Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Big Brake Kit Accord VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
89 odpowiedzi w tym temacie

#16 carpe_diem

carpe_diem
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Kozienice Oslo
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:56, 02.08.2016

Wielkość kół jest ta sama tylko ciężar inny w tescie.Mysle że przy słabszym aucie różnice były by większe.
  • 0

#17 Indii

Indii
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:52, 03.08.2016

Oprócz walorów użytecznych (skuteczność hamowania) liczą się również walory estetyczne. Niestety przy feldze 19"" seryjne hamulce wyglądają trochę śmiesznie.

 

carpe_diem Ty masz 305 mm z tyłu, wejdzie tam 320 mm ? :)


Użytkownik Indii edytował ten post 11:36, 31.03.2018

  • 0

#18 carpe_diem

carpe_diem
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Kozienice Oslo
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:36, 03.08.2016

Oprócz walorów użytecznych (skuteczność hamowania) liczą się również walory estetyczne. Niestety przy feldze 19"" seryjne hamulce wyglądają trochę śmiesznie.
 
Przód jeśli chodzi o tarcze postanowione - wskakuje 355 mm z Nissana 370Z. Jeśli chodzi o tył to waham się między przednią tarczą z VII gena, a przednia tarczą z VIII gena.
 
carpe_diem Ty masz 305 mm z tyłu, wejdzie tam 320 mm ? :)

Myślę że jak z przodu wejdzie 355 to z tyłu wejdzie 320
  • 0

#19 pabian88

pabian88
  • Forumowicz
  • 1 postów
  • Skąd:wrexham
  • Silnik:2.2
  • Wersja:es
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:23, 20.08.2016

Witam, chcialbym w accordzie vii 2.2 icdti wpakowac na przod dwutloczkowy zacisk z accorda viii i tarcze 320 mm. Jest wiele niepewnosci, czy pompa wytrzyma, czy felgi sie uda zalozyc i wejda bez dystansow, czy to wszystko zagra jak powinno, moze mi ktos choc troszke doradzic, pozdrawiam!

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#20 bartosz37

bartosz37
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Krk, Wwa
  • Silnik:k24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:26, 27.08.2016

Planuję wymianę hamulców na taki zestaw jak ma autor na przedniej osi 320mm oraz 300mm na tylnej z dwoma tłoczkami. Ręczny ma działać na tarczy.

Oś przednia:

Czy po mimo opisu aukcji wskazującego na to, że zaciski brembo pracują max z 320mm, to czy to są te modele z wątku i czy zadziałają z tarczą z drugiego linku?

http://allegro.pl/br...6415786259.html

http://allegro.pl/ta...6447268917.html

Czy macie kontakt do osoby, która pomoże z adapterami?

Oś tylna:

Jaki jest najszybszy sposób montażu tarczy 300mm? Czy możecie rozpisać się na temat opcji z CRVki i opcji instalacji 300mm lub 320mm tarcz z acco?

 

Chciałbym, żeby tarcze na obu osiach były wentylowane.

Na myśli mam na przykład takie tarcze do tyłu:

http://allegro.pl/ta...6447266585.html

Czy one zagrają z seryjnym zaciskiem, który na chwilę obecną jest na przedniej osi?

Pozdrawiam Bartosz


Użytkownik bartosz37 edytował ten post 20:28, 27.08.2016

  • 0

#21 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2821 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 116
Super

Napisano 17:47, 20.11.2016

Ile kolego za te twoje adaptery pod zaciski z RX8?:> 

 

Dzięki za fajnie i rzeczowo opisaną foto relację, na razie pomyślę nad samym tyłem.  Bo mam jedną RX8 pod domem na części.


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#22 bartosz37

bartosz37
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Krk, Wwa
  • Silnik:k24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:50, 21.04.2017

Witam,

Czy nie wiecie, czy adapter do zacisku na tarczę z CRVki pasuje również do Tourera?

Miał ktoś styczność? Czy ewentualnie, ktoś byłby chętny podjechać do mechnika, żeby rzucił okiem, czy pasuje do kombi?

Stawiam piwka.

Pozdrawiam
Bartosz


Mam na myśli adapter od A1.


  • 0

#23 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:27, 22.04.2017

Kolego... ale w tourerze mamy tarczo-bębny, a więc inaczej to działa niż w sedanie. Dużo trudniej będzie to wszystko ogarnąć, aby miało ręce i nogi.


Użytkownik tarjei86 edytował ten post 11:28, 22.04.2017

  • 0

#24 bartosz37

bartosz37
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Krk, Wwa
  • Silnik:k24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:45, 22.04.2017

Kolego... ale w tourerze mamy tarczo-bębny, a więc inaczej to działa niż w sedanie. Dużo trudniej będzie to wszystko ogarnąć, aby miało ręce i nogi.

Dzięki za info. Nie wiedziałem, że w sedanie nie ma tarczo-bębnów, byłem przekonany, że są tak samo jak w CRVce. Osobiście nie jestem zwolennikiem tego rozwiązania. Może da się zaadaptować tarcze z sedana do tourera. Zaciski nie są drogie, może by się udało. Jak myślicie?


  • 0

#25 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:47, 22.04.2017

Sedan jest pod tym względem bardziej wdzięcznym pacjentem do modyfikacji :) Tourer ma niewiele sensownych i dostępnych przeróbek. Nie wiem czy ktokolwiek próbował przerabiać tylne hamulce.

Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk
  • 0

#26 Statom

Statom
  • Administrator
  • 7068 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 68
Super

Napisano 13:04, 22.04.2017

Hej :)

Nie wiem czy ktokolwiek próbował przerabiać tylne hamulce.

Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk

Masz chyba rację (mając wątpliwości), bo ja też nie kojarzę takiej przeróbki na forum...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0
Zajmuję się działem Giełda, ale zanim zadasz mi pytanie na PW w tej sprawie przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów

icon2.png

#27 kuster

kuster
  • Klubowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:27, 22.04.2017

Jakbym miał kombika to pewnie bym to juz ogarnął ^^
Sprawdźcie tarcze z Lexusa IS starsza wersja ma tarczo-bebny z tylu ale nie wiem jaka średnica
Do tgo można zaadoptować zaciski dwutloczkowe z w/w modelu
  • 0

#28 FairFaX

FairFaX
  • Klubowicz
  • 268 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:200+ ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:02, 22.04.2017

Jakbym miał kombika to pewnie bym to juz ogarnął ^^
Sprawdźcie tarcze z Lexusa IS starsza wersja ma tarczo-bebny z tylu ale nie wiem jaka średnica
Do tgo można zaadoptować zaciski dwutloczkowe z w/w modelu

Oj gdyby to było takie proste. Różnice w tarczo bębnie pomiędzy accordem a lexusem IS są dosyć spore.

Zaczynając już od otworu centrującego, gdzie jak wiadomo w Acc mamy 64,1, a w lexusie 60,1 i trzeba by tarcze przetaczać. Średnica bębna jest znacznie różna 170 a 190 mm.

 

Ja sobie odpuscilem przekladki tylu i poprostu kupiłem dobry zestaw tarcze + klocki.


  • 0

#29 kuster

kuster
  • Klubowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:51, 22.04.2017

FaFa to jest kwestia adaptera tylko bo tarcze podpasujesz od innego auta bez problemu trzeba tylko poszukać na początek sprawdzić wymiary z Nissana Primery badz 350Z
Zależy tez jakiej średnicy szukacie czy 280mm starczy czy np 300mm i większe

Kolejna sprawa czy ręczny jest na bębnie czy na zacisku bo jak to pierwsze to tez podpasujesz zaciski wielotłoczkowe;)
  • 0

#30 FairFaX

FairFaX
  • Klubowicz
  • 268 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:200+ ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:08, 22.04.2017

FaFa to jest kwestia adaptera tylko bo tarcze podpasujesz od innego auta bez problemu trzeba tylko poszukać na początek sprawdzić wymiary z Nissana Primery badz 350Z
Zależy tez jakiej średnicy szukacie czy 280mm starczy czy np 300mm i większe

Kolejna sprawa czy ręczny jest na bębnie czy na zacisku bo jak to pierwsze to tez podpasujesz zaciski wielotłoczkowe;)

 

Kurcze jakoś ciężko mi sobie wyobrazić adapter do szczek hamulcowych dla bębna.

Co do adapter dla zacisku, to nie problem, da się zwymiarować i wykonać.

 

W tourerach z tyłu seryjnie mamy tarcze 282mm, a ręczny jest oczywiście na bębnie.
Wg mnie jeśli szukać, to  albo szukać zacisku który będzie pasował do oem tarczy 282mm albo czegoś co ma bęben o bardzo podobnych wymaiarach - tutaj wg. szybkiego szukania 350Z byłby jakąś opcją. Pytanie czy zabawa jest tego warta?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq