Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Mokro pod silnikiem pod aparatem zapłonowym - Accord V 2.0 1997

V accordv 1997 97 wyciek mokro

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 moloh

moloh
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:37, 27.05.2016

Przy wymianie kabli pod aparatem zapłonowym na dole zauważyłem że jest dosyć morko. Nie wiem od czego ten wyciek. Macie jakieś sugestie? Załączam zdjęcia

Załączone pliki


  • 0

#2 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:45, 27.05.2016

Oring do wymiany, a jak pod kopułką tez jej olej??
  • 0

#3 moloh

moloh
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:03, 27.05.2016

Oring do wymiany, a jak pod kopułką tez jej olej??

Pod kopułką nie zauwazyłem ale jutro za dnia przypatrze sie bliżej to Ci napisze.

A jesli będzie to co jeszcze do wymiany?


  • 0

#4 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:14, 27.05.2016

Jesli jest mokro w aparacie to simmerring na wałku, jesli nie to tylko oring który dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym
  • 0

#5 moloh

moloh
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:30, 27.05.2016

Jesli jest mokro w aparacie to simmerring na wałku, jesli nie to tylko oring który dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym

Jak moge sprawdzic czy jest mokro w aparacie? Widać to od razu czy trzeba coś rozkręcać?

Będe dawał jutro znać :) poki co dzieki za nakierowanie :)


  • 0

#6 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 05:48, 28.05.2016

Odkrecasz tylko kopułke, i sprawdzasz czy nie jest ulana od środka olejem
  • 0

#7 moloh

moloh
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:15, 28.05.2016

Odkrecasz tylko kopułke, i sprawdzasz czy nie jest ulana od środka olejem

Nie jestem w stanie odkęcić kopułki bo duzy srubokret nie wchodzi przez brak miejsca przez dolot którego z kolei nie moge zdemontować bo jedna ze śrub jest zardzewiała i za nic nie chce puścić. Ale zrobiłem zdjęcia kopułki od dołu i wygląda tak nieciekawie:

 

https://drive.google...d18xa0VVSFNMMzQ

https://drive.google...NUNJZ1ZjeGhMVm8

https://drive.google...WGJNN0FmTk1xU1U


Użytkownik moloh edytował ten post 12:16, 28.05.2016

  • 0

#8 kamsmol

kamsmol
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:14, 29.05.2016

Nie musi być srubrokret... tam są też śruby na kluczyk chyba 6... bierzesz mała grzechotkę z nasadka i odkrecasz bez problemu... jeśli chodzi o wyciek wydaje mi się że leje spod oringu...

Pozdrawiam
  • 0

#9 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:59, 29.05.2016

Na 90% w aparacie bedzie olej, trzeba wyjąc i wyczyscic aparat przy okazji skontrolujesz stan kopułki i palca.


  • 0

#10 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:58, 29.05.2016

Na 90% w aparacie bedzie olej, trzeba wyjąc i wyczyscic aparat przy okazji skontrolujesz stan kopułki i palca.

 

Nawet na 100%.

Nie masz innego źródła tylko leje się z połączenia kopułka-aparat.

 

Moja opinia to skoro nie jesteś w stanie ogarnąć tego samemu (może byś napisał skąd jesteś to znajdzie się ktoś do pomocy) to polecam zakupić

łożysko aparatu bo twoje pewnie już ma dość.

http://jdmshop.eu/Lo...onda-nachi-6001

 

Uszczelniacz aparatu

http://jdmshop.eu/Us...-bh3888E-BH3888

 

No  i od razu oring

http://haparts.pl/30110-pa1-732.html

 

Aukcje są przykładowe. Obaj sprzedawcy sprawdzeni i polecani.

 

Tak zaopatrzony udajesz się do mechanika. On wymienia, ustawia zapłon na lampie i śmigasz.


  • 0

#11 moloh

moloh
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 31.05.2016

Dzięki Przekowal, pomysle o zakupie tych części. Co do Twojego pytania - jestem z Częstochowy

 

Jednak że auto nie chce załapać może być efektem wycieku z kopułki? Chyba nie? Co zatem? Kable wymienione, aku podładowany i jedynie kreci i kręci. Czyżby świece?


  • 0

#12 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:09, 31.05.2016

A jest iskra na świecy?? może cewka padła??


  • 0

#13 moloh

moloh
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:28, 31.05.2016

Sprawdzę bo w sumie nie zaglądałem. Rozumiem ze jak wyjme jeden z przewodów to powinienem widziec iskre przy kręceniu?
  • 0

#14 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 11:52, 31.05.2016

Jak obudowę świecy dotkniesz do masy to tak. 

 

 

Dzięki Przekowal, pomysle o zakupie tych części. Co do Twojego pytania - jestem z Częstochowy

 

Jednak że auto nie chce załapać może być efektem wycieku z kopułki? Chyba nie? Co zatem? Kable wymienione, aku podładowany i jedynie kreci i kręci. Czyżby świece?

 

Zalany aparat olejem może być również przyczyną. 

Na dłuższą metę przy zalanym aparacie zazwyczaj pada cewka,może paść kopułka, wypalić styk na palcu lub może zrobić się nalot uniemożliwiający przekazanie prądu na świece itp.  więc zaczyna się reakcja łańcuchowa. 


  • 0

#15 moloh

moloh
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:28, 31.05.2016

Nie ma iskry. Jutro postaram sie rozkręcić kopułke i wrzuce zdjęcia jeśli sobie nie poradze to pozostaje mi mechanik


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, accordv, 1997, 97, wyciek, mokro

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq