelkuje, tylko woda spływa 'taflą'Ja jeszcze nie myłem auta po użyciu PlastX ale akurat wczoraj w Łodzi mocno lał deszcz i też zauważyłem że krople wody z lampy spływają jak z lakieru po woskowaniu
Potrzeby nie ma, ale można by... - na przykład czymś takim:Jeszcze jedno pytanie, rozumiem że po użyciu PlastX nie ma potrzeby zabezpieczania czymś lamp tak jak po ich polerce bo ten środek nie jest aż tak agresywny, dobrze myślę
Meguiar's Headlight Protectant
"Unikalna formuła produktu do ochrony reflektorów Headlight Protectant działa jak filtr przeciwsłoneczny, tworząc barierę między tworzywem a szkodliwymi promieniami UV, zapewniając przejrzystość i blask nowym i odrestaurowanym reflektorom."
https://www.meguiars...ant-detail.html
Zabezpieczenie po polerce wykonuje się po to, by cieszyć się jej efektem jak najdłużej
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, All
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych