Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Instalacja gazowa

VII

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MATRIX266

MATRIX266
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:SZCZUCIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:M,KN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:27, 29.03.2017

Zainteresowałem się kupnem accorda 7 2.4 w automacie , ale jak wiadomo troszkę to będzie palić tym bardziej przy skrzyni automatycznej, więc przy ewentualnym nabyciu takiego auta pewnie bym się zdecydował na instalacje gazową.

Ile taka instalacja może kosztować i jak to w spalaniu wygląda, bo gdzieś obiło mi się o uszy że sekwencyjny gaz nie dużo zwiększa spalanie względem benzyny.?


  • 0

#2 andimax16

andimax16
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 12:31, 29.03.2017

Koszt pewnie w okolicy 3000 zł. O spalaniu już dużo było napisane w różnych tematach więc poszukaj.
Ale instalacja na dobrych podzespołach i co ważniejsze dobrze wystrojona to max 2L więcej od PB.
  • 0

#3 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:31, 29.03.2017

Czy automat czy manual spalanie nie różni się za wiele, może litr do dwóch jak kolega napisał wyżej więcej.
Jak już kupisz acco to przed założeniem lpg skup się na tym, czy auto jest sprawne pod względem elektryki (cewki, czyli brak wypadania zapłonow, świece zapłonowe, czy sondy lambda są w pełni sprawne, itp) i sprawdź ustawienie zaworów.
Wszystko to, jeśli nie będziesz znał historii auta, które kupisz. Jeśli będziesz je znał i będzie miało historię serwisową, to możesz gaz bez tak dogłębnej analizy zakładać.
W przypadku, jeśli hitoria auta nie będzie znana, zwróć uwagę na wyżej wymienione rzeczy i jeśli coś będzie nie tak, to napraw to i dopiero zakładaj instalację.
Na słowo wierzyć instalatorowi raczej też nie ma co, że auto się nadaje, chyba że masz jakiś zaufany zakład lpg czy warsztat, który tą sprawę Ci załatwi i usunie ewentualne usterki.
Auto może jeździć dobrze na pb i nie wykazywac w 100 procentach wyzej wymienionych usterek, Ty będziesz zadowolony a założysz lpg i zaczną się problemy.
Jeżeli ww. elementy będą sprawne, instalator dobierze Ci dobre podzespoły i je zamontuje porządnie plus dobrze dostroi instalację, to od początku bedziesz zadowolony z tej inwestycji, (żadne checki nie będą Ci wyskakiwac, brak szarpan, żadnych falowan obrotów, moc auta jak na pb lub minimalnie ale tylko minimalnie mniejsza), która szybko Ci się zwróci, jeśli dużo będziesz jeździł.
  • 0

#4 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:39, 29.03.2017

Czy automat czy manual spalanie nie różni się za wiele, może litr do dwóch jak kolega napisał wyżej więcej.
Jak już kupisz acco to przed założeniem lpg skup się na tym, czy auto jest sprawne pod względem elektryki (cewki, czyli brak wypadania zapłonow, świece zapłonowe, czy sondy lambda są w pełni sprawne, itp) i sprawdź ustawienie zaworów.
Wszystko to, jeśli nie będziesz znał historii auta, które kupisz. Jeśli będziesz je znał i będzie miało historię serwisową, to możesz gaz bez tak dogłębnej analizy zakładać.
W przypadku, jeśli hitoria auta nie będzie znana, zwróć uwagę na wyżej wymienione rzeczy i jeśli coś będzie nie tak, to napraw to i dopiero zakładaj instalację.
Na słowo wierzyć instalatorowi raczej też nie ma co, że auto się nadaje, chyba że masz jakiś zaufany zakład lpg czy warsztat, który tą sprawę Ci załatwi i usunie ewentualne usterki.
Auto może jeździć dobrze na pb i nie wykazywac w 100 procentach wyzej wymienionych usterek, Ty będziesz zadowolony a założysz lpg i zaczną się problemy.
Jeżeli ww. elementy będą sprawne, instalator dobierze Ci dobre podzespoły i je zamontuje porządnie plus dobrze dostroi instalację, to od początku bedziesz zadowolony z tej inwestycji, (żadne checki nie będą Ci wyskakiwac, brak szarpan, żadnych falowan obrotów, moc auta jak na pb lub minimalnie ale tylko minimalnie mniejsza), która szybko Ci się zwróci, jeśli dużo będziesz jeździł.


Mądre słowa. Ja nie sprawdziłem i teraz nie mogę pozbyć się Checka:/
  • 0

#5 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 06:09, 03.04.2017

Polecam lekturę:

 

http://www.accordklu...lpg-do-20-i-24/

 

http://www.accordklu...ccordy-vii-gen/

 

 

ZAMYKAM!


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq