Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z kodem P2004 Accord ictdi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stefan_bemowo

Stefan_bemowo
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:22, 27.08.2013

Witam wszystkich,
bardzo prosze o pomoc gdyz problem jak na razie jest nie do przeskoczenia przez ASO i innych "magikow".
Accord Tourer 2004 diesel przebieg okolo 220 tys. wymieniony lancuch rozrzadu.
praktycznie caly czas swieci sie check a kod bledu to P2004. Wiem, ze wielokrotnie temat byl walkowany, czytany przeze mnie i mam wrazenie, ze ten moj przypadek to jakis dziwolag...

Podczas jazdy jednostajnej np. przy 2 000 obrotow czuc tak jakbym rownomiernie dodawal i odejmowal gazu, dodatkowo przy odpuszczeniu gazu np do 1 800 obrotow na 2 czy 3 biegu i ponownym jego wcisnieciu czuc jakies czarpniecie od silnika, jakby jakies przepuszczenie...
dodatkowo przy 2 000 obrotow wciskajac pedal gazu, zdarza sie ze auto nie ma zadnej reakcji, dopiero po puszczeniu pedalu i ponownym wcisnieciu czuc te moc ...

wymienilem czujniki podsicnienia 2 sztuki, wyczyscilem styki od czujnikow, od czujnika przy przepustnicy...
wyczyscilem przepustnice i efektu pozytywnego nie ma.....

Prosze pomozcie mi, gdyz jezdze autem od 4 lat i nie chce go zmieniac.... jest zbyt zajfajny :)

co za licho moze tak psuc frajde z jazdy tym autem ?

z gory dziekuje za skuteczna pomoc :)

Wojtek
  • 0

#2 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:55, 27.08.2013

problemy zaczely sie po wymianie rozrzadu?
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#3 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:17, 27.08.2013

Sprawdź czy katalizator nie zapchany.
  • 0

#4 Stefan_bemowo

Stefan_bemowo
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:00, 27.08.2013

Problem nniestety pojawil sie jeszcze przed wymiana rozrzadu.

Czy katalizator wplyw na takie zjawisko jak brak reakcji na gaz a po puszczeniu i wcisnieciu ponownym zareagowanie silnika i turbiny?
  • 0

#5 mielewel

mielewel
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:33, 27.08.2013

u mnie tez ostatnio po dłuższej trasie i kilkominutowym postoju w korku zapalił mi się check
po podłączeniu pod kompa pokazał właśnie ten sam błąd P2004 więc wyczyściłem elektrozawór imrc i jak narazie jest wszystko ok.
  • 0

#6 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:39, 27.08.2013

auto z 04' równie dobrze możesz mieć ten podany przebieg x2.
katalizator jak jest zapchany/przypchany powoduje różne dziwne rzeczy i powoduje dziwne zachowania których komputer bezpośrednio nie pokarze.
Zawsze warto sprawdzić, tym bardziej że jest to łatwe i nic nie kosztuje. jedna osoba gazuje na postoju, a druga przystawia dłoń ( w rękawiczce) do tłumika, i wyczujesz czy spaliny nie sa zbyt blokowane. powinno mocno konkretnie dmuchac przy gazowaniu.
  • 0

#7 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 14:47, 28.08.2013

tu kolega muzyczka wytłumaczył jak pozbyć się błędu p2004 : http://www.accordklu...der=asc&start=0, zrobiłeś już wszystko tak jak tu jest napisane?
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#8 Stefan_bemowo

Stefan_bemowo
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:06, 04.09.2013

Dzieki Panowie za podpowiedzi...
Przebieg na liczniku to 152k ale wiem ze jak kupowalem mial okolo 180k wiec teraz 220k jest ok :)

Bylem u "muzyczki", mielismy nierowna walke ze zlosliwoscia rzeczy martwych ale jakos sie udalo zdiagnozowac.
Wiemy ze blokuje sie czujnik podcisnienia ten palastykowy przy imrc (metalowa banka). Blokuje sie na 87st otwarcia.

Zobaczymy jak bedzie po przelozeniu go pionowo.
  • 0

#9 marcin28el

marcin28el
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Moryń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:37, 23.10.2013

Witam wszystkich .
U mnie też wyskakuje błąd P 2004 . Na początku objawiało się ciągłym świeceniem kontrolki z tym błędem , po wyczyszczeniu zaworu IMRC , ZGASŁA , ale po nagrzaniu silnika (zauważyłem jak przejadę 100-120 km) zapala się kontr. a następnego dnia jak porządnie ostygnie to gaśnie . Myślę że kupię na allegro używany zawór IMRC za 180 zł z czujnikami i z tym zaworkiem na podciśnienie zwany grzybkiem i zamienię z moim i zobacze co będzie się działo . Może ktoś ma jakiś jeszcze pomysł , bo ja już nie wiem co wymienić ???

[ Dodano: 2013-10-23, 23:41 ]
A jeszcze dodam że autko chodzi bez zmian czy świeci czy nie świeci kontrolka z tym błędem . Jedyne co zauważyłem to jak się już dziadostwo zaświeci to przy dodawaniu gazu kopci trochę na czarno .
  • 0

#10 Grzeeechu

Grzeeechu
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executiva
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:13, 15.10.2014

Hej, mam ten sam cholerny blad....z tymże żadnych objawów nie mam tylko check engine. Problem pojawił sie jak zatankowalem ropke za 4,99... Ehh... Następne zalalem Hance najlepsza verve i auto zawariowalo... Raz zapalił check raz zgasł i tak kilka razy. Teraz to pali sie cały czas nawet jak skasuje go na kompie, ale silnikowo żadnych zmian. Macie moze pomysł co i jak. Dodam ze czyscilem zawór , sprawdzone wszystkie czujniki wszystko ok. Czy to mozliwe ze przytkala sie po tym cholernym paliwie??
  • 0

#11 Grzeeechu

Grzeeechu
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executiva
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:37, 15.10.2014

Stefano_bemowo co rozumiesz przez określenie "ułożenie pionowo"... Nie moge sobie tego jakos wyobrazic 😃😃
  • 0

#12 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 19:35, 15.10.2014

U stefana pomogło popsikanie w przewody i czujniki silikonem w spreju  i nie tylko jemu. A paliwo nie ma znaczenia. Ciekawe jaki masz przebieg bo po 200 tys to kolektory dolotowe od sadzy są  przytkane  w około 20%.....


  • 0

#13 Grzeeechu

Grzeeechu
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executiva
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:31, 16.10.2014

Hmmm przejechane ma ok 226 tys. Czyli proponujesz jeszcze spojrzeć na kolektory??
  • 0

#14 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:04, 16.10.2014

Popatrz na te zdjęcia czy warto ;)

 

http://typeaccord.co...ning-on-i-ctdi/


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#15 Grzeeechu

Grzeeechu
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executiva
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:09, 17.10.2014

😃😃
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq