Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

ECU z 2.0 do 2.4 - poprawa osiągów?

VII zmiana ecu

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
90 odpowiedzi w tym temacie

#16 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 05:23, 17.09.2015

gdyby każdy robił tyle samo przy samochodach co pisał i czytał forum to każdy miałby super ekstra fajna fure. Niestety jak to na kazdym forum jest więcej osób teoretyków niż tych, które zajmują sie na codzień zwiekszaniem mocy w samochodach.

 

ECU z 2.0 nie obsłuży silnika 2.4. Co z zaworami wydechowymi ?Pewnie chodzi ci o sam dół silnika ,a głowica z 2.0 Wtedy na pewno zmienia się pojemność plus stopień sprężania i pewnie chodzi to dużo lepiej niż standardowy 2.0 ale i tak chętnie zobaczyłbym bezpośrednie porównanie z 2.4

 

chodziło też o to ,że koledze ,który wrzucił cały silnik K24 proponujesz ECU z 2.0 ..a z tego co przypuszczam nie chodziło by to w ogóle bez poważnych zmian w oprogramowaniu jak w ogóle dało by się to zrobić

Gdyby mi o to chodziło to bym tak napisał. Pisałem wczesniej o całym słupku.


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#17 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:02, 17.09.2015

Sorry ..to nie rozumię..Kolega Adam54GH wymienił sam słupek czy cały silnik ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:02, 17.09.2015

  • 0
                       

#18 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:29, 17.09.2015

Kolega Adam wymienił wszystko łącznie z wiazka i kompem. Ja napisałem, że byłoby lepiej gdyby zostawił na kompie od 2.0


Użytkownik mlodyolek edytował ten post 09:30, 17.09.2015

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#19 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:52, 17.09.2015

Jakieś poparcie dla swojej racji ? Hamownia ,dane choć w przybliżeniu ?Link do takiego zestawu

Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:53, 17.09.2015

  • 0
                       

#20 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:00, 17.09.2015

pisz do kolegi Przem91 z forum. powinien Ci odpisać.


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#21 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:45, 17.09.2015

Kolega Przem91 na razie nie był na hamowni .nie ma niestety też filmiku .Jedynie w porównaniu z 2.0 mówi ,że różnica jest diametralna.
Tak więc na razie nie był bym taki pewien czy to jest lepsza opcja niż fabryczne ECU z 2.4 Pomijam na razie reflash

Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:49, 17.09.2015

  • 0
                       

#22 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:35, 17.09.2015

Wątpię żeby na ecu z k20 były lepsze odczucia z jazdy i moc taka jak na kompie z k24.Nie kończę na swapie a chcę iść wyżej w moc czego na ecu z k20 nie mógł bym zrobić (nawet tak jak kolega Wlodar napisał reflasha) musiał bym zobaczyć wykres z hamowni albo filmik żeby porównać je do siebie.

Na dodatek mam Vsa i licznik z polifta i denerwowała mnie choinka na zegarach do tego nie długo zakładam kompresor.

Zmiana silnika na k24 z kompem od k20 to nie dla mnie kto chce niech tak robi,ale dziwię się nie którym którzy chcą mieć więcej mocy bez zwiększenia zużycia paliwa taki mod mija się z celem


  • 0

#23 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:00, 17.09.2015

zwiekszenie dawki paliwa wcale nie znaczy zwiekszenia mocy. to nie lancer EVO VIII czy Sub STI, zeby jechało trzeba lać.


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#24 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:23, 17.09.2015

Wiadomo że na moc wpływa masa innych czynników ale zwiększenie dawki paliwa jest też wymagane dlatego jak k24 z ecu k20 może lepiej jechać skoro tam jest całkiem inna mapa dostosowana do całkiem innego silnika ,a jak k24 reaguje na i-vtec który to ecu z k20 załącza przy 2.5tyś rpm?


  • 0

#25 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 20:14, 17.09.2015

zwiekszenie dawki paliwa wcale nie znaczy zwiekszenia mocy. to nie lancer EVO VIII czy Sub STI, zeby jechało trzeba lać.

 

czytać mi się tego nie chce...

 

 

 

Adamie - pamiętam jeszcze Twoje auto, przed włożeniem kompresora do K20 z jakiegoś grilla - już wtedy byłem pod wrażeniem ile miałeś planów, i co już zrobiłeś.

Teraz czekam z niecierpliwością co wymyślisz do tego silnika - mam nadzieję, że wszystko się uda i będziesz zadowolony! Życzę powodzenia i trzymam kciuki! no i do zobaczenia pewnie jakoś w końcu w Waszych rewirach :)


  • 0

#26 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:14, 17.09.2015

... i K24 uzyskuje maksymalną moc przy 6800 rpm, a komp od K20 ma w tym momencie już odcinkę :D Więc mało prawdopodobne, że komp od K20 sprawi, że ten sam Max Power będzie niżej... Musiałby uzyskać więcej Nm niż komp z K24 a w to wątpię...


Użytkownik kubik edytował ten post 20:16, 17.09.2015

  • 0

#27 kamilsabala

kamilsabala
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:warka
  • Silnik:k24
  • Wersja:type S :)
  • KM:3..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:24, 17.09.2015

https://m.youtube.co...h?v=CxTIZEwZTJE
moje k24 na kompie od k20 jakieś pytania ?
  • 0

#28 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:30, 17.09.2015

nie wiem co to ma dowodzić ? że ten ecu jest lepszy niż ten z 2.4 ? Prędkość licznikowa jak każda normalna (zdrowa) 2.4 na 5 biegu . Chodzi bardziej o przebieg momentu, przyspieszenie jakiś wykres


Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:33, 17.09.2015

  • 0
                       

#29 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:36, 17.09.2015

https://m.youtube.co...h?v=CxTIZEwZTJE
moje k24 na kompie od k20 jakieś pytania ?

 

Co jest niby w tym nadzwyczajnego? Moja 2.0 na oponach 225/45 R17 wyciągnęła 228 licznikowo więc jeśli to wszystko na co stać K24 na kompie od 2.0 to że tak powiem d..py nie urywa... Bo zdrowe K24 spokojnie idzie 240


Użytkownik kubik edytował ten post 21:37, 17.09.2015

  • 0

#30 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:48, 17.09.2015

proszę wrzuć coś tego typu ... Jakieś pytania ? ;-)


Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:50, 17.09.2015

  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zmiana ecu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq