Aha, zapomniałem dodać, po ustawieniu łańcucha do pozycji początkowej różnica chyba na wałkach wynosiła ponad jeden ząbek, mechanik stwierdził, że to dużo i łańcuch nadaje się do wymiany.
Nie kupowałem oryginału ponieważ koszt łańcucha, napinaczy, prowadnic i ślizgów wynosił ok. 2000 zł. Kupiłem zamiennik firmy FAI, jedyny, który znalazłem na rynku. Wiem, że kiedyś Febi produkował taki zestaw rozrządu lecz nigdzie już nie mogłem go dostać, był po prostu niedostępnym w magazynach.
Poniżej link do zestawu:
https://eautosklep.c...g,0267,,a0.html
Znalazłem coś takiego w internecie:
Jeździłem po mechanikach ,i w końcu trafiłem na fachowca który mi pomógł.Okazało się to błachostką bo taka część gumowa odchodząca od silnika ,w górnej części po prawej stronie.Po prostu jak jest popękana taka harmonijka z gumy to samochód szarpie na jedynce bo dopływ powietrza do silnika jest nierówny ,wystarczy tą część szczelnie zakleić taśmą lub wymienić na nową (około 100 zł kosztuje) i problemu nie ma.Samochód płynnie rusza i jest po sprawie.Sprawdź ,może masz to samo. "
Ktoś może mi pomoc i wie o która część może chodzić i czy występuje w naszych accordach?