Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Meguiar's PlastX + aplikator German 'tricolor' - ręczne polerowanie reflektorów.

all_gen All

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#1 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1259 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 37
Super

Napisano 00:23, 20.07.2017

Kiedy pierwszy raz zobaczyłem ten film -
https://youtu.be/vyh7clRQRGw, wiedziałem że muszę go wypróbować - tym bardziej, że prawy reflektor wymagał regeneracji.

Skoro ręczna robota, to wybór aplikatora mógł być tylko jeden - German vel tricolor.

uu07TEG.jpg

arFhYI7.jpg
N8DHJuU.jpg
VpIWzzH.jpg
TSKhQ4V.jpg
EvBmmya.jpg
XynbYzo.jpg
l5feMmJ.jpg

vF4hv7U.jpg
esFxOes.jpg
OQiQJlA.jpg
nEucBzN.jpg
yJRceNq.jpg

Napiszę krótko - REWELACJA! Polecam.

Wstępnie - przed regeneracją - myślałem żeby uzyskany efekt zabezpieczyć powłoką G'zoxa, ale w związku z tym, że polerka jest lekka, łatwa, przyjemna i ekspresowa (duża zasługa tricolora), to pomyślałem, że dam mu szansę i sprawdzę jeszcze - jak długo efekt się utrzyma.

Pozdrawiam
- Artur
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#2 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 02:20, 20.07.2017

W ciagu 3 minut recznie

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Oczywiscie da sie to lepiej zrobic0a58d32714bc34fee13ffaaa2a595ef1.jpg9fbd2b052a389d32727695f18453b159.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Klubowicz
  • 202 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7- Pakiet TypeS - Skrzynia 6
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 05:47, 20.07.2017

Tez używam PLASTX i jestem bardzo zadowolony , zabezpieczałeś lampy po regeneracji czymś? (lakier/inny preparat?)


  • 0

#4 peter85

peter85
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:57, 20.07.2017

Kurde ARTurde rewelacyjnie u Ciebie wyszło, rozumiem że nakładałeś i pracowałeś twardszą stroną pada a wykańczałeś miękką czy jakąś miktofibą? Też muszę zamówić ten preparat bo mój reflektor wygląda tak samo jak twój przed aplikacją, długo Ci zeszło??


  • 0

#5 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1259 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 37
Super

Napisano 17:26, 20.07.2017

damian18wdz,
rozumiem, że na drugim zdjęciu - również jeszcze 'przed' ;)

PabloWschowa,
niczym nie zabezpieczyłem, tak jak napisałem wcześniej - chcę sprawdzić jak długo utrzyma się efekt, po ilu zacznie żółknąć i matowieć, gdybym zabezpieczył powłoką - nie byłbym w stanie tego ocenić.

Nawet jeżeli okaże się, że trwałość jest mierna i znowu zajdą, to chętnie powtórzę proces - bo na prawdę jest lekko i ekspresowo, dopiero wtedy pomyślę o zabezpieczeniu - ciekaw jestem jak się wtedy zgra PlastX z powłoką G'zoxa.

peter85,
również jestem pod wrażeniem!
Tak, polerowałem twardszą - żółtą, miększej - czarnej - nie używałem, nie ma takiej potrzeby, wszystko wypracowujesz żółtą, trzesz tak długo, aż będzie blask ;) fibrą wyłączenie na sam koniec, żeby tylko przetrzeć i ściągnąć resztki.

Próbowałem polerować fibrą, żeby mieć porównanie do pracy z aplikatorem - tylko tricolor, zdecydowanie szybciej i wygodniej.

Po dziesięciu minutach było już dobrze, ale że miałem trochę czasu, to se tak jeszcze głaskałem ;)

Pozdrawiam
- Artur
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#6 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Klubowicz
  • 202 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7- Pakiet TypeS - Skrzynia 6
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:24, 20.07.2017

U mnie utrzymało się z 5-6 miechów ostatnio delikatnie przeleciałem dla odświeżenia ale tragedii nie było , dlatego zapytałem czy czymś może zabezpieczyłeś , z 2 strony butelka pewnie starczy do końca życia auta..a swoja droga dziś zamówiłem TRI colora jak zobaczylem u Ciebie , twardsza gąbka ala pad zawsze się przyda nawet przy ręcznej polerce.


  • 0

#7 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1259 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 37
Super

Napisano 21:30, 20.07.2017

5-6 miesięcy (vs nakład pracy), to według mnie dobry wynik, nawet bardzo dobry.
Ciekawe ile u mnie wytrzyma.

Z germana będziesz zadowolony, jest wielozadaniowy, bo oprócz polerowania, żółta strona świetnie nadaje się pod cleanery, a czarna pod woski, ale raczej te płynne, bo te twarde z puszki (przez jego rozmiar) gorzej się nabiera.

Pozdrawiam
- Artur
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#8 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 02:16, 21.07.2017

Kurde dopiero teraz zauwazylem ze wkleilen 2 fotki przed .... przepraszam za zamieszanie

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 peter85

peter85
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:06, 21.07.2017

fibrą wyłączenie na sam koniec, żeby tylko przetrzeć i ściągnąć resztki.

 

 

O to mi chodziło czy na koniec do zebrania resztek fibra czy miękka strona pada, wszystko teraz już rozumiem, preparat zamówiłem i też się biorę do roboty bo efekt jaki uzyskałeś mnie zachwyca biorąc pod uwagę cenę preparatu, dzięki za info :) 


  • 0

#10 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1259 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 37
Super

Napisano 09:35, 22.07.2017

O to mi chodziło czy na koniec do zebrania resztek fibra czy miękka strona pada,

Fibrą, czarną stroną by się tylko mazało.

Polerować będziesz fibrą czy jakimś aplikatorem - uważam, że warto zaopatrzyć się (niekoniecznie musi być to German) w jakąś twardszą gąbkę.

Pozdrawiam
- Artur
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#11 peter85

peter85
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:34, 24.07.2017

ARTurde mam już zakupionego wcześniej tricolora także nim będę aplikował :)


  • 0

#12 peter85

peter85
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:34, 25.07.2017

Jestem już po aplikacji i biorąc pod uwagę cenę i nakład pracy (spolerowanie jednej lampy zajęło mi niecałe 10 minut) jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony. Nakładałem tak jak ARTtrude  czyli twardą stroną pada tricolor i na koniec mikrofiba, lampa wygląda prawie jak nowa ciekawy jestem jak długo utrzyma się ten efekt :)

 

 

ARTrude dzięki za wskazówki :piwko2:


  • 0

#13 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1259 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 37
Super

Napisano 21:42, 25.07.2017

peter85,
👍
a jakieś foty - porównanie: przed vs po - masz? ;)

Podczas mycia zauważyłem, że PlastX tworzy powłokę, która wygląda jakby miała właściwości hydrofilowe - woda spływa po powierzchni równą warstwą zamiast strużek czy pojedynczych kropli.
dSccqHj.jpg

mJnR7DE.jpg

W kwestii utrzymania się efektu, obstawiam, że na trwałość PlastXowej 'powłoki' ogromny wpływ będą mieć używane przez nas płyny do spryskiwaczy (reflektorów)...

Pozdrawiam
- Artur
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#14 peter85

peter85
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:33, 26.07.2017

a jakieś foty - porównanie: przed vs po - masz? ;)

 

 

Wstyd się przyznać ale tak bardzo nie mogłem się doczekać kiedy wypróbuję PlastX, że nie zrobiłem żadnych zdjęć przed... :cry:
 

 

Podczas mycia zauważyłem, że PlastX tworzy powłokę, która wygląda jakby miała właściwości hydrofilowe - woda spływa po powierzchni równą warstwą zamiast strużek czy pojedynczych kropli.

 

 

Ja jeszcze nie myłem auta po użyciu PlastX ale akurat wczoraj w Łodzi mocno lał deszcz i też zauważyłem że krople wody z lampy spływają jak z lakieru po woskowaniu :)

 

Jeszcze jedno pytanie, rozumiem że po użyciu PlastX nie ma potrzeby zabezpieczania czymś lamp tak jak po ich polerce bo ten środek nie jest aż tak agresywny, dobrze myślę ?? 


  • 0

#15 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1259 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 37
Super

Napisano 21:22, 26.07.2017

Ja jeszcze nie myłem auta po użyciu PlastX ale akurat wczoraj w Łodzi mocno lał deszcz i też zauważyłem że krople wody z lampy spływają jak z lakieru po woskowaniu :)

Powłoka jest jakby hydrofilowa, nie hydrofobowa - czyli nie kropelkuje, tylko woda spływa 'taflą' ;)

Jeszcze jedno pytanie, rozumiem że po użyciu PlastX nie ma potrzeby zabezpieczania czymś lamp tak jak po ich polerce bo ten środek nie jest aż tak agresywny, dobrze myślę ??

Potrzeby nie ma, ale można by... - na przykład czymś takim:

Meguiar's Headlight Protectant
"Unikalna formuła produktu do ochrony reflektorów Headlight Protectant działa jak filtr przeciwsłoneczny, tworząc barierę między tworzywem a szkodliwymi promieniami UV, zapewniając przejrzystość i blask nowym i odrestaurowanym reflektorom."
https://www.meguiars...ant-detail.html

Zabezpieczenie po polerce wykonuje się po to, by cieszyć się jej efektem jak najdłużej ;)

Pozdrawiam
- Artur
  • 0
Pozdrawiam
- Artur





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, All

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq