Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dławienie się silnika DIESEL

VII dławienie diesel

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#16 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • Skąd:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:15, 18.04.2016

Możesz sprawdzić samodzielnie stan EGR. Jest oddzielny wątek o tym. Nie jest to jakos skomplikowane.

Użytkownik nie2dampi edytował ten post 10:16, 18.04.2016

  • 0

#17 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:33, 18.04.2016

http://www.accordklu...-egr-22-i-ctdi/


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#18 Kostolany

Kostolany
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:00, 23.04.2016

Hej

 

Dziś w niezależnym serwisie Hondy ( mechanik z dlugoletnim doświadczeniem w serwisie Honda) podlaczyl mojego Accorda pod kompa i zero bledow. MAF na biegu jalowym lekko lubil wyskoczyc na chwile poza gorna granice  ( norma to chyba 570 czegos , a on czasem wyskakiwal na 576) stad zapobiegawczo zostal wyczyszczony razem z MAPem. Fura ciagnie bez problemu ale na niskich biegach ( 1,2,3,4) jadac 1500-1900 mam wrazenie jakby cos ja trzymalo nadal, czasem to sa mniej niz sekundowe zadlawienia- mechanik nie wychwycil ich. 

 

Odradzil mi demontaz EGR poniewaz jego zabrudzenie bylo by zasygnalizowane bledem w silniku ( mniejszy przeplyw powietrza). Czy jest ktos z WLKP kto posiada taki silnik i za dobra flaszke chce sie przejechac moim samochodem w celu podzielenia sie odczuciami - potrzebuje porownawczego samochodu. 

 

Jakies sugestie co do diagnozy?

 

Pozdrawiam


  • 0

#19 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:10, 23.04.2016

EGR nie musi wywalac bledu. Moj sie nie dlawil tylko slychac bylo taki bardzo nieladny klekot... wczoraj czyscile EGR ( bledow brak ) a foto jak wygladal EGR masz u mnie w ostatnim wpisie. Polecam bo nic trudnego w wyjeciu nie ma a ja dzis uswiadczylem moze ze w 30% przyspieszan pojawial sie klekot gdzie wczesniej byl prawie non stop. Teraz zaczynam urlop ale po urlopie zabiore sie za czyszczenie kolektora, bo jesli sie zdecydujesz na odświeżenie EGRa to sam zobaczysz co sie dzieje we wlocie do kolektora.

Jest tez temat na angielskim forum gdzie kilka osob mialo problem z szarpaniem itd i egr pomogl wiec nie stracisz nic jak sprobujesz ;) pozdro
Dodam ze klepanie w 90% przypadkow mialem od minimum 4k mil. Nie bylo dnia zeby zniknelo calkowicie a po czyszczeniu jak chcialem dzis pokazac koledze z forum to podczas 40min jazdy nie udalo sie zademonstrowanie ;)
  • 0

#20 Kostolany

Kostolany
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:28, 23.04.2016

Czy muszę demontować kolektor  czy wystarczy cos takiego kupić? https://www.youtube....h?v=D_ectjSZPhE. Dodam ,ze juz wiem gdzie jest EGR ale nie wiem gdzie jest kolektor, trche atechniczny jestem ,ale sie nie poddam :)


  • 0

#21 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:22, 23.04.2016

Egr na luzie wyjmiesz sam. Kolektor juz odrobine trudniej ale jest DIY na angielskim forum. Poszukam linka. Co do tego srodka od LM to nie wiem. Widzialem zdjecia jak to jest zawalone u chlopakow nawet po 100k mil przebiegu i skoro uzywali srubokretow do zdrapywania tego syfu a potem srodkow do czyszczenia piekarnikow a dalej schodzilo im pare godzin na wyczyszczenie tak w zasadzie nieduzego elementu to nie wroze super rezultatu z tym srodkiem z filmiku :) wyczysc narazie EGR i sprawdz czy bedzie poprawa. Wyzbieraj tez syf z wlotu do kolektora wkladajac paluchy na ile sie da i tyle
  • 0

#22 Kostolany

Kostolany
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:21, 24.04.2016

A podlinkujesz mi gdzie jest ten kolektor i jak go zdemontowac? Bylbym cholernie wdzieczny!!!!


  • 0

#23 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:31, 24.04.2016

http://typeaccord.co...ke-2-cars-done/
Moga byc drobne roznice jako ze polift i przedlift maja egry w roznych miejscach ale powinno pomoc
Ale lepiej zacznij od egr i ocen czy czujesz sie na silach ;)
  • 0

#24 Kostolany

Kostolany
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:31, 24.04.2016

Pomecze jeszcze bo majowka idzie i juz widze jakie bede mial zajecie :)  1. Czym to czyscic , jkaimi srodkami, bo nic nie wspomina tu. 2. Czy w przypadku EGR moge cos *cenzura*?? W sensie cos zle odkrece , nie tak i go uszkodze? 


  • 0

#25 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:34, 24.04.2016

Przygotuj duuuuuuzo szmat, zakup sobie gumowe rekawiczki i to kilk par bo naprawde ciezko to zmyc z rak. Ja mialem akurat preparat LiquiMoly Throttle body cleaner por reka ale ludzie uzywali break cleanerow, ekstrakcyjnej itd. W poliftach egr sterowany jest nie elektronicznie jak w przedliftach ale podcisnieniem wiec ja podwazylem zeby otworzyc zawor srubokretem a potem gdzie sie dalo dotrzec czyscilem srubokretem z nawinieta szmatka. Uwazaj zeby nie uszkodzic membranki/poduchy gumowej ktora rusza zaworem przy podwazaniu a poza tym chyba raczej nie da sie nic spieprzyc. Przynajmniej mi sie nie udalo
  • 0

#26 luk_kub

luk_kub
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:BB
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:36, 01.06.2016

U mnie pomogło czyszczenie zaworu EGR plus do tego demontaż kolektora dolotowego (trochę mi to zajęło) i dokładne wyczyszczenie. Kanały były mocno przewężone co ograniczało dopływ powietrza. Teraz widzę dużą poprawę. Nie polecam czyszczenia bez demontażu, bo resztki mogą powędrować dalej do silnika.


  • 0

#27 Kostolany

Kostolany
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:20, 01.06.2016

U mnie pomogło czyszczenie zaworu EGR plus do tego demontaż kolektora dolotowego (trochę mi to zajęło) i dokładne wyczyszczenie. Kanały były mocno przewężone co ograniczało dopływ powietrza. Teraz widzę dużą poprawę. Nie polecam czyszczenia bez demontażu, bo resztki mogą powędrować dalej do silnika.

Witam,

 

Juz wiemy co sie stalo. Potencjmetr pedala gazu byl walniety. Na poczatku nie pokazywal bleu , ale ja czulem, ze cos jest nie tak. Jezdzilem wiec tak po 1000km tygodniowo az wkoncu wywalilo CHECK ENGINE i bald pedala gazu. Jestem po wymianie i jest ok!! Tak wiec jezeli macie podbne objawy , ale nie pokazuje bledu nie oznacza to , ze to nie jest to!!  Pozdrawiam i dziekuje za pomoc!


  • 0

#28 Fargo

Fargo
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:24, 28.06.2016

U mnie pomogło czyszczenie zaworu EGR plus do tego demontaż kolektora dolotowego (trochę mi to zajęło) i dokładne wyczyszczenie. Kanały były mocno przewężone co ograniczało dopływ powietrza. Teraz widzę dużą poprawę. Nie polecam czyszczenia bez demontażu, bo resztki mogą powędrować dalej do silnika.

Cześć

Czy miałeś jakieś problemy z ponownym montażem przewodów i listwy paliwa? tj. np. wycieki itp. W ESM jest napisane, że trzeba odpowietrzać układ, czy to robiłeś?

Pozdrawiam


  • 0

#29 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:25, 29.06.2016

Samo czyszczenie ze szlamu wlotu do kolektora ssącego + EGR + czujniki (MAP/MAF) robi bardzo dużą różnicę w jeździe auta, nie musisz demontować całego kolektora.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#30 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:25, 29.06.2016

Daje, daje, tylko że niestety w kolektorze właśnie jest najwięcej syfu.... to co u mnie było na przepustnicy oraz przed i za nią i na map sensorze to nawet się takiego widoku nie spodziewałem. Także raczej też muszę się zabrać za demontaż kolektora żeby miało to ręce i nogi. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, dławienie, diesel

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq