XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 15:58, 22.09.2015
#17
Napisano 16:22, 22.09.2015
Pewnie źle założona opona, albo źle wyważona. Ew. obydwie opcje.
#18
Napisano 16:36, 22.09.2015
Użytkownik Wlodar edytował ten post 16:37, 22.09.2015
#19
Napisano 16:59, 22.09.2015
no jesli taka sama sytuacja ma-miała miejsce na dwóch samochodach i dotyczy dokładnie takich samych opon - model, rozmiar, dogadajcie się jeszcze odnośnie kraju produkcji i daty produkcji to jest wielce prawdopodobne, że to jakas wada fabryczna.
#20
#21
Napisano 17:29, 22.09.2015
ło matuś jak mozna tak zjechac opony. Krzyś czy Ty tylko bokiem latasz
przeciez te opony nie mają bieznika
i to tylko jedna strona ? od wewnatrz ?
a tak z ciekawosci na jakim ciśnieniu jeżdzisz ?
masz obnizone auto ? duzy negatyw ?
#22
Napisano 17:38, 22.09.2015
#23
Napisano 18:03, 22.09.2015
Najdziwniejsze że ten rant tak wyrzeźbiony.
Aha opona Malesia.
#24
Napisano 18:58, 22.09.2015
Możliwe że i zbieżność lub jakieś usterki w tylnym zawieszeniu dołożył swoje pięć groszy.
#25
Napisano 20:40, 22.09.2015
#26
Napisano 21:06, 22.09.2015
Krzysiu, ja mam zawsze odrobinkę więcej niż zaleca producent (tak z 0,05-0,1 atm), a i tak co chwilę latam z ciśnieniomierzem dokoła auta i sprawdzam, bo wydaje mi się, że nie ma powietrza (i tak od 4 lat, ale prawie zawsze jest OK).
Po prostu TTTM (ten typ tak ma) i tyle, więc albo lans i wygląd (jak Ty ), albo 'niedopompowane', długo i bezproblemowo użytkowane opony
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#27
Napisano 06:20, 23.09.2015
To opinia-dziagnoza na szybko bez dokladnych ogledzin opony.
#28
Napisano 07:01, 23.09.2015
he na telu nie zobaczyłem tego obtrcia myslałem że chodzi o siano ..
a teraz o uszkodzeniu
auto podniesione koło nie obiciązone taki test nic Ci nie powie.
to uszkodzenie jest chyba na całym obwodzie tylko w połowie wieksze a w połowie mniejsze czy tak ?
dla mnie to na 100% opona o cos obciera - obcierała byc może jazda na zbyt niskim cisnieniu i do tego zbyt szerokie felgi ...
Jesli mi sie uda to pokaze te fotki konstruktorom opon ciekawy jestem co oni na to powiedzą
Wczoraj obczajałem na posadzonym aucie, też nic nie obciera.
Jarek, ona jest zdarta tylko na 50% obwodu, druga połowa jest ok, tak jak pozostałe 3 opony. I to jest najdziwniejsze.
Takie obcieranie w połowie byłoby teoretycznie możliwe przy mega krzywej feldze, coś jak scentrowane koło w rowerze, gdzie zawsze obciera tą samą częścią.
W celach edukacyjncyh mogę nawet wysłać Wam tą oponę
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#29
Napisano 07:35, 23.09.2015
#30
Napisano 10:02, 23.09.2015
Przeczytaj moj post powyzej. Jest tam teoretyczne wyjasnienie dlaczego uszkodzone jest polowe jednej opony.
ups, nie widziałem Twojego posta, ale teoria wg mnie szłuszna.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych