5D to trumniak, wg esm dla tyłu ma być tak jak napisałeś 2 +/- 2mm i jak widzę sedan i kombi mają tak samo
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Geometria kół - czy oby na pewno dobrze zrobiona? Prośba o sprawdzenie
#16
Napisano 12:18, 31.03.2017
#18
Napisano 20:55, 08.04.2017
Poniżej link:
https://drive.google...ew?usp=drivesdk
#19
Napisano 21:20, 08.04.2017
Wszystko w normie, poza zbieznoscia lewego kola, troche na minus ale to naprawde minimalnie.
#20
Napisano 19:48, 10.04.2017
Witam Panowie,
nie będę zakładał nowego tematu. Dzisiaj byłem na zbieżności i moje przeczucia sie potwierdziły i tył do poprawki duży negatyw przez sprężyny i zbieżność nie do ruszenia przez śruby, które się zapiekły. Zdecydowałem się na wahacze regulowane aby to wyprostować wszystko wiecie nowe opony to trochę szkoda. Poniżej przedstawię 3 linki do aukcji i prosiłbym o podpowiedź czy te cambery to do mojego modelu i czy firmy n/w camberów godne polecenia bo cena zachęca a pod linkami zamieszczam wydruk z geometrii:
- http://www.ebay.com/...U8AAOSwdGFYs-EU
- http://www.ebay.com/...lIAAOSwYIxX5YZS
- http://www.ebay.com/...gIAAOSw2xRYkRdb
Pozdrawiam serdecznie
#21
Napisano 20:19, 10.04.2017
#22
Napisano 21:05, 10.04.2017
Szefie po co kombinujesz i szukasz w USA jak w dziale giełda kolega owsiakk sprzedaje cambery
Hehe dobre no troszkę mnie wywiało poza ocean ale napisze do kolegi jak najbardziej a te linki to dałem przykład tylko a nie powiem, ze cena jakaś tam atrakcyjna jest nawet z przesyłka ale wiadomo jak od naszych rodzimych to jest inaczej dzieki
#23
Napisano 17:09, 14.06.2017
Podłączę się pod temat, mimo że mam acco VI czy przy glebie negatyw robi się również z przodu? Lub czy tendencja do negatywu z przodu jest większa lub mniejsza niż z tyłu? Przód mi siadł aż z 5cm a tył z 1,5cm tylko, zbieżność przodu rozjechała się, pojechałem na geometrię. Po ustawieniu jest tak:
Tył lewy zbieżność +0,18
prawy +0,09 czyli w normie
pochylenie oba koła -1,42 - trochę poza normą ale chociaż równo
Przód lewy zbieżność 0,00
prawy +0,03 czyli też w normie
Pochylenie lewe -1,18
prawe -1,54 a norma jest do -1,00.
3 lata temu oba kąty na seryjnym zawieszeniu miały -0,36. Jeden wahacz górny od nowości siedzi, drugi ma ze 160 tys km ale nie pamiętam który. Oprócz gleby wymieniłem całe zwrotnice i sworznie wahacza i zwrotnicy. Czy tuleje górnego wahacza mogą być zużyte i mają wpływ na geometrię? Po tym remoncie prowadzi się bardzo dobrze i póki co kilka bolączek odeszło ale od 150-160km/h zaczyna myszkować, w zakrętach przód jakby był wyprzedzany przez tył i uczucie lekkiej miękkiej kierownicy co daje brak precyzji w prowadzeniu. Poza zakrętami i do 140km/h jest wszystko ok.
#24
Napisano 21:58, 14.06.2017
Negatyw po glebie robi sie rowniez z przodu, ale raczej w mniejszych granicach niz tyl. Najwazniejsza jest roznica pomiedzy lewym kolem a prawym. Duze roznice w pochyleniu poduje sciagane kierownicy. Pol stopnia to jeszcze nie jest kosmos. Roznice taka moga powodowac zarowno zuzyte tuleje, nieoryginalny wahacz lub nawet wygieta zwrotnica co wcale niestety nie alezy do rzadkosci. Co do prowadzenia to wiele czynnikow wplywa, zaczynajac od opon, do tego styrane tuleje wahaczy, badz zbyt miekkie ich zamienniki, do wszystkiego trzeba podejsc indywidualnie i sprawdzac po kolei.
#25
Napisano 23:30, 14.06.2017
Kawalek foto z wydruku tylnych kół
Załączone pliki
#26
Napisano 01:15, 15.06.2017
Co myslicie o tym? Czy faktycznie soreżyny tak nagle padły? , zaznacze że luzow niema
Załączone pliki
#27
Napisano 11:22, 26.06.2017
#28
Napisano 13:00, 26.06.2017
Po ilu kilometrach je tak ścięło?z tylu strasznie zaczelo mi ciac opony od srodka... opony 5 mm bieznik i musiałem wywalic bo az przetarło do drutow miejscami.
Miały 5mm, czy teraz tyle mają?
Co to za opony?
Opony nowe czy stare?
Tył siadł bo masz LPG.Pojechalem na zbierznosc i okazalo sie ze kat pochylenia z tylu niedarady ustawic i powiedzieli ze prawdopodobnie mam zużyte sprezyny , czy to bedzie ta przyczyna?Kawalek foto z wydruku tylnych kół
Hak też masz?
Tu masz wszystko opisane
http://www.accordklu...ny-nie-pomogły/
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#29
Napisano 11:35, 28.06.2017
Lpg i hak mam ale tak nie bylo. Teraz przejade po miescie 15 km dotykam opony i są bardzo cieple od wewnetrznej syrony prawy tyl bardziej tnie. Kupilem używane spreżyny ze niby bordzo dobry stan ,założyłem i kat pk polepszyłsie ale nie wiele o 3 dzieśiąte , co zrobić?
#30
Napisano 11:54, 28.06.2017
Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, geometria, zbieżność
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych