Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Geometria kół - czy oby na pewno dobrze zrobiona? Prośba o sprawdzenie

VII geometria zbieżność

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
70 odpowiedzi w tym temacie

#16 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 12:18, 31.03.2017

5D to trumniak, wg esm dla tyłu ma być tak jak napisałeś 2 +/- 2mm i jak widzę sedan i kombi mają tak samo


  • 0

#17 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:55, 31.03.2017

Kombi

by HUAWEI 😎
  • 0

#18 MahaRadza

MahaRadza
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:55, 08.04.2017

Ktoś się wypowie na temat tego co u mnie wyszło:
Poniżej link:
https://drive.google...ew?usp=drivesdk
  • 0

#19 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:20, 08.04.2017

Wszystko w normie, poza zbieznoscia lewego kola, troche na minus ale to naprawde minimalnie.


  • 0

#20 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:48, 10.04.2017

Witam Panowie,

 

nie będę zakładał nowego tematu. Dzisiaj byłem na zbieżności i moje przeczucia sie potwierdziły i tył do poprawki duży negatyw przez sprężyny i zbieżność nie do ruszenia przez śruby, które się zapiekły. Zdecydowałem się na wahacze regulowane aby to wyprostować wszystko wiecie nowe  opony to trochę szkoda. Poniżej przedstawię 3 linki do aukcji i prosiłbym o podpowiedź czy te cambery to do mojego modelu i czy firmy n/w camberów godne polecenia bo cena zachęca a pod linkami zamieszczam wydruk z geometrii:

 

- http://www.ebay.com/...U8AAOSwdGFYs-EU

 

- http://www.ebay.com/...lIAAOSwYIxX5YZS

 

- http://www.ebay.com/...gIAAOSw2xRYkRdb

 

A55DnZ8.jpg

 

Pozdrawiam serdecznie


  • 0

#21 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:19, 10.04.2017

Szefie po co kombinujesz i szukasz w USA jak w dziale giełda kolega owsiakk sprzedaje cambery
  • 0

#22 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:05, 10.04.2017

Szefie po co kombinujesz i szukasz w USA jak w dziale giełda kolega owsiakk sprzedaje cambery


Hehe dobre no troszkę mnie wywiało poza ocean ale napisze do kolegi jak najbardziej a te linki to dałem przykład tylko a nie powiem, ze cena jakaś tam atrakcyjna jest nawet z przesyłka ale wiadomo jak od naszych rodzimych to jest inaczej dzieki
  • 0

#23 jez985

jez985
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:https://t.me/pump_upp
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:09, 14.06.2017

Podłączę się pod temat, mimo że mam acco VI ;) czy przy glebie negatyw robi się również z przodu? Lub czy tendencja do negatywu z przodu jest większa lub mniejsza niż z tyłu? Przód mi siadł aż z 5cm a tył z 1,5cm tylko, zbieżność przodu rozjechała się, pojechałem na geometrię. Po ustawieniu jest tak:

 

Tył lewy zbieżność +0,18

prawy +0,09 czyli w normie

 

pochylenie oba koła -1,42 - trochę poza normą ale chociaż równo ;)

 

Przód lewy zbieżność 0,00

prawy +0,03 czyli też w normie

 

Pochylenie lewe -1,18

prawe -1,54 a norma jest do -1,00.

 

3 lata temu oba kąty na seryjnym zawieszeniu miały -0,36. Jeden wahacz górny od nowości siedzi, drugi ma ze 160 tys km ale nie pamiętam który. Oprócz gleby wymieniłem całe zwrotnice i sworznie wahacza i zwrotnicy. Czy tuleje górnego wahacza mogą być zużyte i mają wpływ na geometrię? Po tym remoncie prowadzi się bardzo dobrze i póki co kilka bolączek odeszło ale od 150-160km/h zaczyna myszkować, w zakrętach przód jakby był wyprzedzany przez tył i uczucie lekkiej miękkiej kierownicy co daje brak precyzji w prowadzeniu. Poza zakrętami i do 140km/h jest wszystko ok.


  • 0

#24 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:58, 14.06.2017

Negatyw po glebie robi sie rowniez z przodu, ale raczej w mniejszych granicach niz tyl. Najwazniejsza jest roznica pomiedzy lewym kolem a prawym. Duze roznice w pochyleniu poduje sciagane kierownicy. Pol stopnia to jeszcze nie jest kosmos. Roznice taka moga powodowac zarowno zuzyte tuleje, nieoryginalny wahacz lub nawet wygieta zwrotnica co wcale niestety nie alezy do rzadkosci. Co do prowadzenia to wiele czynnikow wplywa, zaczynajac od opon, do tego styrane tuleje wahaczy, badz zbyt miekkie ich zamienniki, do wszystkiego trzeba podejsc indywidualnie i sprawdzac po kolei.


  • 0

#25 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:30, 14.06.2017

Czesc wszystkim, podepne sie pod temat.Posiadam acc 7 tourera i z tylu strasznie zaczelo mi ciac opony od srodka... opony 5 mm bieznik i musiałem wywalic bo az przetarło do drutow miejscami. Pojechalem na zbierznosc i okazalo sie ze kat pochylenia z tylu niedarady ustawic i powiedzieli ze prawdopodobnie mam zużyte sprezyny , czy to bedzie ta przyczyna?
Kawalek foto z wydruku tylnych kół

Załączone pliki


  • 0

#26 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:15, 15.06.2017

Ciag dalszy wydruku
Co myslicie o tym? Czy faktycznie soreżyny tak nagle padły? , zaznacze że luzow niema

Załączone pliki


  • 0

#27 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:22, 26.06.2017

??
  • 0

#28 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 13:00, 26.06.2017

z tylu strasznie zaczelo mi ciac opony od srodka... opony 5 mm bieznik i musiałem wywalic bo az przetarło do drutow miejscami.

Po ilu kilometrach je tak ścięło?
Miały 5mm, czy teraz tyle mają?
Co to za opony?
Opony nowe czy stare?

Pojechalem na zbierznosc i okazalo sie ze kat pochylenia z tylu niedarady ustawic i powiedzieli ze prawdopodobnie mam zużyte sprezyny , czy to bedzie ta przyczyna?Kawalek foto z wydruku tylnych kół

Tył siadł bo masz LPG.

Hak też masz?

Tu masz wszystko opisane ;)
http://www.accordklu...ny-nie-pomogły/

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#29 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:35, 28.06.2017

Opony daytona , rok temu w maju kupilem auto jezdzilem do zimy bylo ok potem zimówki zalożylem tez ok no i w kwietniu zalożyłem spowrotem kola letnie i zro ilem trase w czerwcu 250 km do znajomego i zobaczylismy ze sciete opony msm od srodka mocno i przezucilismy na przod . Wrucilem do domu i po 4 dniach zajzalem i jiz byly podciete opony te tylne, strasznie tnie a nie dzialo sie nic .
Lpg i hak mam ale tak nie bylo. Teraz przejade po miescie 15 km dotykam opony i są bardzo cieple od wewnetrznej syrony prawy tyl bardziej tnie. Kupilem używane spreżyny ze niby bordzo dobry stan ,założyłem i kat pk polepszyłsie ale nie wiele o 3 dzieśiąte , co zrobić?
  • 0

#30 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 11:54, 28.06.2017

Gumy pod sprężyny możesz zastosować. Do kupienia na Allegro. A jaki masz teraz kąt tylnych kół?

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, geometria, zbieżność

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq