Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Regeneracja DPF

VIII #dpf #regeneracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
420 odpowiedzi w tym temacie

#301 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:02, 23.02.2018

http://www.accordklu...-13#entry794389
  • 0

#302 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:54, 27.02.2018

A z tym czyszczeniem to mi się wydaje ze mocne środki chemiczne mogą uszkadzac powłokę w DPFe


Wkład jest z krzemu pokrytego tlenkiem glinu i tlenkiem ceru, a na nich osadzone są cząstki platyny. Chemia dostępna w sprzedaży krzywdy mu nie zrobi.
  • 0

#303 Copretti

Copretti
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:R
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:46, 28.02.2018

Może ktoś podać jakiś przetestowany środek do czyszczenia?
  • 0

#304 Szymooo

Szymooo
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:11, 06.03.2018

Filtr wykrecony i wyslany do czyszczenia mechanicznego. Od dwoch firm z ktorymi sie kontaktowalem dostalem odpowiedz ze po zalozeniu filtra "należy zrobić adaptację filtra dpf czyli wgrać wymianę filtra na nowy". Wiecie dokladnie jak to zrobic?

Czekajac na filtr zastanawiam sie nad olejem. Ostatnie dwie wymiany byl 5w30 (niestety nie wiem jakiej marki). Czy warto zmieniac do 0w30? Czy zostac przy 5w30? Mysle o Castrolu Edge.

Ale jesteś pewien że on był w trakcie procedury wypalania? A nie że sie chłodził etc.? Polifty maja inną pompę wtryskową może to być przyczyna.

A co do wypalania w czasie jazdy, hamowanie silnikiem czy postój nie przerywa wypalania, bo inaczej stracilibyscie temperaturę. Mam nagrany filmik gdy np w momencie hamowania silnikiem spalanie chwilowe wskazuje 1/2 kreski.


Dalbys rade podeslac ten filmik na e-mail? To filmik z calego wypalania?(szymooo@poczta.onet)
  • 0

#305 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:00, 06.03.2018

adaptację zrobisz tylko za pomocą komputera, który ma taką funkcję;

olej możesz zmienić na 0w, byle nie Castrol - po resztę szczegółów zapraszam do wątku olejowego, albo do sklepu zmienolej.pl (partner forum, z mega wiedzą na temat olejów);

pozdrawiam


  • 0

#306 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:31, 06.03.2018

Castrol z pewnego źródła nie będzie zlym olejem. Oczywiście można wlać coś jeszcze lepszego. Ja przy zmianie wypłukałbym dodatkowo silnik przed zalaniem nowej oliwy. Tak jak wspominał kolega wcześniej, wszystko zostało już opisane w odpowiednich wątkach.

Użytkownik Wojto edytował ten post 20:32, 06.03.2018

  • 0

#307 Szymooo

Szymooo
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:50, 15.03.2018

Filtr zalozony po mechanicznej regeneracji w EuroVat. Ale poki co problem ze znalezieniem kogos kto wykona adaptacje/wyzeruje filtr czastek stalych. (jestem w UK, w Polsce byloby pewnie latwiej)

Wydaje mi ze skanerem/interfejsem nie da rady tego zrobic. Kilku diagnostykow z ktorymi sie kontaktowalem odsylaja do ASO Hondy tlumaczac sie brakiem oprogramowania do Hondy.

Jutro podjedzie kumpel z Delphi Autocom (kabel + laptop) zobaczymy czy cos da sie zrobic.

Jak macie jakies doswiadczenia z adaptowaniem jako nowy dajcie znac. Ja w temacie podlaczania do jakiegokowiek skanera/interfejsu jestem "zielony"

(Olej zaleje Mobil 1 ESP 5w-30)

Niby ostatnia prosta do uporania sie z DPFem a tu zakret z glupim wyzerowaniem .

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
  • 0

#308 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:06, 15.03.2018

Mam nadzieję, że delphi autocom pomoże. Daj znać
  • 0

#309 Szymooo

Szymooo
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:00, 17.03.2018

Sprawa zalatwiona. Jednak podjechalem do elektrodiagnostyka. Wyzerowal wszystko/adaptowal jako nowy. Sprawdzil wszystkie parametry i stwierdzil ze bardzo dobrze wyczyscili filtr. Nie probowalismy Delphi Autocomem z kumplem. Zalezalo mi zeby poprawnie wgrac filtr, nie tylko zeby zniknela kontrolka z wykrzyknikiem.

Jedna rzecz wyszla zastanawiajaca. Od ostatniego pozytwnego wypalania minelo ponad 200 mil lub km. A co w takim razie z wypalaniem w Hondzie, ktore mialo miejsce ok 100 km temu? Nigdy bym nie pomyslal ze w Hondzie moga cos zrobic nie tak jak nalezy i nie przyznac sie ze wypalanie sie nie udalo lub niedokonczylo.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
  • 0

#310 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:11, 17.03.2018

Sterownik pamięta tylko wypalanie standardowe, serwisowego chyba nie rejestruje
  • 0

#311 Szymooo

Szymooo
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:16, 17.03.2018

To nawet bylaby dobra imformacja bo wiedzialbym ze Acordzik tez sie wypalal samodzielnie. Wiec moze samo czyszczenie DPFa zalatwi problemy. I bedzie sie wypalal poprawnie byle by mu nie przerywac.

Musze zaczac lac lepsze paliwo czy zwykly diesel na Shellu bedzie ok?

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
  • 0

#312 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 06:16, 22.03.2018

Witam. Na mnie padło po raz drugi. Od ostatniego wypalania serwisowego przejechałem 3500 km bez problemów do dzisiaj. Nie zauważyłem, żeby dpf chciał się wypalać przez ten okres co bardzo mnie dziwiło. Dzisiaj jadąc do pracy zapaliła mi się kontrolka bez wykrzyknika. Miałem tym razem okazję przegonić auto ale niestety po kilku kilometrach - kontrolka z wykrzyknikiem i tryb awaryjny. I znów dylemat co robić...


  • 0

#313 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:15, 22.03.2018

Nic to nie da, problem z filtrem będzie ten sam... Trzeba jednak wyczyścić


Użytkownik Wojto edytował ten post 09:16, 22.03.2018

  • 0

#314 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:20, 22.03.2018

@Wojto - używałeś czyszczących dodatków do paliwa przy ostatnim wypalaniu? Jeśli przejeździł od wypalenia 3.5 tys. kilometrów to filtr masz jeszcze w dobrej kondycji. Mi się włączał tryb awaryjny co ok. 1000km i dodatkami rozwiązałem problem. Przez ostatni rok raz miałem tryb awaryjny, ale wyjątkowo go wtedy "przykisiłem" krótkimi odcinkami. Pozdrawiam
  • 0

#315 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:55, 22.03.2018

Ostatnio to miałem wypalanie serwisowe, nie stosowałem żadnych dodatków do tego, problem w tym, że od tego czasu nie wypalał się normalnie i od razu kontrolka ostrzegawcza (auto było zimne) i zanim się silnik zagrzał to pojawiła się kontrolka z wykrzyknikiem...
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq