Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Luz zaworowy-> mechanik -> problem

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#31 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:20, 28.11.2015

Tak jak było napisane elementy który wpadł jest aluminiowy więc magnes odpada. Jeśli masz pomysł jak to wyciągnąć to napisz przyda się koledze.


  • 0

#32 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:39, 28.11.2015

Koledzy, odebrałem samochód od mechanika. Cały czas twierdził że to jego wina i że za długo z tym zeszło, ale w końcu się udało. Wyciągnął to już jakoś pod ciśnieniem z tego co mi tłumaczył, nie wiem nie wnikam - mam tylko cicha nadzieje że nic nie uszkodził i że wszystko będzie OK. A teraz co do ustawienia luzów... Zawory jak klekotały tak klekotają dalej (wydaje mi się że jeden, ale z moim słuchem kiepsko) Twierdzi że na 3 cylindrach zawór był dopchnięty czy coś takiego, mówił żebym zrobił z 10tyś i znowu trzeba by było je przeglądnąć - co myślicie o takich podejściu??

 

No ale teraz wam powiem co wyszło na dobre - przed regulacja strasznie szatkował silnik, tak jak by wypadał zapłon i tak też pokazał komputer że na wszystkich jest wypadanie zapłonu. Kupiłem oryginalne świece i cewki za 1500pln.... Mechanikowi kazałem złożyć wszystko na starych świecach i cewkach. Co się okazało? Po regulacji jak ręką odjął silniczek pracuje równiutko i prawie nie czuć że cyka delikatnie czasami go tak przyszarpie. Tylko te zawory mnie denerwują bo je jednak słyszę. Po weekendzie zmienię te nowe świece i cewki mam nadzieje że będzie jeszzcze lepiej.


  • 0

#33 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:47, 28.11.2015

Tak jak było napisane elementy który wpadł jest aluminiowy więc magnes odpada. Jeśli masz pomysł jak to wyciągnąć to napisz przyda się koledze.


Mozna wjechac takimi lapkami na sprężynce ( chwytak) ma ok 10 mm średnicy.
  • 0

#34 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:00, 28.11.2015

No to super że udało się wyprowadzić ten problem, nie wiem czy kolejny raz pojechałbym do tego mechanika na regulację, raczej poszukałbym kogo innego :)


  • 0

#35 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:18, 28.11.2015

Juz nigdy nie pojade do niego...Taka reklame sobie zrobił. Ale czy faktycznie za 10tyś trzeba jechac jeszcze raz? I czy możliwe że po regulacji dalej słychać zawory?


  • 0

#36 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 17:52, 28.11.2015

Zalezy czy dobre luzy ustawił i co uznałes za fakt ze je słychać... Ustawione poprawnie słychać lekko przy otwartej masce, po zamknięciu juz praktycznie mało kto zwróci uwagę... Ja bym jednak znalazł kogoś z forum w okolicy dla samego sprawdzenia... 2 dni temu koledze ustawialem miesiąc po mechaniku... Obaj lapalismy się za głowę, a mechanik uchodził za sprawdzonego w rodzinie...

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#37 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:15, 28.11.2015

Mogę nagrać film i napewno bedzie słychać, przy zamkniętej słuchać i to bardzo.


  • 0

#38 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:28, 28.11.2015

Jesteś pewien,że to zawory a nie wtryski?


  • 0

#39 tmaxx88

tmaxx88
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:244
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:39, 29.11.2015

Mi się wydaje że to zawory ale pewny nie jestem, ten gość co ustawiał też mówił że zawory


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq