Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Przetwornica-Ballast HID Ksenon OEM vs Podróbki China

all_gen ksenon hid przetwornica

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#16 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 15:00, 01.01.2017

lub zapłonnik...;) trzepa pozamieniać stronami i wszystko będzie jasne;)


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#17 michaladam

michaladam
  • Klubowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Olkusz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:23, 01.01.2017

35W.

Skąd pewność, że przetwornica?

Sprawdzałeś żarnik?

Pozdrawiam
- Artur

jakieś dwa miesiące temu żarniki kupiłem nowe, takie jak był po 130 zeta za szt :D a zapłonnik jest ok, wszystko sprawdzone, podejrzewam przetwornice bo podaje iskrę, ale nie zawsze, niekiedy jest tak, że muszę pokręcić światłami z 10 razy...

nie ważne jak to pozamieniam stronami, zawsze od strony kierowcy mam problem, nie zapala zawsze, niekiedy dopiero po kilkukrotnym uruchomieniu świateł


  • 0

#18 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 16:47, 01.01.2017

lPvd8Wi.jpg

U mnie była taka.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#19 michaladam

michaladam
  • Klubowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Olkusz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:57, 01.01.2017

dzięki za pomoc  :ok


  • 0

#20 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:17, 01.01.2017

Jak pokazywałem stronę wcześniej kupować tylko i wyłącznie oryginalne ballasty. Zamiast mitsubishi electric kupiłem teraz przetwornice koito Japan z Mazdy rx8.

Jako że patent montaż innych przetwornic niż oem już przerabiałem przy zamontowaniu chińskiego gówna i nie są narażone już na wilgoć. Lampy nie parują i problemów wszelkich brak. 

 

Przykład:

 

http://i.frg.im/SQXK...491-0-3_600.jpg


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#21 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 18:52, 01.01.2017

dzięki za pomoc  :ok

Nie ma sprawy ;)

...nie są narażone już na wilgoć.

To jak je przymocowałeś?

Lampy nie parują i problemów wszelkich brak.

Uważasz, że na parowanie lamp wpływ mają przetwornice?
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#22 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:05, 01.01.2017

http://japancars.ru/...&nplblk=B__0800

 

 

Brak uszczelki nr 15 na pewno na to wpływa. U mnie lampy przestały parować dopiero gdy wymieniałem owe uszczelki, ale to było za czasów gdy jeszcze były oem przetwornice. Zamocowałem je w innych miejscach, do tego przetwornice uszczelniłem silikonem gdzie się tylko dało w jakieś szczeliny itp.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#23 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 20:28, 01.01.2017

Dobry pomysł, żeby zamienić te gąbkowe uszczelki na gumowe.

Czyli musiałeś rzeźbić, żeby zamknąć/uszczelnić otwór od spodu lampy, przez który przechodzi zapłonnik - łączy się OEMowa przetwornica?

c1tBs27.jpg

Dlatego najlepiej brać OEMowe - MITSUBISHI ELECTRIC.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#24 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:19, 13.01.2017

Jest przepiękny sukces. W końcu wpasowałem idealnie nowe przetwornice koito.

Różnica kolosalna na plus oczywiście, gdy wcześniej narzekałem na te żarówki, ale to z racji chińskich przetwornic.

Teraz jazda w nocy to bajka. Śmiem twierdzić że jest i lepiej od mitsubishi electric.

Po prostu miałem już dość, bo dwa używane ballasty mitsu, mi padły po niecałym roku.

Następnie zamontowałem Chińskie, ale to był duży błąd,  teraz zamontowałem bardzo popularne przetwornice z rx8,toyoty,porsche w cenie średnio 100 zł za używkę szt(moje z 2008r z rx8). Na dniach zrobię manuala jak wkomponować te nowe przetwornice. Pozdrawiam 

 

 

Przetwornice :

DENSO-KOITO KDLT002 DDLT002 D2S/D2R

 

Żarówki:

Osram Xenarc Blue Intense D2S

 

 

Foto:

2358361100_1484331542_thumb.jpg


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#25 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 18:07, 14.01.2017

Trawę na poboczu spalisz :-P

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#26 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 18:21, 14.01.2017

Slepak czekamy na szersze info! Akurat temat mam na tapecie,i z ciekawoscia zobacze co to wymysliles-bo efekt jest super!
  • 0

#27 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:11, 15.01.2017

Edit:

http://www.accordklu...nda-accord-vii/

 

Pozdrawiam


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#28 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 20:22, 15.01.2017

Manual ciekawy, napewno przyda sie na forum. Mam pytanie, jak wymiana takiej przetwornicy poprawia oswietlenie? Zdecydowana wiekoszosc przetwornic ma takie same parametry, w sumie kazda przwidziana jest na 2000 godzin swiecenia.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#29 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:21, 15.01.2017

No już ten sam temat pokazuje nam ile tak naprawdę znaczą same przetwornice i że to co jest napisane na etykiecie urządzenia często mija się z prawdą.

Sam wydałem sporo euro na żarówki, a efekt oświetlenia był mizerny. Do tego stopnia że już rozmyślałem nad zmianą soczewek na jakieś renomowane.

Także ostatnie kilka miesięcy jeździłem na samych Chińskich przetwornicach, po zamontowaniu Koito różnica jest oszałamiająca i dopiero wtedy żarówki pokazały co potrafią. Co do porównania z Mitsubishi electric to uważam że Koito i tak wypada lepiej. A żarówki osram miałem zamontowane także w oryginalnych przetwornicach.

Po przesiedzeniu kilku godzin na google, wszędzie firma Koito-Denso brylowała jako jedne z lepszych przetwornic dostępnych na rynku. 

 


Użytkownik ślepak edytował ten post 21:27, 15.01.2017

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#30 maciejno

maciejno
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:43, 21.07.2017

no ja mam spryski i samopoziomowanie, ale nie jestem pewien czy mam kupić 35W czy 55W :D

przetwornica mi klękła już i na dniach muszę zamówić coś nowego, a przyznam szczerze, że jestem zielony w temacie ksenonów


Sam jesteś sprysk :)))

Przecież to spryskiwacze.

Swoją droga, sam się zastanawiać co zrobić, gdyż nawet halogeny w accordzie VIIi ustępują mojemu wcześniejszemu Siedemnastoletniemu autu z ksenonami.

Chyba homologowane pędy wchodzą w grę jedynie.

Miał ktoś pozytywne doświadczenia?

Chodzi mi głównie o chłodzenie w upały. Wiem, że są do każdy dziennej DLRy, ale pytanie pozostaje, np. bardzo upalna noc za granicą.

Użytkownik maciejno edytował ten post 23:49, 21.07.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, ksenon hid przetwornica

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq