XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#301
Napisano 16:02, 23.02.2018
#302
Napisano 19:54, 27.02.2018
A z tym czyszczeniem to mi się wydaje ze mocne środki chemiczne mogą uszkadzac powłokę w DPFe
Wkład jest z krzemu pokrytego tlenkiem glinu i tlenkiem ceru, a na nich osadzone są cząstki platyny. Chemia dostępna w sprzedaży krzywdy mu nie zrobi.
#303
Napisano 11:46, 28.02.2018
#304
Napisano 13:11, 06.03.2018
Czekajac na filtr zastanawiam sie nad olejem. Ostatnie dwie wymiany byl 5w30 (niestety nie wiem jakiej marki). Czy warto zmieniac do 0w30? Czy zostac przy 5w30? Mysle o Castrolu Edge.
Ale jesteś pewien że on był w trakcie procedury wypalania? A nie że sie chłodził etc.? Polifty maja inną pompę wtryskową może to być przyczyna.
A co do wypalania w czasie jazdy, hamowanie silnikiem czy postój nie przerywa wypalania, bo inaczej stracilibyscie temperaturę. Mam nagrany filmik gdy np w momencie hamowania silnikiem spalanie chwilowe wskazuje 1/2 kreski.
Dalbys rade podeslac ten filmik na e-mail? To filmik z calego wypalania?(szymooo@poczta.onet)
#305
Napisano 15:00, 06.03.2018
adaptację zrobisz tylko za pomocą komputera, który ma taką funkcję;
olej możesz zmienić na 0w, byle nie Castrol - po resztę szczegółów zapraszam do wątku olejowego, albo do sklepu zmienolej.pl (partner forum, z mega wiedzą na temat olejów);
pozdrawiam
#306
Napisano 20:31, 06.03.2018
Użytkownik Wojto edytował ten post 20:32, 06.03.2018
#307
Napisano 13:50, 15.03.2018
Wydaje mi ze skanerem/interfejsem nie da rady tego zrobic. Kilku diagnostykow z ktorymi sie kontaktowalem odsylaja do ASO Hondy tlumaczac sie brakiem oprogramowania do Hondy.
Jutro podjedzie kumpel z Delphi Autocom (kabel + laptop) zobaczymy czy cos da sie zrobic.
Jak macie jakies doswiadczenia z adaptowaniem jako nowy dajcie znac. Ja w temacie podlaczania do jakiegokowiek skanera/interfejsu jestem "zielony"
(Olej zaleje Mobil 1 ESP 5w-30)
Niby ostatnia prosta do uporania sie z DPFem a tu zakret z glupim wyzerowaniem .
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#308
Napisano 21:06, 15.03.2018
#309
Napisano 01:00, 17.03.2018
Jedna rzecz wyszla zastanawiajaca. Od ostatniego pozytwnego wypalania minelo ponad 200 mil lub km. A co w takim razie z wypalaniem w Hondzie, ktore mialo miejsce ok 100 km temu? Nigdy bym nie pomyslal ze w Hondzie moga cos zrobic nie tak jak nalezy i nie przyznac sie ze wypalanie sie nie udalo lub niedokonczylo.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#310
Napisano 09:11, 17.03.2018
#311
Napisano 09:16, 17.03.2018
Musze zaczac lac lepsze paliwo czy zwykly diesel na Shellu bedzie ok?
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#312
Napisano 06:16, 22.03.2018
Witam. Na mnie padło po raz drugi. Od ostatniego wypalania serwisowego przejechałem 3500 km bez problemów do dzisiaj. Nie zauważyłem, żeby dpf chciał się wypalać przez ten okres co bardzo mnie dziwiło. Dzisiaj jadąc do pracy zapaliła mi się kontrolka bez wykrzyknika. Miałem tym razem okazję przegonić auto ale niestety po kilku kilometrach - kontrolka z wykrzyknikiem i tryb awaryjny. I znów dylemat co robić...
#313
Napisano 09:15, 22.03.2018
Nic to nie da, problem z filtrem będzie ten sam... Trzeba jednak wyczyścić
Użytkownik Wojto edytował ten post 09:16, 22.03.2018
#314
Napisano 13:20, 22.03.2018
#315
Napisano 15:55, 22.03.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych