XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
2.2 I-DTEC, pytanie do posiadaczy lub będących w temacie!
#16
Napisano 18:21, 11.12.2009
BTW ktoś wie jak wogóle technicznie wygląda oczyszczanie DPF w tym samochodzie? tzn daje więcej paliwa, podnosi temp spalin itp czy jakiś płyn jest... ?
Co do DPF to mam jeszcze X3 2,0D z DPF (nawet nie wiem jak realizowane jest wypalanie) samochód od nowości teraz ma 80tyś i tam nic się nie dzieje a samochód głównie jeździ po mieście trasy max 5-20km jednorazowo powyżej 50km bardzo rzadko...
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:32, 11.12.2009
Zwróć uwagę, że jeżdżąc w trasie, niezależnie od temp sadza wypala się na tyle sprawnie, że nie wkurza to kierownika. I nie zwracaj uwagi na to, że w czasie pełnego ognia w garach więcej sadzy powstaje. Jednocześnie tworzą się idealne warunki do wypalenia tego cholerstwa przez wzrost temp.
Swoją drogą ludzie w bmw nie narzekają na ten osprzęt.
Niestety tak jak już przeczytałeś: sprzedać auto i kupić benzyne lub mniej drastyczny pomysł to np raz w tygodniu przejechać się pare km za miasto, konkretnie nagrzewając silnik i nie skąpić gazu. Idealny pretekst do weekendowych, turystycznych wypadów
Gdy wejdzie EURO6 diesle nich idą w py.zdu! Co ileś tam km trzeba będzie dolewać specjalny środek ( coś z mocznikiem czyli można nasikać do baku ) w celu redukcji tlenków azotu.
Powoli przekonuje sie do jedynego słusznego paliwa
malin
W bmw proces ten jest inicjowany za pomocą zmiany kątu wtrysku paliwa co owocuje wzrostem temp spalania i temp w dpf'ie. W hondzie będzie zapewne tak samo.
Obecnie jedynie silniki HDI są wspomagane płynem. Co 80kkm ~~700zł na coś mokrego do zbiorniczka.
#18
Napisano 18:49, 11.12.2009
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:57, 11.12.2009
Poziom eliminacji sadzy został już osiągnięty i obecnie jedynie mechanicznie można ograniczać emisję cząstkek niedopalonego paliwa.
Polecam się
#20
Napisano 18:59, 11.12.2009
Niestety taka prawda o najnowszych dieslach i nic na to nie poradzisz - no może ktoś opracuje sposób na usunięcie go i przeprogramowanie kompa.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#21
Napisano 19:09, 11.12.2009
pewnie sie zaraz za to ktos wezmie, 2.2 i-CTDI juz jest opanowany, to i nowszy motorek, szczegolnie ze potrzeba jest, ktos opanuje, choc z tym 20 tys. zl za wymiane to chyba przesadzili w ASOno może ktoś opracuje sposób na usunięcie go i przeprogramowanie kompa.
http://vtech.pl/taxonomy/term/112+113
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#22
Napisano 22:35, 11.12.2009
Najwięcej sadzy chyba powstaje jak się z niższych obrotów dieslem zbiera.
W 2.2 i-dtec nie ma żadnego płynu (jak w peugeocie-eolyss, przy fap), tylko jest tzw. dotrysk, jako 5 faza wtrysku. Ten dotrysk ma spalać dpf, ale *cenzura* robi w mieście.
W sumie, to pieprzyć takie auto, którym muszę uważać jak jeżdżę, bo się spierdzieli.
W poprzednim passacie, tylko uważałem na właściwą temp silnika i oleju i dawałem ognia jak chciałem, a potem chłodziłem odpowiednio turbo i tyle, a tu w hondzie tyle srania przez filtr dpf.
Diesel nie do miasta- tragedia.
#23
Napisano 22:36, 11.12.2009
Bollinger, może wystosuj jakieś pismo do sprzedawcy? zawsze będzie podkładka jakaś jak filtr padnie.
- Nie synku, to diesel...
#24
Napisano 11:18, 12.12.2009
W prawie każdym nowym dieslu z DPF tak jest i w żadnym salonie Ci tego nie powiedzą. Chcesz kupić diesla to sprzedadzą diesla. Sory ale jak klient przychodzi po auto z takim silnikiem to mówienie, że lepsza jest benzyna, albo, że ten diesel jest zły bo ma DPF to strata klienta. Przecież taki sprzedawca od zaraz szukałby nowej pracy.A mi kacap z aso powiedział, żeby cisnąć, to się "przedmucha"...
Najwięcej sadzy chyba powstaje jak się z niższych obrotów dieslem zbiera.
W 2.2 i-dtec nie ma żadnego płynu (jak w peugeocie-eolyss, przy fap), tylko jest tzw. dotrysk, jako 5 faza wtrysku. Ten dotrysk ma spalać dpf, ale g..no robi w mieście.
W sumie, to pieprzyć takie auto, którym muszę uważać jak jeżdżę, bo się spierdzieli.
W poprzednim passacie, tylko uważałem na właściwą temp silnika i oleju i dawałem ognia jak chciałem, a potem chłodziłem odpowiednio turbo i tyle, a tu w hondzie tyle srania przez filtr dpf.
Diesel nie do miasta- tragedia.
A filtr DPF nie ma się "przedmuchać" tylko wypalić a do tego musi mieć odpowiednie warunki. Chyba polecę stronę konkurencji, ale mają w tym duże doświadczenie. Wszak Mazda od 2006 roku stosuje to ustrojstwo w modelu 6 i wszyscy na to marudzą, ale jakoś żyją. Poczytaj tu:
http://forum.mazdasp...anie filtra dpf
http://forum.mazdasp...anie filtra dpf
http://forum.mazdasp...anie filtra dpf
Ewentualnie wpisz w wyszukiwarce "wypalanie filtra dpf" oraz zaznacz opcję "Szukaj wszystkich słów".
Nie życzę miłej lektury, bo miła nie będzie, ale trochę cierpliwości i wyrozumiałości dla swojego auta. Jak się nauczysz z nim żyć to i radość z jego używania powróci.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#25
Napisano 12:31, 12.12.2009
Ja miałem starego (pierwszego) diesla toyoty D4D 90KM (corolla E11FL 2001 prod. japońska podzespoły DENSO) czyste common-raily bez żadnych DPF-ów, kół 2 masowych i podobnym pierdół, sprzedałem jak na pace było 205kkm do dziś nowy właściciel sobie chwali (ma już 230kkm i poza wymianą rozrządu nic nie robił). Jedyna usterka (trudno to nazwać usterką) był zabrudzony przepływomierz, przeczyściłem acetonem i wigor wrócił od razu (w ASO fachowcy od razu turbinę chcieli wymieniać ).
Nowe auto też myślałem o dieslu ale jak poczytałem o tym g.. jaki wciskają ludziom powiedziałem dość biorę "starą" benzynę co jeszcze w miarę na LPG da się przerobić i jestem zadowolony.
#26
Napisano 12:44, 12.12.2009
Sam silnik 2.2 i-dtec jest też fenomenalny, idealnie przyspiesza, ma potężnego kopa, zbiera się z każdego biegu, ciągnie równomiernie. Jest jedno ale - zafajdany dpf.
Co do sprzedawcy, to fakt, ale mogli chociaż lojalnie powiedzieć, że podczas użytkowania w mieście mogą być problemy. A przecież jednym z pytań powinno być, gdzie auto będzie głównie użytkowane. To taka etykieta.
[ Dodano: 2009-12-12, 12:45 ]
Na forum mazdy czytałem trochę z tego 40 stronicowego tematu i mi się włosy zjeżyły.
[ Dodano: 2009-12-12, 15:24 ]
A dziś?
Pojechałem zatankować (od poczatku tankowałem tylko na statoil, paliwo suprema diesel), zatankowałem tym razem najnowsze paliwo statoil dla diesla - diesel gold.
Po zatankowaniu pojechałem poza miasto na drogę krajową żeby spalić filtr. Zrobiłem to tak: 3 bieg, 2300 obrotów, 60 km/h na liczniku i tempomat. Jechałem tak przez 17 kilometrów. Spalanie od tankowania i przejechaniu 20 km = 5,0 l.
W taki sposób mam wypalać filtr? Myślę, że jak raz w tygodniu coś takiego zrobię, to powinien się ten dpf przepalać, nie?
#27
Napisano 18:20, 12.12.2009
Powodzenia i szerokości.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#28 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:52, 26.01.2010
Gdyby nie ten zakichany dpf, to auto poza tym jest świetne. Nie mam się do czego przyczepić.
Sam silnik 2.2 i-dtec jest też fenomenalny, idealnie przyspiesza, ma potężnego kopa, zbiera się z każdego biegu, ciągnie równomiernie. Jest jedno ale - zafajdany dpf.
Co do sprzedawcy, to fakt, ale mogli chociaż lojalnie powiedzieć, że podczas użytkowania w mieście mogą być problemy. A przecież jednym z pytań powinno być, gdzie auto będzie głównie użytkowane. To taka etykieta.
[ Dodano: 2009-12-12, 12:45 ]
Na forum mazdy czytałem trochę z tego 40 stronicowego tematu i mi się włosy zjeżyły.
[ Dodano: 2009-12-12, 15:24 ]
A dziś?
Pojechałem zatankować (od poczatku tankowałem tylko na statoil, paliwo suprema diesel), zatankowałem tym razem najnowsze paliwo statoil dla diesla - diesel gold.
Po zatankowaniu pojechałem poza miasto na drogę krajową żeby spalić filtr. Zrobiłem to tak: 3 bieg, 2300 obrotów, 60 km/h na liczniku i tempomat. Jechałem tak przez 17 kilometrów. Spalanie od tankowania i przejechaniu 20 km = 5,0 l.
W taki sposób mam wypalać filtr? Myślę, że jak raz w tygodniu coś takiego zrobię, to powinien się ten dpf przepalać, nie?
Ja zbliżam się do 800km. Póki co nie miałem żadnego komunikatu odnośnie DPFa, natomiast raz zaświeciła się kontrolka "Check System" - auto stało dwie noce na mrozie. Kontrolkę zgasił dopiero serwis nie podając przyczyny. Próbowałem od nich coś wyciągnąć to mi powiedzieli, że coś tam z ciśnieniem czegoś tam do turbiny - nie zrozumiałem tego dokładnie. Powiedzieli, że komputer skasował ten błąd od razu i tyle. Pytali mnie o paliwo. Zatankowałem zwykłego diesla na Shellu. Czytałem sporo na ten temat i jedni piszą, że zwykłe paliwo, inni, że V-Power czy tam Ultimate czu Gold i sam już nie wiem. A może nie ma mocnych na te mrozy po prostu?
#29
Napisano 22:17, 26.01.2010
Dziwne to.
DPF, to zaraza!
#30
Napisano 22:32, 26.01.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych