Przy wymianie kabli pod aparatem zapłonowym na dole zauważyłem że jest dosyć morko. Nie wiem od czego ten wyciek. Macie jakieś sugestie? Załączam zdjęcia
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Mokro pod silnikiem pod aparatem zapłonowym - Accord V 2.0 1997
#1
Napisano 21:37, 27.05.2016
#2
Napisano 21:45, 27.05.2016
#3
Napisano 22:03, 27.05.2016
Oring do wymiany, a jak pod kopułką tez jej olej??
Pod kopułką nie zauwazyłem ale jutro za dnia przypatrze sie bliżej to Ci napisze.
A jesli będzie to co jeszcze do wymiany?
#4
Napisano 22:14, 27.05.2016
#5
Napisano 22:30, 27.05.2016
Jesli jest mokro w aparacie to simmerring na wałku, jesli nie to tylko oring który dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym
Jak moge sprawdzic czy jest mokro w aparacie? Widać to od razu czy trzeba coś rozkręcać?
Będe dawał jutro znać poki co dzieki za nakierowanie
#6
Napisano 05:48, 28.05.2016
#7
Napisano 12:15, 28.05.2016
Odkrecasz tylko kopułke, i sprawdzasz czy nie jest ulana od środka olejem
Nie jestem w stanie odkęcić kopułki bo duzy srubokret nie wchodzi przez brak miejsca przez dolot którego z kolei nie moge zdemontować bo jedna ze śrub jest zardzewiała i za nic nie chce puścić. Ale zrobiłem zdjęcia kopułki od dołu i wygląda tak nieciekawie:
https://drive.google...d18xa0VVSFNMMzQ
https://drive.google...NUNJZ1ZjeGhMVm8
https://drive.google...WGJNN0FmTk1xU1U
Użytkownik moloh edytował ten post 12:16, 28.05.2016
#8
Napisano 07:14, 29.05.2016
Pozdrawiam
#9
Napisano 07:59, 29.05.2016
Na 90% w aparacie bedzie olej, trzeba wyjąc i wyczyscic aparat przy okazji skontrolujesz stan kopułki i palca.
#10
Napisano 19:58, 29.05.2016
Na 90% w aparacie bedzie olej, trzeba wyjąc i wyczyscic aparat przy okazji skontrolujesz stan kopułki i palca.
Nawet na 100%.
Nie masz innego źródła tylko leje się z połączenia kopułka-aparat.
Moja opinia to skoro nie jesteś w stanie ogarnąć tego samemu (może byś napisał skąd jesteś to znajdzie się ktoś do pomocy) to polecam zakupić
łożysko aparatu bo twoje pewnie już ma dość.
http://jdmshop.eu/Lo...onda-nachi-6001
Uszczelniacz aparatu
http://jdmshop.eu/Us...-bh3888E-BH3888
No i od razu oring
http://haparts.pl/30110-pa1-732.html
Aukcje są przykładowe. Obaj sprzedawcy sprawdzeni i polecani.
Tak zaopatrzony udajesz się do mechanika. On wymienia, ustawia zapłon na lampie i śmigasz.
#11
Napisano 09:54, 31.05.2016
Dzięki Przekowal, pomysle o zakupie tych części. Co do Twojego pytania - jestem z Częstochowy
Jednak że auto nie chce załapać może być efektem wycieku z kopułki? Chyba nie? Co zatem? Kable wymienione, aku podładowany i jedynie kreci i kręci. Czyżby świece?
#13
Napisano 11:28, 31.05.2016
#14
Napisano 11:52, 31.05.2016
Jak obudowę świecy dotkniesz do masy to tak.
Dzięki Przekowal, pomysle o zakupie tych części. Co do Twojego pytania - jestem z Częstochowy
Jednak że auto nie chce załapać może być efektem wycieku z kopułki? Chyba nie? Co zatem? Kable wymienione, aku podładowany i jedynie kreci i kręci. Czyżby świece?
Zalany aparat olejem może być również przyczyną.
Na dłuższą metę przy zalanym aparacie zazwyczaj pada cewka,może paść kopułka, wypalić styk na palcu lub może zrobić się nalot uniemożliwiający przekazanie prądu na świece itp. więc zaczyna się reakcja łańcuchowa.
#15
Napisano 21:28, 31.05.2016
Nie ma iskry. Jutro postaram sie rozkręcić kopułke i wrzuce zdjęcia jeśli sobie nie poradze to pozostaje mi mechanik
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, accordv, 1997, 97, wyciek, mokro
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 Feb 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 Sep 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 Aug 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 Jul 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 Jul 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych