XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Bicie przy hamowaniu
#31 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:06, 14.11.2008
Można by spróbować z tym korektorem i ustawić go przód 60% tył 40 % to na rolkach da się sprawdzić oczywiście z tym korektorem:)
#32 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:17, 14.11.2008
#33 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:46, 14.11.2008
#34 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:05, 14.11.2008
i dlaczego ze starości zapodaje za mało ciśnienia na tył?
#35 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:14, 14.11.2008
#36 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:57, 14.11.2008
#37 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:21, 14.11.2008
#38 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:34, 14.11.2008
#39 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:54, 14.11.2008
za to jest krótka historia o systemie EBD (electronic brake distribution) który steruje ciśnieniem przekazywanym na tylne koła do momentu włączenia się ABS-u
i to całe EBD siedzi wewnątrz centralki abs...
#40
Napisano 21:59, 14.11.2008
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#41 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:21, 14.11.2008
zresztą jutro zadzwonię do aso i się upewnię
to o czym mówi artur (że jest taki dynks pod pompą) to własnie widać na obrazku (proportioning control valve czyli zawór kontroli "proporcjonowania") i jest przypis że dotyczy modeli bez abs-u
#42 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:13, 15.11.2008
#43 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:38, 15.11.2008
w modelach z ABS nie ma osobnego "korektora" siły hamowania, jest on zintegrowany w centralce abs
#44 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:56, 15.11.2008
#45 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:00, 17.11.2008
dzisiaj 2 fachowców robiło jazdy próbne moim autem, w tym jeden który prywatnie ma takiego samego Accorda
wedłuch nich coś dziwnego dzieje się z moim i nie są temu winne hamulce, tylko coś z n/w:
- przeguby wewnętrzne,
- koła (być może tylne),
- ewentualnie łożysko w przednim lewym kole,
W tej chwili staram się oblukać jakieś 4 kółka z "dobrego" Accorda do podmianki i jak to zostanie wykluczone to w ruch pójdą przeguby...
c.d.n.