A to był też polift? Mi w ASO i mechanik mówił że to normalne Głuchy by usłyszał przynajmniej wiatraki bo chodza na full
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#271
Napisano 12:35, 15.02.2018
W poszukiwaniu mocy...
#272
Napisano 12:41, 15.02.2018
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 12:42, 15.02.2018
#273
Napisano 12:55, 15.02.2018
Ale jesteś pewien że on był w trakcie procedury wypalania? A nie że sie chłodził etc.? Polifty maja inną pompę wtryskową może to być przyczyna.
A co do wypalania w czasie jazdy, hamowanie silnikiem czy postój nie przerywa wypalania, bo inaczej stracilibyscie temperaturę. Mam nagrany filmik gdy np w momencie hamowania silnikiem spalanie chwilowe wskazuje 1/2 kreski.
Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 12:56, 15.02.2018
W poszukiwaniu mocy...
#274
Napisano 13:04, 15.02.2018
Przy hamowaniu silnikiem nie przerywa, ale pedałem tak - mija kilka/kilkanaście sekund i spalanie znowu skacze do końca skali kiedy z powrotem wejdzie na obroty i zaczyna działać dodatkowy wtrysk. Przynajmniej jak tak to widzę, ale machanikiem żadnym nie jestem.
#275
Napisano 13:15, 15.02.2018
ok to ciekawe, wiem że pierwsze hondy miały problem z dpf bo za często się wypalał i zmienili soft. ja ich trochę przerobiłem i wychodzi że są jakieś różnice. i większośc tematów dotyczy jak patrze przedliftów niz poliftów.
W poszukiwaniu mocy...
#276
Napisano 13:42, 15.02.2018
A w ogóle to chciałem napisać, że poziom "wstrząsów" silnika w czasie wypalania zależeć może od stpnia rzeczywistego zapełnienia filtra.
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 14:17, 15.02.2018
#277
Napisano 01:24, 16.02.2018
1. regeneracji/czyszczenia filtra przez firme "genesis turbo" z "aledrogo'. Cisnieniem wody 10 bar za 999 zl. Nastepnie montaz filtra. Wymiana oleju. Kasowanie bledu poprzez wymuszone wypalanie filtra. I problem powinien zniknac?
2. Czy moze lepiej zamiennik hiszpański z 1500 zl?
Potem juz tylko lanie dodatkow do paliwa, lepsze paliwo i jazda. Plus sprawdzanie ppziomu oleju.
Skad macie takie dokladne pomiary cisnien i zawartosci sadzy? Sami podlaczacie sie pod komputer Hondy czy jezdzicie do specjalistow za kazdym razem?
Wie ktos ile maxymalnie km mozna przejechac na konrolce dpf z wykrzyknikiem?
#278
Napisano 06:11, 16.02.2018
Co do czyszczenia, ja jak będę musiał to oddam do eurovat.
#279
Napisano 06:19, 16.02.2018
W instrukcji straszą, że można katalizator uszkodzić - tylko się zastanawiam jak? Może ktoś bardziej obcykany napisze?
Ale mnie bardziej denerwuje w trybie awaryjnym - brak mocy, maks 3000 obrotów, no i tempomat nie działa;
#280
Napisano 08:22, 16.02.2018
#281
Napisano 08:44, 16.02.2018
Jakim komputerem sprawdzacie te podstawowe rzeczy odnosnie dpf'u (ciśnienia, temp spalin). Ktos pisal o "OBD vs 150" za 250 zl. Znacie takie urzadzenie. Warto?
#282
Napisano 10:31, 16.02.2018
Nadmiar oleju na pewno nie miał wpływu na szybkie zapełnienie filtra - zresztą w aso sprawdzają zawsze poziom po wypaleniu.
Co do czujnika - pisałem wyżej.
O komputerach poczytasz więcej w dziale "diagnostyka"
Pozdrawiam
#283
Napisano 12:57, 16.02.2018
Najlepiej jak by kupił ten kabel honda hds. Tylko po wypaleniu jak dobrze pamietam też trzeba ręcznie skasowac wskaźnik zapełnienia filtra?
W poszukiwaniu mocy...
#284
Napisano 15:18, 16.02.2018
Użytkownik Wojto edytował ten post 15:18, 16.02.2018
#285
Napisano 01:35, 17.02.2018
Komputer musi mieć opcję wypalania DPFa, te podstawowe mogą nie mieć - to już sprzedawca powinien wiedzieć, ale trudno od niego oczekiwać, że będzie znał dokładnie co komputer może zrobić w każdej marce i w każdym modelu. Ja mam delphi 150e.
Nadmiar oleju na pewno nie miał wpływu na szybkie zapełnienie filtra - zresztą w aso sprawdzają zawsze poziom po wypaleniu.
Co do czujnika - pisałem wyżej.
O komputerach poczytasz więcej w dziale "diagnostyka"
Pozdrawiam
A Twoj Delphi 150e ma opcje wypalania. Ile takie urządzenie kosztuje?
Ja znalazlem cos takiego (angielski e-bay sorki)
https://rover.ebay.c...tm/302641020252
Lub wrzuc link do takiego jak Twoje Delphi 150e z odpowiednim kablem zeby byl. Tak z ciekawosci. Tak na przyszłość. Po naprawie zeby kontrolowac poziom zapchania filtra i zapobiegac kolejnym 'wykrzyknikom".
Dalej nic nie ruszylem w temacie naprawy Hondy. Stoi spokojnie i tylko na nia patrze. Moze po weekendzie. Robie rozpoznania co i jak. (Swoja droga tez wystawilem ja tez na sprzedaz zobaczymy. Chcialem wrzucic do dzialu Sprzedaz na forum ale cos mnie blokowalo).
Użytkownik Szymooo edytował ten post 01:43, 17.02.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych