XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z kodem P2004 Accord ictdi
#1
Napisano 16:22, 27.08.2013
bardzo prosze o pomoc gdyz problem jak na razie jest nie do przeskoczenia przez ASO i innych "magikow".
Accord Tourer 2004 diesel przebieg okolo 220 tys. wymieniony lancuch rozrzadu.
praktycznie caly czas swieci sie check a kod bledu to P2004. Wiem, ze wielokrotnie temat byl walkowany, czytany przeze mnie i mam wrazenie, ze ten moj przypadek to jakis dziwolag...
Podczas jazdy jednostajnej np. przy 2 000 obrotow czuc tak jakbym rownomiernie dodawal i odejmowal gazu, dodatkowo przy odpuszczeniu gazu np do 1 800 obrotow na 2 czy 3 biegu i ponownym jego wcisnieciu czuc jakies czarpniecie od silnika, jakby jakies przepuszczenie...
dodatkowo przy 2 000 obrotow wciskajac pedal gazu, zdarza sie ze auto nie ma zadnej reakcji, dopiero po puszczeniu pedalu i ponownym wcisnieciu czuc te moc ...
wymienilem czujniki podsicnienia 2 sztuki, wyczyscilem styki od czujnikow, od czujnika przy przepustnicy...
wyczyscilem przepustnice i efektu pozytywnego nie ma.....
Prosze pomozcie mi, gdyz jezdze autem od 4 lat i nie chce go zmieniac.... jest zbyt zajfajny
co za licho moze tak psuc frajde z jazdy tym autem ?
z gory dziekuje za skuteczna pomoc
Wojtek
#3
Napisano 19:17, 27.08.2013
#4
Napisano 21:00, 27.08.2013
Czy katalizator wplyw na takie zjawisko jak brak reakcji na gaz a po puszczeniu i wcisnieciu ponownym zareagowanie silnika i turbiny?
#5
Napisano 21:33, 27.08.2013
po podłączeniu pod kompa pokazał właśnie ten sam błąd P2004 więc wyczyściłem elektrozawór imrc i jak narazie jest wszystko ok.
#6
Napisano 21:39, 27.08.2013
katalizator jak jest zapchany/przypchany powoduje różne dziwne rzeczy i powoduje dziwne zachowania których komputer bezpośrednio nie pokarze.
Zawsze warto sprawdzić, tym bardziej że jest to łatwe i nic nie kosztuje. jedna osoba gazuje na postoju, a druga przystawia dłoń ( w rękawiczce) do tłumika, i wyczujesz czy spaliny nie sa zbyt blokowane. powinno mocno konkretnie dmuchac przy gazowaniu.
#7
Napisano 14:47, 28.08.2013
#8
Napisano 22:06, 04.09.2013
Przebieg na liczniku to 152k ale wiem ze jak kupowalem mial okolo 180k wiec teraz 220k jest ok
Bylem u "muzyczki", mielismy nierowna walke ze zlosliwoscia rzeczy martwych ale jakos sie udalo zdiagnozowac.
Wiemy ze blokuje sie czujnik podcisnienia ten palastykowy przy imrc (metalowa banka). Blokuje sie na 87st otwarcia.
Zobaczymy jak bedzie po przelozeniu go pionowo.
#9
Napisano 22:37, 23.10.2013
U mnie też wyskakuje błąd P 2004 . Na początku objawiało się ciągłym świeceniem kontrolki z tym błędem , po wyczyszczeniu zaworu IMRC , ZGASŁA , ale po nagrzaniu silnika (zauważyłem jak przejadę 100-120 km) zapala się kontr. a następnego dnia jak porządnie ostygnie to gaśnie . Myślę że kupię na allegro używany zawór IMRC za 180 zł z czujnikami i z tym zaworkiem na podciśnienie zwany grzybkiem i zamienię z moim i zobacze co będzie się działo . Może ktoś ma jakiś jeszcze pomysł , bo ja już nie wiem co wymienić ?
[ Dodano: 2013-10-23, 23:41 ]
A jeszcze dodam że autko chodzi bez zmian czy świeci czy nie świeci kontrolka z tym błędem . Jedyne co zauważyłem to jak się już dziadostwo zaświeci to przy dodawaniu gazu kopci trochę na czarno .
#10
Napisano 12:13, 15.10.2014
#11
Napisano 17:37, 15.10.2014
#12
Napisano 19:35, 15.10.2014
U stefana pomogło popsikanie w przewody i czujniki silikonem w spreju i nie tylko jemu. A paliwo nie ma znaczenia. Ciekawe jaki masz przebieg bo po 200 tys to kolektory dolotowe od sadzy są przytkane w około 20%.....
#13
Napisano 09:31, 16.10.2014
#14
Napisano 21:04, 16.10.2014
Happy Owner Never Drives Anything else.
#15
Napisano 07:09, 17.10.2014
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych