Witam
Jestem właścicielem Accorda VII 2004 2.2 od przebiegu 70 tys km, aktualnie 230 tys, olej 5w40 zmieniany co ok 15 tys, od jakiegoś czasu pojawia się i znika ikona silnika i błąd P2004: Intake Manf Runner Control Stuck Open bank1 a).
Informacje o zamrożonych ramkach: ------------------
Obciążenie silnika = 22,353 %
Temperatura płynu chłodzącego = 62 °C
Ciśnienie w kolektorze dolotowym = 14,504 psi
Obroty silnika obr./min = 812 rpm
Prędkość (OBD) = 0 km/h
Temperatura powietrza na wlocie = 29 °C
Przepływ przez masowy przepływomierz powietrza = 10,58 g/s
Ciśnienie w szynie paliwowej = 3 959,53 psi
Sterowana recyrkulacja spalin EGR = 4,706 %
Błąd w układzie recyrkulacji spalin EGR = 0 %
Radzę sobie z tym jeżdżąc na wyższych obrotach niż standardowo, mam wrażenie, że pomaga, bo jak daje go komuś z rodziny to błąd pojawia się znacznie częściej.
Problem istnieje od ponad roku.
Co o tym myślicie?
Użytkownik szymon123 edytował ten post 18:56, 05.04.2016