Jako drugie auto kupiłem Honde Civic 2003 rok 1.6 V-tec przebieg 170000km w aucie świeciła się kontrolka "check engine" po podłączeniu MaxiDiag wyskoczył błąd P2646 od ciśnieniowego włącznika oleju po usunięciu błędu i jeździe próbnej błąd wrócił. Odkręciłem włącznik V-tec ale w głowicy są jedynie miejsca na śruby ale kanałów olejowych nie ma! Podłączony jest na ślepo. Chyba jest zmieniony silnik lub głowica idzie zrobić jakieś obejście aby ten błąd nie wracał?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 15:37, 19.05.2015
#2
Napisano 13:08, 24.05.2015
#3
Napisano 14:44, 01.06.2015
Takie powinno być ale okazuje się, że siedzi silnik 1.4 D14Z5 próbowałem podmienić ECU właśnie od 1.4 Civica VII jednak auto jest martwe z takim ECU, na fabrycznym od 1.6 odpala ale w trakcie jazdy wywala błąd.
#4
Napisano 14:58, 01.06.2015
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#5
Napisano 15:48, 01.06.2015
No to masz z paliwem nie za fanie, do tego komp chce sterować vteckiem którego nie ma itd
jak podmieniałeś kompa to na taki bez immo? czn martwy nawet nie kręcił czy co?
#6
Napisano 18:26, 01.06.2015
Kręcił ale silnik nie startował, nie mam pojęcia czy ten ECU ma immo, kontrolka kluczyka gasła po chwili od włączenia zapłonu, ECU podłączałem też do wiązki która jest w aucie czyli od 1.6 ma to jakieś znaczenie?
Użytkownik matimumi edytował ten post 18:30, 01.06.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych