Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Temperatura przełączania na LPG

all_gen temperatura lpg przelaczanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Legwan90

Legwan90
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:00, 29.04.2017

Witam witam

 

Od dłuższego czasu zmagam się z lekkim szarpaniem po przełączeniu na LPG kiedy silnik jest jeszcze zimny. Po telefonie do gazownika dostałem informację, że LPG załącza się przy 35C. Wydaje mi się, że to trochę za mało i może to być przyczyną szarpania.

 

Stąd moje pytanie: przy jakich temperaturach wam drodzy klubowicze przełącza się na LPG?


  • 0

#2 marek1145

marek1145
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:17, 29.04.2017

35 to jest w sam raz. mozna moim zdaniem bez problemu zejsc nawet na 30. ja u siebie mam aktualnie ustawione chyba na 33 i bez problemu.


  • 0

#3 Acco07

Acco07
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:33, 29.04.2017

Standardowo ustawia się chyba między 30-40*C wiec nie powinno być problemów.
Ja ma na 30* i wszystko gra.
  • 0

#4 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:14, 29.04.2017

40st C, STAG 300. U mnie szarpać przestało po regulacji zaworów. 


  • 0

#5 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:34, 29.04.2017

Witam witam

 

Od dłuższego czasu zmagam się z lekkim szarpaniem po przełączeniu na LPG kiedy silnik jest jeszcze zimny. Po telefonie do gazownika dostałem informację, że LPG załącza się przy 35C. Wydaje mi się, że to trochę za mało i może to być przyczyną szarpania.

 

Stąd moje pytanie: przy jakich temperaturach wam drodzy klubowicze przełącza się na LPG?

Kiedy miałeś zawory regulowane? lpg oczywiście serwisowane, filtry, czasy otwarcia,itd/?


  • 0

#6 Legwan90

Legwan90
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 29.04.2017

Kiedy miałeś zawory regulowane? lpg oczywiście serwisowane, filtry, czasy otwarcia,itd/?

 

Zawory regulowane miałem dziś bo zmieniałem uszczelkę pokrywy zaworów. Jutro sprawdzę czy regulacja pomogła jeśli chodzi o lekkie szarpanie na zimnym. Przyznam że zawory były trochę rozregulowane :/ (będę regulował je częściej). LPG serwisowane tam gdzie zakładane, wszystko na czas. Co jakiś czas sprawdzana kompem.


  • 0

#7 beasdazel

beasdazel
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES - gone:(
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:40, 30.04.2017

Ja zawsze ustawiam klientom na 35C i jest ok! 

 

do tego jeszcze czas przełączania cylindra na 1000ms i udział benzyny (tylko podczas przełączania Pb-->LPG) na 1,5ms

 

wszystko płynnie i bez szarpnięć.

 

ewentualnie możesz jeszcze ustawić zubożenie na zimnym silniku i korektę po temp. reduktora!

 

jak widzisz pole manewru jest spore.

 

Pozdro


  • 0

#8 Legwan90

Legwan90
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 30.04.2017

Panowie regulacja zaworów pomogła. Jednak muszę częściej do nich zaglądać. Dziękuję za podpowiedzi!


  • 0

#9 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:23, 30.04.2017

Nie tylko Ty tam rzadko zagladasz. Mało który właściciel jest świadom że w Hondowskich benzyniakach trzeba zawory regulować.

Później płacz w internetach że nie jedzie, że dużo pali, że szarpie, że zamula z idle, że gaśnie... że zawory/gniazda nadpalone na LPG.


Wysłane z Tapatalk
  • 0

#10 Legwan90

Legwan90
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:30, 30.04.2017

Nie tylko Ty tam rzadko zagladasz. Mało który właściciel jest świadom że w Hondowskich benzyniakach trzeba zawory regulować.

 

Czytając forum trafiłem na wzmiankę o zaworach, że trzeba regulować co jakiś czas bo taka już jest honda. I o tym pamiętałem lecz zabiłem sobie w głowie, że regulacja co 40 000 kilometrów i to mnie zgubiło...


  • 0

#11 bartek87

bartek87
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:53, 01.05.2017

U  mnie też szarpie ale tylko przy 1 przełączeniu. Najbardziej odczuwalne było w zimie. Gazownik twierdzi że wtryskiwacze gazu już kleją bo przebieg na LPG ponad 50tys i pasowałoby je umyć (posiada myjkę ultradzwiękową). Zawory regulowałem i większych zmian nie odczułem zwłaszcza że jak temperatura jest na plusie to szarpanie znika.


  • 0

#12 stanek

stanek
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Sieniawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Cc1
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:18, 02.05.2017

U mnie faktycznie pomagało czyszczenie wtryskiwaczy gazu + regulacja LPG - więc coś w tym jest


  • 0

#13 gosebus

gosebus
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147 obd1
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:58, 05.05.2017

Ja mam na 25st i jest ok


  • 0

#14 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:33, 05.05.2017

U mnie też na 25 stopni i zero problemów. Więc 35 to już spory zapas, a 40 byłoby wg mnie przesadą :p


  • 0

#15 Legwan90

Legwan90
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 05.05.2017

Temperatura przełączania jest ok. Regulacja zaworów pomogła ale jeszcze czuję że trochę szarpie. Tylko już nie wiem gdzie mam szukać...
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, temperatura, lpg, przelaczanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq