Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Mój pierwszy kontakt z LPG

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
98 odpowiedzi w tym temacie

#16 kristof

kristof
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • SkÄ…d:Kln
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 04.12.2015

Większe zużycie benzyny

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka

niezauważalnie większe,

 

Ja  również w Neptunie montowaÅ‚em, a z tego co pamiÄ™tam to wÅ‚aÅ›nie dotryski sÄ… po to, bo mieszanka gazu jest sucha, a benzyna w sobie jest bardziej tÅ‚usta i to niby w jakiÅ› sposób ma poprawiać  czy też dodatkowo smarować zawory.


  • 0

VTEC PIJE VTEC ŻYJE


#17 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:15, 04.12.2015

co to tÅ‚ustość paliwa ? (od jednego takiego sÅ‚yszaÅ‚em że gaz jest be  bo wyjaÅ‚awia gaźnik - cokolwiek to znaczy)


Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 21:16, 04.12.2015

  • 0

#18 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:29, 04.12.2015

Jazda na gazie przy gaźniku powodowaÅ‚a robienie dziury w pÅ‚ywaku (bo ocieraÅ‚ siÄ™ o Å›cianki gaźnika), jego utopienie jak miaÅ‚ jechać na benzynie, wylewanie siÄ™ paliwa z gaźnika na kolektor ssÄ…cy i bardzo prawdopodobne BUM jak siÄ™ za późno zauważyÅ‚o. 

Przerabiałem takie rzeczy.

Ale w przypadku sekwencji to jakie ma to znaczenie to nie wiem.

 

Przy suchym gazie po 100kkm przejechanych na gazie powinno w takim razie przynajmniej jakiś zawór wypalić czy cuś :)

Åšrednie spalanie - 12/100

Przejechane ok 110kkm (na jednym reduktorze i tych samych wtryskach - nic nie wymieniane poza filtrami)

 

Ale z drugiej strony - po fotkach widać, że się przyłożyli do montażu więc dotryski rzeczywiście mogą być minimalne i nawet nie odczujesz zwiększonego spalania.

 

Pojeździj, sprawdź, daj znać.

Koniecznie wal do odcinki i nie bój się kręcenia do końca, bo jak ma coś wyjść nie tak to lepiej jak wyjdzie od razu niż za pół roku.


  • 0

#19 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:29, 05.12.2015

Jazda na gazie przy gaźniku powodowała robienie dziury w pływaku (bo ocierał się o ścianki gaźnika)

To powodem nie był gaz sam w sobie tylko brak cieczy w gaźniku w której pływak nomen omen miał pływać. A tak skakał sobie w gazie. Czyli co dalej z tłustością ;)


  • 0

#20 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • SkÄ…d:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 10:42, 05.12.2015

To powodem nie był gaz sam w sobie tylko brak cieczy w gaźniku w której pływak nomen omen miał pływać. A tak skakał sobie w gazie. Czyli co dalej z tłustością ;)

No sam sobie odpowiedziałeś :)
Gaz jest suchy i pływak skacze na sucho, więc szkodzi :diabelgrin: Idąc dalej tym tropem: Brak tłustości powoduje więc dziury :diabelfaja:


  • 0

#21 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • SkÄ…d:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 10:51, 05.12.2015

No sam sobie odpowiedziałeś :)
Gaz jest suchy i pływak skacze na sucho, więc szkodzi :diabelgrin: Idąc dalej tym tropem: Brak tłustości powoduje więc dziury :diabelfaja:


Na sucho bez zadnego poślizgu jeszcze nikt bez problemow nie jezdzil dlugo.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#22 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 13:14, 05.12.2015

Dobra dobra. Smarowanie musi być. To pewne.
Ale wracając do tematu to instalacja została oceniona. Czy ewentualnie jakieś pytania jeszcze są?


Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#23 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • SkÄ…d:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:30, 05.12.2015

no to ja mam jeszcze pytania :)

czy oni ściągają kolektor do wiercenia?

Na jaką temp masz ustawione przez nich przełączanie na LPG?

Czy mają jakieś do wyboru przełączniki PB/LPG? Można zobaczyć też fotkę jak estetycznie (lub nie) go zamontowali?

No ja swoje zadałem, i wciąż czekam na odpowiedzi od autora wątku


  • 0

#24 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:03, 05.12.2015

Nie upieram się przy smarowaniu tylko zanurzeniu w cieczy. Czyli jakby gaz (w stanie skroplonym) odparował w komorze pływaka to pływak by się nie przetarł (odparowuje w parowniku) :) Tak więc gaz nie jest be tylko konstrukcja gaźnika nie przewidywała pracy bez cieczy. Ale gaźników już nie mamy :)


Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 22:05, 05.12.2015

  • 0

#25 dolgoruki

dolgoruki
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • SkÄ…d:Szczecin
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:18, 07.12.2015

no to ja mam jeszcze pytania :)

czy oni ściągają kolektor do wiercenia?

Na jaką temp masz ustawione przez nich przełączanie na LPG?

Czy mają jakieś do wyboru przełączniki PB/LPG? Można zobaczyć też fotkę jak estetycznie (lub nie) go zamontowali?

Nie mam 100% pewności czy ściągają kolektor do wiercenia. Przyznam, że nie dopytałem. Licze na to, że ściągnęli ale przy montazu i tak mnie nie było.

Przełączanie przy 35 stopniach. Przy dzisiajeszych temperaturach 4-9 stopni przełącza po ok 2,5 minuty.

Nie ma przełączników do wyboru. Ponoć do danego strownika jest przypisany dany przełącznik. U mnie przełącznik jest obok włącznika VSA. Nie mam foty jeszcze fotki ale zrobię i wrzucę.

Na razie brak negatywnych objawów.

Na razie w mieście przejechane 273 km w trasie 343 km w tym 220 po ekspresówce. Średnie spalanie gazu 12,26. Spalania PB jeszcze nie sprawdziłem. Mam zatankowane PB pod korek i sprawdzę może po 1000 km. Wtedy będę miał jakiś szerszy obraz.


  • 0

#26 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • SkÄ…d:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 16:55, 07.12.2015

Nie wierze by w Neptunie nie sciagali kolektora,takze bylbym spokojny o to.
  • 0

#27 dolgoruki

dolgoruki
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • SkÄ…d:Szczecin
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:08, 14.12.2015

no to ja mam jeszcze pytania :)

czy oni ściągają kolektor do wiercenia?

Na jaką temp masz ustawione przez nich przełączanie na LPG?

Czy mają jakieś do wyboru przełączniki PB/LPG? Można zobaczyć też fotkę jak estetycznie (lub nie) go zamontowali?

Tak wygląda przełącznik. Myślę, że dość standardowy. Idelany pewnie byłby taki wielkości włącznika "VSA OFF" i gdzieś na forum taki widziłem.

 

IMG_3642.JPG


  • 0

#28 rosyjka

rosyjka
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • SkÄ…d:chocianów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:02, 14.12.2015

witam

smigam na gazie juz 3 rok i tez myÅ›le że dotrysk wcale nie jest potrzebny mój gazonik po zamontowaniu instalacji powiedzial że jak pocisne go na 3 biegu do 7 tysi obrotów  jakieÅ› 150 km/h i bedzie przerywal wtedy zamontujemy inny reduktor ale jest wszystko ok i nic nie przerywa wiec dotrysk to strata kasy takie jest moje odczucie lepiej zainwestować w lepszy reduktor

pozdrawiam


  • 0

#29 dolgoruki

dolgoruki
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • SkÄ…d:Szczecin
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:39, 29.12.2015

Pierwszy raport spalania z 2 357 kilometrów. 700 kilometrów miasto Szczecin reszta trasy w tym ok 300 kilometrów ekspresówki.

LPG 11,29 l/100km

PB 0,82l/100km

27,34 zł/100 km


  • 0

#30 Grzesiek0909

Grzesiek0909
  • Nowy
  • 5 postów
  • SkÄ…d:evesham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s ex
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:v
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:26, 30.12.2015

Witam panowie. Jako ze jestem nowy i nie chce robic nowych postow w miejscach nie odpowiednich do tego, to podepne sie tutaj ;).

A wiec znalazlem honde accord 2003 rok type s executive auto w swietnym stanie, ale 14 tys mill temu zostal zamontowany LPG. Wlasciciel mowi ze wszystko jest ok 0 problemow.

Gaz byl zakladany w autogaspol. co. uk i w papierach widnieje taki osprzet :

1. Tank made - STANKO
2. System make - STAG ISA2
3. Injectors - OMVL FAST
4. Vaporiser MAGIC JET 111

Koszt to 900 funtow 

Co o tym myslicie ? Bo jak wiadomo tysiace opinnni o gazie w hondzie wiec pytam was na forum. 
 


Użytkownik Grzesiek0909 edytował ten post 18:27, 30.12.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq