Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Pompa wody AISIN - ostrzeżenie!!!!!!

all_gen pompa wody aisin

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
195 odpowiedzi w tym temacie

#151 Dejwiss

Dejwiss
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Chojnice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:15, 12.07.2017

Ja jeżdżę od 2 tys km na Asahi właśnie :) Polecam.

Użytkownik dejwiss11 edytował ten post 19:16, 12.07.2017

  • 0

#152 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:55, 12.07.2017

U mnie pykło 20kkm i narazie spokoj
  • 0

#153 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:48, 12.07.2017

U mnie pykło 20kkm i narazie spokoj

asahi


  • 0

#154 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:38, 13.07.2017

Ja się pokusiłem na Aisina przy wymianie rozrządu, niby japońska wersja jeszcze. 2kkm za mną, więc dużo za mało żeby coś na ten temat mówić.


  • 0

#155 janek8881

janek8881
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Ruda Śląska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:05, 13.07.2017

Ja w grudniu też montowalem Aisina, na szczęście jeszcze japońskiego. Ponad 10kkm i jest ok.
  • 0

#156 Gr3at

Gr3at
  • Forumowicz
  • 190 postów
  • Skąd:Swobnica
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 02:18, 01.09.2017

Rok temu jakoś miałem wymieniany rozrząd (części zamawiane zapewne z Inter Cars) i od tamtego momentu mój silnik ma inny pogłos, jakby inaczej coś się kręciło, działało. Najbardziej to słychać przy hamowaniu silnikiem przy większych obrotach (np. koło 3 tys. obr. z tego co pamiętam). Teraz się przyzwyczaiłem, przejechałem chyba ponad 10kkm (może 20?) i nie widzę niczego podejrzanego. Nie martwi mnie to, bo to nie jest dźwięk tarcia jakiegoś, a bardziej takiego "bzyczenia komara", nie da się tego opisać :D Ogólnie dźwięk ten nie jest irytujący, a wręcz wydawał mi się prawidłowy, bo zawsze jednostajnie, spokojnie się pojawiał przy ruszaniu. Nie wiem jaki to "dźwięk turbo" więc nie wiem czy to samo co u niektórych. Płynu nie ubywa.

 

Wszystko chodzi dobrze, ale zmartwiłem się po obejrzeniu tego tematu. Ciekawe czy mechanik pamięta jaką pompę mi montował (wątpię) i czy jest sens to ruszać. W zasadzie na forum chyba mamy tu dwa raporty o słabej jakości, w tym jeden tragiczny od Setha. Może u mnie to być coś innego (jakaś rolka, czy co to tam jest jeszcze). Auto nigdy mi nie chodziło tak dobrze jak teraz (poza bardzo lekkimi drganiami, których nikt na forum nie rozwiązał). Gdyby wymiana była prosta, to może sam bym zerknął, a tak to widzę, że trzeba grzebać przy rozrządzie. Hamulce regenerowałem, filtry zmieniam i inne rzeczy eksploatacyjne, ale to już dla mnie póki co ponad możliwości. :)


Użytkownik Gr3at edytował ten post 02:18, 01.09.2017

  • 0

#157 malek360

malek360
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Przędzel
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:49, 01.09.2017

W lutym robiłem na GMB i też wyje jakby pasek był za mocno naciągnięty :/ 


  • 0

#158 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:15, 01.09.2017

To co teraz kupić?
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#159 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:31, 01.09.2017

Nie można wszystkiego najgorszego zrzucić na pompę wody. Malek właśnie ma ten dylemat. Ma pompę GMB, coś wyje i wskazuje jednocześnie na pompę i nadmiernie napięty pasek. Masz wątpliwości? wyeliminuj jedną. Zbyt napięty pasek, przeważa nad wadliwą pompą.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Srebrny edytował ten post 13:33, 01.09.2017

  • 0

#160 Gr3at

Gr3at
  • Forumowicz
  • 190 postów
  • Skąd:Swobnica
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:16, 03.09.2017

To ja odpuszczam temat. Jak coś się stanie to będę mieć na uwadze pompę i w razie czego będzie trzeba wzywać rzeczoznawcę.


  • 0

#161 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 10:27, 11.09.2017

gorzej jak Ci się rozleci ta pompa na wysokich obrotach, wtedy możesz mieć silnik do remontu albo wymiany, a dlaczego na wysokich obrotach? - w hondzie z reguły po "strzeleniu" paska na wolnych obrotach wałki tak się ustawiają że nie występują spustoszenia w silniku, na wysokich już tak kolorowo nie jest i tu loteria...


Użytkownik rafisz edytował ten post 10:27, 11.09.2017

  • 0

#162 DemonX

DemonX
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES automat
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:19, 16.10.2017

Montuję :

Rozrząd Bosch ( 2 paski i 2 rolki ) 255 zł,
Pompa wody Dolz 74 albo Aisin japan 90 zł.
Będzie dobrze?

Użytkownik DemonX edytował ten post 15:47, 16.10.2017

  • 0

#163 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:12, 17.10.2017

No przecież że jak zamontujesz Aisina to może być różnie. O tym jest ten temat. Ja wybrałbym dolza


  • 0

#164 DemonX

DemonX
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES automat
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:10, 17.10.2017

No przecież że jak zamontujesz Aisina to może być różnie. O tym jest ten temat. Ja wybrałbym dolza

Byłem w InterCars i tam dali pompę Aisina - Koreańską, więc zrezygnowałem i kupiłem "hiszpańskiego" - Dolca. Kod kreskowy opakowania 843 ... made in ECC.


Użytkownik DemonX edytował ten post 17:00, 17.10.2017

  • 0

#165 AdamAdi

AdamAdi
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Aleksandrów Kujawski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:13, 03.01.2018

Przy wymianie rozrzadu byla wymieniona pompa na Aisin ale pod koniec 2015r... Temp trzyma sie, zadnego wycia (chyba) nie ma albo nie slysze a ma przejechane kolo 40 tys km
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, pompa wody aisin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq