Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Popadanie w serie szarpnięć

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#31 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:13, 13.10.2016

Aha, zapomniałem dodać, po ustawieniu łańcucha do pozycji początkowej różnica chyba na wałkach wynosiła ponad jeden ząbek, mechanik stwierdził, że to dużo i łańcuch nadaje się do wymiany. 

 

Nie kupowałem oryginału ponieważ koszt łańcucha, napinaczy, prowadnic i ślizgów wynosił ok. 2000 zł. Kupiłem zamiennik firmy FAI, jedyny, który znalazłem na rynku. Wiem, że kiedyś Febi produkował taki zestaw rozrządu lecz nigdzie już nie mogłem go dostać, był po prostu niedostępnym w magazynach. 

Poniżej link do zestawu: 

https://eautosklep.c...g,0267,,a0.html


Znalazłem coś takiego w internecie: 

 

 

"Miałem to samo w swojej 316i ,tylko na jedynce szarpanie ,na innych biegach bez problemu. 
Jeździłem po mechanikach ,i w końcu trafiłem na fachowca który mi pomógł.Okazało się to błachostką bo taka część gumowa odchodząca od silnika ,w górnej części po prawej stronie.Po prostu jak jest popękana taka harmonijka z gumy to samochód szarpie na jedynce bo dopływ powietrza do silnika jest nierówny ,wystarczy tą część szczelnie zakleić taśmą lub wymienić na nową (około 100 zł kosztuje) i problemu nie ma.Samochód płynnie rusza i jest po sprawie.Sprawdź ,może masz to samo. "
 
 

Ktoś może mi pomoc i wie o która część może chodzić i czy występuje w naszych accordach?


  • 0

#32 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:22, 13.10.2016

Podejrzewam, że może chodzić o rurę łączącą obudowę filtra powietrza z przepustnicą.


  • 0

#33 wriggler

wriggler
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Poznań/Szczytniki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport 30 yahre
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SD
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:41, 14.10.2016

U mnie szarpanie pojawiało się właśnie przy spokojnym dodawaniu gazu, taka seria kilku delikatnych szarpnięć. Później wyskakiwał P2138. Przeczyszczona przepustnica - dała spokój na rok. Teraz się sytuacja powtórzyła. Odczuwalne szarpnięcia. Wyczyściłem czujnik położenia pedału gazu i na razie spokój. 


  • 0

#34 Sebastian 794

Sebastian 794
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Ropczyce
  • Silnik:2,0
  • Wersja:SPORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:14, 14.10.2016

Gdzie znajduje się ten czujnik położenia gazu??


  • 0
Sebastian794

#35 wriggler

wriggler
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Poznań/Szczytniki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport 30 yahre
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SD
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:56, 14.10.2016

http://www.accordklu...ia-gazu-i-ctdi/


  • 0

#36 RRa

RRa
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Proszowice
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:33, 14.10.2016

Witam

sorki ze dopisuje się do tematu

ale nie mogę sobie poradzić z moją H. 

model 2004 2,4 automat +lpg - auto przez rok jeżdździło aż miło.....

ostatnio coraz gorzej zapala - dłużej trzeba przytrzymać

i w okolicy 1800 do 2200 obrotów szarpie zarówno na benzynie i LPG ( na LPG mocniej)

pojawia się błąd - za uboga mieszanka - zmiana na benzyne na ok 20 km i wszystko wraca do normy czyli wolne obroty ok ale dalej szarpie innych błędów BRAK

świece nowe, filtry też , 

regulacja ok 20 000

przebieg ok 270tys


  • 0

#37 scorpion3m

scorpion3m
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:z Kaszub
  • Silnik:2.0
  • Wersja:coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:55, 14.10.2016

A czytałeś poprzedni post, może trzeba przeczyścić ten potencjometr? :cwaniak: 


  • 0

#38 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:16, 14.10.2016

U mnie szarpanie pojawiało się właśnie przy spokojnym dodawaniu gazu, taka seria kilku delikatnych szarpnięć. Później wyskakiwał P2138. Przeczyszczona przepustnica - dała spokój na rok. Teraz się sytuacja powtórzyła. Odczuwalne szarpnięcia. Wyczyściłem czujnik położenia pedału gazu i na razie spokój.


Przepustnice mialem oczyszczoną, spróbuję zrobic czyszczenie czujnika polozenia gazu.

Witam
sorki ze dopisuje się do tematu
ale nie mogę sobie poradzić z moją H. 
model 2004 2,4 automat +lpg - auto przez rok jeżdździło aż miło.....
ostatnio coraz gorzej zapala - dłużej trzeba przytrzymać
i w okolicy 1800 do 2200 obrotów szarpie zarówno na benzynie i LPG ( na LPG mocniej)
pojawia się błąd - za uboga mieszanka - zmiana na benzyne na ok 20 km i wszystko wraca do normy czyli wolne obroty ok ale dalej szarpie innych błędów BRAK
świece nowe, filtry też , 
regulacja ok 20 000
przebieg ok 270tys


Mialem problem z odpalaniem, dlugo krecil i jak juz odpalił to zaraz gasł silnik. Wystepowaly tez szarpniecia, czynnikiem powodujacym byl niesprawny reduktor (byl nieszczelny i przepuszczal gaz nawet na wylaczonym silniku). Sprawdz tez przewod wychodzacy z reduktora, u mnie mial poprzeczne pekniecia przez co mocniej szarpal i byl slabszy..
  • 0

#39 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:15, 15.10.2016

Panowie mam pytanko, jak w warunkach domowych prawdzic dzialanie czujnika polozenia gazu? Mozna go odlaczyc?
  • 0

#40 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:34, 27.11.2016

Witam wszystkich po długim czasie. Udało mi się usunąć usterkę, czyli szarpania na pierwszym biegu podczas podjeżdżania w korku. 

Wadliwy okazał się czujnik otwarcia przepustnicy (potencjometr). Wymienił mi go elektryk samochodowy wyjmując czujnik z zakupionej przeze mnie przepustnicy (używanej).

Hondzia chodzi teraz idealnie ;) 

 

Problem z tzw. zadławieniem wyeliminowałem poprzez wymianę dziurawego wężyka od podciśnienia, samochód był słabszy i miał taką chwilę zwiechy po wciśnięciu pedału gazu. 

Pozdrawiam wszystkich.


  • 0

#41 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:01, 27.11.2016

Panowie tutaj macie 32 strony z tym problemem http://www.accordklu...przyśpieszenia/


  • 0

#42 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:15, 27.11.2016

Witam wszystkich po długim czasie. Udało mi się usunąć usterkę, czyli szarpania na pierwszym biegu podczas podjeżdżania w korku. 

Wadliwy okazał się czujnik otwarcia przepustnicy (potencjometr). Wymienił mi go elektryk samochodowy wyjmując czujnik z zakupionej przeze mnie przepustnicy (używanej).

Hondzia chodzi teraz idealnie ;)

 

Problem z tzw. zadławieniem wyeliminowałem poprzez wymianę dziurawego wężyka od podciśnienia, samochód był słabszy i miał taką chwilę zwiechy po wciśnięciu pedału gazu. 

Pozdrawiam wszystkich.

Jesteś w stanie powiedzieć o którym dokładnie wężyku piszesz ?


  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#43 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:34, 27.11.2016

Aktualnie nie jestem w stanie Ci powiedzieć ale weżyk wygląda tak: https://www.google.p...A0CkhnXFiaBaoM:

 

Z tego co kojarzę nie ma takich wężyków dużo, spokojnie jesteś w stanie sprawdzić wszystkie. Jutro zobaczę i mogę zrobić zdjęcie. 

Polecam sprawdzić dokładnie wężyki od spodu i od dołu, mój miał od dołu poprzeczne pęknięcia. Z góry wgl tego nie było widać.


  • 0

#44 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:57, 28.11.2016

A wiecie co, miałem/mam od kilku dni ze na zimnym silniku po odpaleniu,ruszam i dodaje leciutko gazu to auto zaczyna kangury robic,odpuszcze dodam spowrotem i nic. Dzieje się tylko tak po dluzszym postoju. I przeczytalem post o czujniku polozenia przepustnicy. I dzis rano wsiadam w auto,zanim odpalam i jade kilkanascie razy energicznie deptam pedal gazu. Odpalam i nic! Może faktycznie trzeba go wyczyścić i on jest problemem. Zobaczymy, przez kilka dni będę najpierw deptal gaz zeby to pobudzic i dopiero odpalal.
  • 0

#45 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:03, 28.11.2016

Aktualnie nie jestem w stanie Ci powiedzieć ale weżyk wygląda tak: https://www.google.p...A0CkhnXFiaBaoM:

 

Z tego co kojarzę nie ma takich wężyków dużo, spokojnie jesteś w stanie sprawdzić wszystkie. Jutro zobaczę i mogę zrobić zdjęcie. 

Polecam sprawdzić dokładnie wężyki od spodu i od dołu, mój miał od dołu poprzeczne pęknięcia. Z góry wgl tego nie było widać.

Ok, dzięki. Gdy będę miał możliwość, to porozglądam się trochę pod maską.

No chyba, że będziesz akurat w stanie zrobić jakieś zdjęcie, to chętnie skorzystam z takowej wskazówki :)


  • 0

Pozdrawiam,
Michał






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq