Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Regeneracja DPF

VIII #dpf #regeneracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
420 odpowiedzi w tym temacie

#181 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:34, 01.10.2016

Robiłeś jakiś update softu?
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#182 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 17:21, 01.10.2016

Kolego nie obraz sie, ale jesli ty zamiast cieszyc sie jazda to sprawdzasz codziennie ile gramow sadzy zapycha ci filtr DPF i zastanawiasz sie kiedy wyjechac nim na trase zeby wypalic go to zostalo tylko sie smiac bo na placz jest juz za pozno. Ty czesciej bedziesz zmieniac olej w silniku niz jezdzic na stacje tankowac auto :lol:
Zawsze mi sie wydawalo ze to samochod jest dla wlasciciela, a nie wlasciciel dla samochodu ...
Wniosek jest jeden - sprzedaj lepiej tego accorda bo zameczysz i auto i siebie :wacko:

Wysłane z mojego Redmi Note 3 za pomocą Tapatalk 2

Użytkownik Uniek edytował ten post 17:27, 01.10.2016

  • 0

#183 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:54, 01.10.2016

spoko, dzięki za troskę;

codziennie nie sprawdzam - nie naciągaj faktów pod swoje chore teorie, a jazdą się naprawdę cieszę - 

 

wczoraj komputer podłączałem pierwszy raz od ok. 5000 km - także spoko, przeżyję;

inni mają większe problemy - powiedzmy, że na razie korzystam z tego, że innych problemów accord nie sprawia; to naprawdę żadne wyrzeczenie dla mnie, żeby podłączyć komputer

ciekawi mnie teoria z wpływem oleju na zachowanie DPFa, więc powiedzmy, że dla innych się trochę poświęcę;

ale ciebie to nie dotyczy, no bo ty usunąłeś i jesteś najszczęśliwszy na świecie; możesz wreszcie cieszyć się jazdą i  w końcu samochód jest dla ciebie, a nie ty dla samochodu;

 

 

miłego turlania po podłodze ze śmiechu

 

 

@hefi - żadnego update'u nie było; aktualnie jest to, z czym accord wyjechał 11.2012 z salonu


Użytkownik piotr2012 edytował ten post 18:57, 01.10.2016

  • -1

#184 fatek

fatek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:44, 03.10.2016

w mondeo mk4 2.0tdci wycialem przy okolo 200tys, zero dymienia,nawet po sofcie na 170 kucy.

hanka narazie ma filtr bo maly nalot raptem 120 tysi,jak sie zapcha ja sie z nim nie bede cackal tylko "jedno ciecie i po kliencie":)

robil mi to kolega heko polecany przez hefi.

wystarczy poczytac troche ze nawet wymieniony filtr stwarza problemy.

mozna zalozyc temat KASTRACJA FILTRA  gdzie i dobrze to zrobic, zeby nie denerwowac sie spartolona robota.


Użytkownik fatek edytował ten post 18:48, 03.10.2016

  • 0

#185 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:16, 04.10.2016

Jedno skomplikowane cięcie i jak masz szczęście nowotwór wycięty....
Ciekawe kiedy w Polsce coś się pod tym względem zmieni.

Tak z ciekawości jak takie samochody przegląd przechodzą ? Pewnie tak samo jak inne trupy jeżdżące po ulicach....

Jak dpf jest taki problematyczny to może poprostu nie kupować aut które go maja ? Jest spory wybór szczególnie teraz jak diesle powoli są w odwrocie.

Użytkownik hangie edytował ten post 09:19, 04.10.2016

  • 0

#186 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 10:11, 04.10.2016

Jedno skomplikowane cięcie i jak masz szczęście nowotwór wycięty....
Ciekawe kiedy w Polsce coś się pod tym względem zmieni.

Tak z ciekawości jak takie samochody przegląd przechodzą ? Pewnie tak samo jak inne trupy jeżdżące po ulicach....

Jak dpf jest taki problematyczny to może poprostu nie kupować aut które go maja ? Jest spory wybór szczególnie teraz jak diesle powoli są w odwrocie.


Przeczytaj sobie ostatnich pare stron to wszystko bedziesz wiedzial ;)

Wysłane z mojego Redmi Note 3 za pomocą Tapatalk 2
  • 0

#187 tomtytus

tomtytus
  • Forumowicz
  • 253 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:55, 04.10.2016

hangie, już zaspakajam Twoją ciekawość:

 

wjeżdżam swoim trupem bez DPF'a na stację diagnostyczną, diagnosta wkłada czujnik do wydechu i po odczytaniu poziomu emisji spalin (który mieści się w normie) auto przechodzi wszystkie inne testy i wyjeżdżam z przeglądem.

 

No chyba, że zapomnę o przykręceniu kratki (bo mam ciężarówkę) albo okaże się, że gaśnica jest już nieważna.

 

Wtedy mam problem :)


  • 0

#188 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 14:04, 04.10.2016

Przeciez po wycieciu dpf poziom emisji spalin praktycznie sie nie zmienia. Wklejalem wczesniej link accorda z dpf i po wycieciu jak wygladaja wyniki spalin.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#189 fatek

fatek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:26, 04.10.2016

pseudo ekologow nie brak na kazdym forum. :ckm:


  • 0

#190 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 21:19, 04.10.2016

pseudo ekologow nie brak na kazdym forum. :ckm:


Niech obsmaruja sie sadza z wydechu i zrobia czarny protest ;)

Wysłane z mojego Redmi Note 3 za pomocą Tapatalk 2
  • 0

#191 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:14, 05.10.2016

Niech obsmaruja sie sadza z wydechu i zrobia czarny protest ;)

Wysłane z mojego Redmi Note 3 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Wczesniej byla dyskusja - dymi czy nie dymi. Niestety dymi... nie tak jak passerati w tedeiku, ale dymi. Na drodze nikt tego nie zobaczy w lusterku, ale jak pojedziesz za swoim autem, to jednak bedzie roznica. 

 

Dlaczego tak twierdze? Wystarczylo wjechac na hamownie. Przed wycieciem czysto, ani grama dymu, po usunieciu DPFa na wyzszych obrotach na 3/4/5 biegu pojawia sie klasyczna czarna chmura.


  • 0

#192 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:23, 05.10.2016

@kamilski usunąłeś u siebie? Niedługo sam zostanę :)
  • -1

#193 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:15, 05.10.2016

Skoro z I bez DPF nie ma roznicy w tym co wydziela samochod to czym ten DPF sie zapycha ? :)

 

Z tego co pamietam to na przegladzie nie mierza tych spalin za dokladnie. Takie testy trzeba robic pod obciazeniem. Na przegladzie powinny sprawdzac fizycznie czy DPF jest czy nie ma.

Tak czy inaczej szkodza czasu na dyskusje tutaj nikt nikogo do niczego nie przekona a niektorzy ludzie tak jak kiedys wycinali katalizatory tak teraz DPF a potem beda usuwac AD Blue.

 

 

PS. Kiedys spotkalem taksowkarza co jezdzil bez filtra powietrza bo uwazal ze jest nie potrzebny I to jakis wymysl zbedny co zamula silnilk.

PS2. W UK od lutego 2014 na przegladzie sprawdzaja fizyczna obecnosc filtra. Ale ludzie I tak kombinuja ze puche zostawiaja a srodek jest wywalany :P


Użytkownik hangie edytował ten post 17:24, 05.10.2016

  • 0

#194 fatek

fatek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:38, 05.10.2016

PS2. W UK od lutego 2014 na przegladzie sprawdzaja fizyczna obecnosc filtra. Ale ludzie I tak kombinuja ze puche zostawiaja a srodek jest wywalany :P

pucha zawsze zostaje jak robi to fachowiec a nie pseudo fachowiec. :zoltek:

  • 0

#195 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:22, 06.10.2016

@kamilski usunąłeś u siebie? Niedługo sam zostanę  :)

 

no niestety, poległem w końcu. Po 15kkm od wymiany oleju na Motula zaświecił się i już żadne kolejne wypalanie nie pomogło... zapieprzył się na amen chyba.

 

Ale inna sprawa jest taka, że mówi się, że filtr zamula... a umnie czy z filtrem czy bez parametry silnika na hamowni takie same. Także sam nie wiem o co w tym chodzi. 

 

Plusy:

- koniec z ciągłym zapychaniem

 

Minusy:

- dymienie

- głośniejsza praca

 


Użytkownik kamilski edytował ten post 11:25, 06.10.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq